Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι ζαχαροπλαστικής
Με τα νόστιμα oreo,έναν χιονάνθρωπο ωραίο
!
Με τα νόστιμα oreo,έναν χιονάνθρωπο ωραίο
!
Στο Νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου με απλές, κατανοητές δραστηριότητες. Μιλήσαμε για τα γεγονότα της εποχής και γράψαμε κι εμείς τη λέξη «Ελευθερία», όπως ήταν γραμμένη στα πανό των φοιτητών.
Aκούσαμε και ζωγραφίσαμε το τραγούδι «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο», ενώ παρακολουθήσαμε ένα όμορφο animation για τον κύριο Δήμο και τον κύριο Τυράννη, ώστε να καταλάβουμε καλύτερα τις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας.
https://www.youtube.com/watch?v=uRWz0ixWrIE
Στο τέλος, φτιάξαμε τα δικά μας πανό με το σύνθημα «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία».
Φέτος, γιορτάσαμε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου με δημιουργικότητα και έμφαση στο μήνυμα της Ειρήνης.
Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις δράσεις μας:
Δημιουργία της Σημαίας: Χρησιμοποιώντας μπλε και λευκά τουβλάκια, τα παιδιά συναρμολόγησαν την Ελληνική Σημαία, μαθαίνοντας το εθνικό μας σύμβολο μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία.
Το Παιχνίδι των Εννοιών: Μέσα από εποπτικό υλικό (εικόνες) τα παιδιά ξεχώρισαν τις έννοιες «ΕΙΡΗΝΗ» και «ΠΟΛΕΜΟΣ», κατανοώντας με απλό τρόπο τη διαφορά και τη σημασία της ειρήνης στην καθημερινότητά μας.
Το Περιστέρι της Ειρήνης: Ως επιστέγασμα, τα παιδιά αποτύπωσαν τις παλάμες τους σε μπλε φόντο, δημιουργώντας πανέμορφα περιστέρια της Ειρήνης (με τη λέξη «ΕΙΡΗΝΗ»), στέλνοντας το δικό τους δυνατό μήνυμα.
Η κορύφωση των εορτασμών ήταν η Σχολική μας Γιορτή και η Παρέλαση!
Με χαρά και συγκίνηση, τα παιδιά μας παρουσίασαν όσα έμαθαν και, ντυμένα στα λευκά, με τις Ελληνικές σημαίες ψηλά, πραγματοποίησαν τη δική τους μικρή, αλλά περήφανη, παρέλαση, τιμώντας την ημέρα και το «ΟΧΙ» των προγόνων μας.
Στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα υγείας και ευζωίας, το Κέντρο Υγείας Μύτικα διοργάνωσε μια ενημερωτική δράση για την προσωπική και στοματική υγιεινή, την Τρίτη 17 Μαρτίου. Η δράση αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να μάθουν με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο πώς να φροντίζουν το σώμα και τα δόντια τους.
Η ομάδα του Κέντρου Υγείας Μύτικα παρουσίασε στα παιδιά βασικές αρχές προσωπικής υγιεινής, όπως το σωστό πλύσιμο των χεριών, η φροντίδα του προσώπου και η σημασία του καθημερινού μπάνιου. Επιπλέον, έδωσε έμφαση στην στοματική υγιεινή, εξηγώντας πώς το τακτικό βούρτισμα των δοντιών, η χρήση οδοντόκρεμας με φθόριο και η περιοδική επίσκεψη στον οδοντίατρο μπορούν να αποτρέψουν την εμφάνιση προβλημάτων.
Μέσα από βίντεο, εικόνες και πρακτικές επίδειξης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν και να καταλάβουν πώς λειτουργούν οι σωστές συνήθειες υγιεινής. Επιπλέον, διαδραστικά παιχνίδια και ερωτήσεις-απαντήσεις βοήθησαν να εμπεδώσουν τις γνώσεις που απέκτησαν.
Τυχεροί του 2025 ο Στάθης και ο Νίκος! Ευχαριστούμε θερμά το Σ.Γ Δημοτικο Σχολείο Κανδηλας για την τέλεια βασιλόπιτα και τα δώρα των παιδιών!
Αποχαιρετάμε το Νηπιαγωγείο με μία καλοκαιρινή γιορτή, αφιερωμένη στην Διαφορετικότητα. Οι μαθητές , πλάσματα του βυθού, περνάνε μηνύματα για την διαφορετικότητα και τον σεβασμό!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!