Εκπαιδευτικά Λογισμικά

Σε αυτήν την σελίδα, θα καταχωρώ ανά διαστήματα, διάφορα εκπαιδευτικά λογισμικά, στα οποία μπορούν τα παιδιά να μπαίνουν και να παίζουν διάφορα παιχνίδια. Σε όλο αυτό όμως, γονείς, χρειαζόμαστε την βοήθεια σας.

Τα πιο πολλά λογισμικά όμως από αυτά, λειτουργούν, εφόσον έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας το πρόγραμμα Adobe Flash Player, το οποίο θα το εγκαταστήσετε από εδώ

1. Αερόστατο ( Λογιμικό όπου επιλέγετε όποιο μάθημα θέλετε και στη συνέχεια, παίζετε τα παιχνίδια που έχει)

2. Ψηφιακός παιδότοπος  ( Περιέχει κυρίως παιχνίδια ψυχαγωγίας)

3. Εκπαιδευτικό υλικό του Μουσείου Ακρόπολης ( Πηγαίνεις στις ψηφιακές εφαρμογές, πηγαίνεις στο 1 που λέει «Χρωμάτισε την πεπλοφόρο» και στην συνέχεια την χρωματίζεις με ότι χρώματα θέλεις)

4. Το μαγικό πινέλο ( Είναι ένα λογισμικό που περιλαμβάνει διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες ζωγραφικής, μουσικής, σχεδίου και πατώντας πανω στο σύνδεσμο, θα πρέπει πρώτα να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας και στη συνέχεια, να παίξετε) 

5. Εμμέλεια- Το μουσικό χωριό ( Είναι ένα λογισμικό, όπου τα παιδιά, μαθαίνουν ήχους της φύσης, της πλατείας, της θάλασσας, τα μουσικά όργανα και τις μουσικές του κόσμου)

6. Tuxpaint ( Λογισμικό ζωγραφικής για παιδιά από 3 έως 12 ετών που συνδυάζει ένα εύκολο περιβάλλον με ηχητικά εφέ και πολύ εύκολα εργαλεία) 

7. Τα κουρδιστά φρούτα ( Είναι ένα on line μουσικοκινητικό παραμύθι, με την υποστήριξη του πανελληνίου σχολικού δικτύου, το οποίο μιλάει για τα φρούτα. Μόλις πατήσεις πάνω στον σύνδεσμο, θα εμφανιστούν 15 καρτέλες, επιλέγεις την κάθε καρτέλα και μετά, πατάς κάτω το play για να παίξει. Όπου χρειάζεται, συμμετέχεις με κινήσεις δικές σου, τραγουδάς αν ξέρεις το τραγούδι, χτυπάς παλαμάκια, περπατάς αργά ή γρήγορα ή κάνεις ότι άλλο νομίζεις εσύ ότι ταιριάζει)

8. Kidmedia ( Είναι ένα λογισμικό, όπου τα παιδιά, μπορούν να παίζουν, διάφορα παιχνίδια, ανάλογα την ηλικία τους, σε σχέση με τα μαθηματικά, την γλώσσα, την μουσική, την ζωγραφική και διάφορες άλλες δεξιότητες που μπορούν να αναπτυχθούν, μέσα από αυτά) 

9. Το πρώτο κουδούνι 

10. Το παράξενο ταξίδι του Φουντούλη (Το λογισμικό  έχει ως στόχο την γλωσσική καλλιέργεια των παιδιών  του Νηπιαγωγείου, καθώς και της Α ́ και Β ́ Δημοτικού και την εξοικείωσή τους με ευρύτερα θέματα που αφορούν τον κόσμο που τα περιβάλλει)