1η Μέρα εργαστήριων δεξιοτήτων ¨ΜΕ ΤΗ ΦΟΥΛΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΟΥΛΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ
Η έναρξη των δραστηριοτήτων για το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο ¨Με τη Φούλα τη Διατροφούλα Μαθαίνω να τρέφομαι Υγιεινά” βρήκε το Νηπιαγωγείο μας με τηλεκπαίδευση, λόγω αναστολής της δια΄ ζώσης διδασκαλίας, από λόγους κακοκαιρίας. Επομένως οι δραστηριότητες μας έπρεπε να είναι και κατάλληλα προσαρμοσμένες ώστε να μπορούν να διεξαχθούν μέσω του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.
Καθώς λοιπόν η τηλεκπαίδευση έγινε μεσημεριανές ώρες, οι δραστηριότητες μας ξεκίνησαν, μιλώντας κάθε παιδί στους συμμαθητές του και στη Νηπιαγωγό για το αγαπημένο του μεσημεριανό φαγητό, και φυσικά για το μεσημεριανό φαγητό που είχε φάει εκείνη την ημέρα. Καθώς τα παιδιά μιλούσανε για τις αγαπημένες τους λιχουδιές, η νηπιαγωγός επισήμανε τις διατροφικές ομάδες που άνηκε κάθε τρόφιμο.
Έπειτα τα παιδιά ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους φαγητά.
Τη επόμενη ώρα της τηλεκπαίδευσης, τα παιδιά κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τροφές από διάφορες διατροφικές ομάδες πχ κρεατικά, γαλακτοκομικά, όσπρια, φρούτα, λαχανικά κλπ προβάλλοντας τους η Νηπιαγωγός φωτογραφίες τροφών. Μερικές από αυτές ήταν:
Στη συνέχεια οι μαθητές προσπάθησαν να διαχωρίσουν εικόνες υγιεινών τροφών από ανθυγιεινές ΕΡΓΑΣΙΑ ΥΓΙΕΙΝΟ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ
Συγκεκριμένα στα παιδιά προβάλλονταν εικονίδια τροφών, κάθε παιδί έπρεπε να αναγνωρίσει ένα εικονίδιο και να κρίνει αν πρόκειται για υγιεινό ή ανθυγιεινό φαγητό. Στη συνέχεια υποδείκνυε στη Νηπιαγωγό σε ποια λίστα έπρεπε να τοποθετηθεί το εικονίδιο. Στις υγιεινές ή στις ανθυγιεινές τροφές; Για να δούμε τη εργασία των μαθητών κάνουμε κλικ στο παραπάνω μπλε σύνδεσμο.

































































