Επίσης παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας με τα ονόματά μας, τα παιδιά συμμετείχαν σε παραδοσιακά κινητικά παιχνίδια στη αυλή, παίξαμε παντομίμα ή το μάντεψε ποιος λείπει, ή το περιέγραψε ένα συμμαθητή σου χωρίς να πεις ποιος είναι, θέσαμε κανόνες της τάξης μέσα από συζήτηση με τη βοήθεια εικόνων και τους ζωγραφίσαμε. Τα παιδιά μάθανε να αναγνωρίζουν το όνομά τους σε σταθερά καρτελάκια πάνω σε συρτάρια, κουτιά μαρκαδόρων ή πλαστελίνης, κρεμάστρες. Τα παιδιά όρισαν με τη βοήθεια της Νηπιαγωγού πόσα παιδιά μπορούνε να παίζουν σε κάθε γωνιά και συμφώνησαν ότι για να παίξουν κάπου θα τοποθετούν στο πινακάκι της γωνιάς το όνομά-εισητήριο. Μίλησε κάθε παιδί για το εαυτό του, τη οικογένειά του, τις αγαπημένες του δραστηριότητες, στη παρεούλα. Τραγουδήσαμε το ΕΔΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΤΑ ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ, ΤΗ ΚΑΛΗ ΚΥΡΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, από τα ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ