Τη φετινή σχολική χρονιά οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου, αποφάσισαν να δημιουργήσουν και να διαμορφώσουν με πρωτότυπες ιδέες και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, μία υπαίθρια τάξη στην οποία θα μπορούσε να υλοποιηθεί ένα μέρος των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (οργανωμένων & ελεύθερων) εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επέτρεπαν. Αφορμή κυρίως αποτέλεσαν τόσο οι μικρές διαστάσεις της τάξης σε σύγκριση με τον μεγάλο αριθμό των παιδιών όσο και για την αποφυγή του συνωστισμού μεταξύ των παιδιών λόγω της πανδημίας του covid-19 που επικρατούσε σε όλη την χώρα. Όπως είναι γνωστό, ένας αύλειος σχολικός χώρος μπορεί να χρησιμεύσει ως διέξοδο από την οποία οι μαθητές μπορούν να αποκομίσουν πολλά προσωπικά οφέλη όπως η κοινωνικοποίηση, η ανάπτυξη σωματικών και γνωστικών δεξιοτήτων καθώς και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Το σχολείο έχει αναλάβει να πραγματώσει τη γνωριμία των μαθητών με το περιβάλλον τους μέσα στο οποίο μαθαίνουν να αλληλοεπιδρούν. Οι μικροί μας φίλοι, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και χαρά σε όλη την πορεία των εκπαιδευτικών δράσεων αφού είχαν γίνει δέκτες πλούσιων γνωστικών ερεθισμάτων και όμορφων εμπειριών.
Παρακάτω ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από κάθε γνωστική γωνιά:
Γωνιά οικοδομικού υλικού
Γωνιά του μαυροπίνακα
Γωνιά πολλαπλών χρήσεων-Land ART με υλικά της φύσης
Γωνιά πειραμάτων-παρατήρησης
Γωνιά εικαστικών
Γωνιά της ανακύκλωσης
Ελεύθερες δραστηριότητες
















