Παναγιά μου Παναγίτσα
Που έχεις το Χριστό αγκαλίτσα,
Πάρε στη χρυσή ποδιά σου, τα
Τα παιδιά της γης κοντά σου.
Άσπρα κίτρινα μαυράκια
Όλα του Χριστού αδερφάκια
Δίπλα στο Χριστό να τα έχεις
Να μπορείς να τα προσέχεις.
Η Πρωινή προσευχή μας έδωσε την αφόρμηση να ασχοληθούμε με τα παιδιά της γης στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων που εκπονήσαμε στο Ν/γείο Καλλιφωνίου, για τους μήνες Φεβρουάριο- Μάρτιο 2022 .Κάνουμε μια σχετική συζήτηση για τα παιδιά όλου του κόσμου
Μέσω Παγκοσμίου χάρτη και της Υδρόγειου σφαίρας ταξιδεύουμε στον κόσμο, εντοπίζουμε που βρίσκεται η χώρα μας η Ελλάδα, την οποία βλέπουμε ως μια μικρή κουκίδα στον χάρτη και την κυκλώνουμε για να μπορούν τα παιδιά να την εντοπίζουν και να τη συγκρίνουν με τις άλλες χώρες.
Γνωριμία με τις φυλές και τα παιδιά της γης. Δείχνουμε στον Παγκόσμιο χάρτη, διάφορες εικόνες ανθρώπων που ανήκουν σε διαφορετικές φυλές, καθώς και σε ποια μέρη της γης ζουν.
Βγαίνουμε στην αυλή του Ν/γείου και τραγουδάμε σε κύκλο με την Υδρόγειο Σφαίρα στη μέση το τραγούδι « Αν όλα τα παιδιά της γης…»
Σε φύλλο εργασίας τα παιδιά χρωματίσανε διάφορα παιδάκια που ανήκουν σε διαφορετικές φυλές και αφού τα κόψαν κάναμε ομαδική και στολίσαμε την τάξη μας.
Οι εργασίες ήταν σχετικές με το θέμα
μιλήσαμε για τη διαφορετικότητα και διαβάσαμε το ποιήμα της Φιλιώς Νικολούδη
και το ποιήμα που έχει γράψει ένα παιδί απτην Αφρική, το οποίο και προτάθηκε απ΄τα Ηνωμένα Έθνη , ως το καλύτερο ποιήμα το 2006 κάναμε μπιλιετάκια και πήραν σπίτι τα παιδιά

Συζητήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών , τη UNICEF την ACTION AID και άλλες οργανώσεις που υποστηρίζουν τα παιδιά.
Xρωματίσανε τα παιδιά το σήμα της UNICEF και τα δικαιώματα των παιδιών
Η αναπηρία είναι στη ζωή κάποιων ανθρώπων και όλοι μας οφείλουμε να στηρίζουμε και να βοηθάμε τους ανθρώπους αυτούς
Κατά τη διάρκεια της εκπόνησης του εργαστηρίου μας συνέπεσαν και η Τσικνοπέμπτη με τις Απόκριες και έτσι αποφασίσαμε με τα παιδιά οι Αποκριάτικες μάσκες και τα καπέλα ήταν σχετικά με το εργαστήριό μας
Τα παιδιά απέκτησαν περισσότερες γνώσεις για το θέμα και διεύρυναν τις γνώσεις τους σχετικά με τα παιδιά όλου του κόσμου, τη διαφορετικότητα, τις ανάγκες τους, τα δικαιώματά τους.
-Συνειδητοποίησαν την αλληλεπίδραση του φυσικού περιβάλλοντος με τις συνθήκες ζωής του ανθρώπου. Κατάλαβαν ότι το περιβάλλον που ζει και μεγαλώνει ένα παιδί παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή του.











