Με την έλευση της άνοιξης, πραγματοποιήσαμε μια ακόμη εξόρμηση σε κοντινό άλσος της περιοχής μας και επικεντρωθήκαμε στις αλλαγές που πραγματοποιούνται στη φύση την εποχή αυτή. Κατά τη διάρκεια της βόλτας μας, τα παιδιά γεμάτα ενθουσιασμό εντόπισαν πολλές ανθισμένες αμυγδαλιές και παρατήρησαν πως ήταν το μοναδικό ανθισμένο δέντρο του άλσους.
Το γεγονός αυτό στάθηκε αφορμή για να ξεκινήσουμε στο σχολείο μια συζήτηση σχετικά με τον ερχομό της άνοιξης και τον τρόπο που αρχίσει και αναγεννάται η φύση. Μετά την παρακολούθηση σχετικού οπτικοακουστικού υλικού με επίκεντρο την αμυγδαλιά καθώς και την αναφορά μας στο μύθο της αμυγδαλιάς, προχωρήσαμε σε εικαστικές δημιουργίες τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Στο μάθημα των ελληνικών, τα παιδιά με αφορμή τον πίνακα του Vincent Van Gogh “Ανθισμένη Αμυγδαλιά”, δημιούργησαν τις δικές τους αμυγδαλιές από ανακυκλώσιμο χαρτί και χρώματα, ενώ στο μάθημα των αγγλικών, σε ομαδικό επίπεδο δημιούργησαν ένα pictionary (εικονογραφημένο λεξικό) με τη δική τους ανθισμένη αμυγδαλιά, έγραψαν κάρτες με τα μέρη του δέντρου και τα τοποθέτησαν στο σωστό σημείο. Δραματοποιήσαμε την αναγέννηση της φύσης, ακούγοντας την “‘Άνοιξη” από τις τέσσερις εποχές του Vivaldi και τραγουδήσαμε τα κάλαντα της άνοιξης για να γιορτάσουμε τον ερχομό της.
Τέλος, με σκοπό να καλλιεργήσουμε την ενσυναίσθηση των παιδιών μας και το αίσθημα ευθύνης προς το περιβάλλον και προκειμένου να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση Σχολείου-Οικογένειας, συμμετείχαμε στην δεδροφύτευση που οργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε πληγείσες από πυρκαγιές περιοχές της Αττικής. Τα παιδάκια με τη βοήθεια των γονιών και των δασκάλων τους προετοίμασαν το χώμα κατάλληλα και φύτεψαν δενδρύλλια πεύκου και ελάτου.