Το Πάσχα στο νηπιαγωγείο μας είναι πάντα μια ξεχωριστή περίοδος, γεμάτη χαρά, δημιουργία και όμορφες εμπειρίες για τα παιδιά! Τις τελευταίες εβδομάδες, η τάξη μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και πασχαλινά αρώματα.
Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ποικίλες δραστηριότητες: έβαψαν πασχαλινά αυγά με ζωηρά χρώματα, και δημιούργησαν κατασκευές και όμορφες κάρτες για να τις προσφέρουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Μέσα από τη Βίβλο, εικόνες και συζητήσεις, γνώρισαν τα έθιμα του Πάσχα και τη σημασία της γιορτής.
Παράλληλα, παίξαμε ομαδικά παιχνίδια, τραγουδήσαμε πασχαλινά τραγούδια και διακοσμήσαμε την τάξη μας με τις δημιουργίες των παιδιών, δημιουργώντας μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα.
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα, με υγεία και αγάπη!
























































