Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό στον διαγωνισμό ζωγραφικής της παιδικής HELMEPA με θέμα «Αν ήμουν Ποσειδώνας για μία ημέρα;». Μέσα από τις ζωγραφιές τους ταξίδεψαν στον κόσμο της θάλασσας και φαντάστηκαν πώς θα προστάτευαν τα νερά, τα θαλάσσια ζώα και τις ακτές μας. Με πολλή δημιουργικότητα, χρώματα και αγάπη για το περιβάλλον, έστειλαν το δικό τους μήνυμα για καθαρές και όμορφες θάλασσες για όλους.
Η αφίσα μας από το 1ο τμήμα
Η αφίσα του 2ου τμήματος
Και ο έπαινος συμμετοχής:
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την έμπνευσή τους!


