Η προσέγγιση της θεματικής ενότητας του Πάσχα έγινε με γνώμονα τα ενδιαφέροντα και τις εμπειρίες των μαθητών. Ένα γράμμα έφτασε στο σχολείο μας και μας παρακίνησε να το διαβάσουμε. Το γράμμα ήταν η αφορμή να ξεκινήσουμε να συζητάμε με τα παιδιά για τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις αλλά και για τα γεγονότα του Πάσχα. Αφού καταγράφηκαν οι ιδέες των μαθητών σε εννοιολογικό χάρτη, ακολούθησαν διάφορες πασχαλινές αποστολές, που τα νηπιάκια μας έφεραν για μια ακόμη φορά εις πέρας.. Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της κότας, παίξαμε διάφορα ψυχοκινητικά, βιωματικά, μαθηματικά, γλωσσικά και αισθητηριακά παιχνίδια, τσουγκρίσαμε αυγά, τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου, ζωγραφίσαμε στον υπολογιστή και κάναμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές…
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ