Σήμερα τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν μια όμορφη και γεμάτη χαρά επίσκεψη στο ΚΑΠΗ και σε καταστήματα του χωριού, στο πλαίσιο της αναβίωσης του εθίμου των «Χελιδονισμάτων».
Με ενθουσιασμό και χαμόγελα, τραγούδησαν τα παραδοσιακά κάλαντα της άνοιξης, μεταφέροντας μήνυμα αισιοδοξίας και αναγέννησης. Τα μέλη του ΚΑΠΗ και οι καταστηματάρχες υποδέχτηκαν τα παιδιά με μεγάλη χαρά και τους πρόσφεραν γλυκίσματα ως ένδειξη αγάπης και φιλοξενίας.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά, ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με την τοπική κοινωνία και τις παραδόσεις μας.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη ημέρα!







