Τη σχολική χρονιά 2021-2022 θα αναπτυχθούν 2 σχέδια δράσης στο Νηπιαγωγείο μας!
Δραστηριότητες και φωτογραφικό υλικό των σχεδίων δράσης θα αναρτώνται εδώ. Στα σχέδια δράσης μπορεί να εμπλέκονται και δραστηριότητες των εργαστηρίων δεξιοτήτων του 1ου θεματικού κύκλου, σχετικά με συναισθήματα και τις σχέσεις με τους συμμαθητές μας. Μπορείτε να περιηγηθείτε και στην ανάλογη σελίδα εργαστηρίων δεξιοτήτων.
1ο Σχέδιο δράσης:
“Σχέσεις χτίζουμε σωστά με αγάπη στην καρδιά”
Κύριος στόχος: Διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων. Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
2ο Σχέδιο δράσης:
“Βήμα-βήμα προχωρώ και το χέρι σου κρατώ”
Κύριος στόχος: Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Παρακολούθηση του βίντεο “Χτίζουμε γέφυρες”, συζήτηση….
Ακρόαση παραμυθιού: “τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε!” της Martine Agassi εκδόσεις Μεταίχμιο
Εικαστική αποτύπωση “τι μπορούν να κάνουν τα χέρια”
τα χέρια φορούν μαρτάκια και είναι φιλαράκια!
Άνθρωπος είμαι κι εγώ με συναισθήματα ένα σωρό…..
Τα συναισθήματα του κλόουν!
Η χελώνα Ηρεμία ήρθε στην τάξη μας και μοιράζεται ιστορία της
Μια φορά κι έναν καιρό, μια χελώνα περπατούσε στο λιβάδι τρώγοντας δροσερά χορταράκια ενώ πιο μακριά ο φίλος της ο Πέτρος έπαιζε με τη μπάλα του…
Ξαφνικά η μπάλα χτυπάει την χελώνα στο κεφάλι. Γυρίζει η χελώνα και βλέπει τον φίλο της τον Πέτρο να την κοιτά στενοχωρημένος.
Η χελώνα νευριασμένη ετοιμάζεται να μαλώσει αυστηρά το παιδί για την απρόσεκτη συμπεριφορά του.
Τότε όμως σκέφτεται την Τεχνική ηρεμίας της χελώνας και λέει STOP δεν πρέπει να χαλάσω τη σχέση μου με το φίλο μου.
Μπαίνει λοιπόν μέσα στο καβούκι της, μετράει ως το τρία για να ηρεμήσει, παίρνει μια βαθιά αναπνοή και λέει με σταθερή φωνή στον Πέτρο:
– Πέταξες τη μπάλα σου στο κεφάλι μου και πόνεσα πάρα πολύ. Άλλη φορά να προσέχεις.
-Συγνώμη χελώνα που σε χτύπησα με τη μπάλα μου. Δεν το ήθελα. Από σήμερα θα είμαι πιο προσεκτικός, της απάντησε ο Πέτρος.
Ηλεκτρονικό φύλλο εργασίας, ελάτε να βάλουμε στη σειρά τις εικόνες!
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Η ΧΕΛΩΝΑ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ” ΜΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ….ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ


ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΒΑΖΩ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΗΡΕΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ!!!
Πώς μετράμε το θυμό μας; Υπάρχει άραγε θυμόμετρο; πως το φανταζόμαστε; Ανίχνευση πρότερων γνώσεων από τα παιδιά!

Ας γνωρίσουμε τα στάδια του θυμού!Έτσι θα μπορούμε να τον μετρήσουμε και να τον ελέγξουμε. Πόσο έντονα είναι τα συναισθήματά μας σε κάθε στάδιο; Αποτύπωση των σκέψεων μας αφού διαλέξαμε τα χρώματα για τη διακύμανση των σταδίων του θυμού.

Νιώθω ηρεμία όταν…

Νιώθω εκνευρισμό όταν….

Νιώθω θυμό όταν….

Νιώθω οργή όταν….

Το θυμόμετρό μου!!! Η ιδέα από εδώ
Το ομαδικό μας θυμόμετρο….



Τα ατομικά μας θυμόμετρα!




Μετά την ακρόαση του βιβλίου “οι κύκλοι γύρω μας” του Brad Montague από τις εκδόσεις Διόπτρα,
ανοίξαμε τον κύκλο του εαυτού μας, βάζοντας στην ζωή μας και άλλους κύκλους αγάπης…
Και από το Εγώ γίναμε Εμείς…
Ο Πλάτωνας μέσα από την ιστορία ” Η αγάπη – Πλάτων”των Duane Armitage, Maureen McQuerry από τις εκδόσεις Διόπτρα,
μας έμαθε αγάπη τι θα πει και πως αν θέλουμε να γίνουμε σοφοί, πρέπει να αγαπάμε πιο πολύ!




















