Κάθε χρόνο στις 22 Απριλίου γιορτάζεται η Ημέρα της Γης. Ορίστηκε ως Διεθνής Ημέρα της Γης το 2009 από τα Ηνωμένα Έθνη και εορτάζεται σε πολλές χώρες του κόσμου κάθε χρόνο. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση όλων των ανθρώπων σε περιβαλλοντικά θέματα και η κινητοποίηση τους να αναλάβουν δράσεις για ένα καθαρό και βιώσιμο περιβάλλον.
Με αφορμή λοιπόν αυτή την ημέρα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας,ευαισθητοποιήθηκαν και προβληματίστηκαν
αποφάσισαν να γίνουν πρεσβευτές
στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα για την προστασία του πλανήτη μας ,
για να είναι η γη μας χαρούμενη !
φωνάζοντας δυνατα :ναι στην ανακύκλωση,οχι σκουπιδια και πλαστικα,οχι στην σπαταλη νερού και ενέργειας,ναι στην χρήση ποδηλάτου ,την αναδάσωση ,ναι στον καθαρό ουρανό!
Τέλος σε συνεργασία με τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου πραγματοποιησαν και μία μικρή δράση καθαριότητας στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Με γαντάκια και σακούλες, τα παιδιά συνέλεξαν σκουπίδια ως ενεργοί πολίτες , κάνοντας πράξη και δίνοντας το μήνυμα οτι όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε την γη μας!





