Τη Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, η σχολική μας κοινότητα, το Νηπιαγωγείο μας ,σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Φιχτίου , τίμησαν με συγκίνηση και περηφάνια την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Οι μικροί μας μαθητές «μεταμορφώθηκαν» σε περήφανα ελληνόπουλα και μας ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο. Με τις καθαρές φωνούλες τους απήγγειλαν ποιήματα γεμάτα νόημα,
τραγούδησαν με την ψυχή τους επετειακά τραγούδια και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς
Η τάξη μας γέμισε με χρώμα από τις υπέροχες κατασκευές που δημιούργησαν τα παιδιά με πολύ μεράκι για την διπλή γιορτή!
Χρόνια πολλά Πατρίδα! Χρόνια πολλά Ελλάδα!



