Την Τρίτη 17 Μαρτίου 2026 ,το σχολείο μας με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό καλωσόρισε την άνοιξη με το έθιμο των Χελιδονισμάτων.Σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς του Δημοτικού σχολείου Σχολείου, Κα Μαρία και Κα Αδαμαντία, κατά την διάρκεια του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος , φτιάξαμε μαρτάκια και χάρτινα χελιδόνια, με τα οποία στόλισαμε τους εξωτερικούς χώρους του σχολείου . και χελιδονοφωλιές με φυσικά υλικά , που κρεμάσαμε στα δέντρα της αυλής μας ,για να υποδεχτούμε τους φτερωτούς μας φίλους
Στο τέλος κρατώντας στολισμένα χελιδόνια και χαμογελώντας πλατιά, τραγούδησαμε μικροί και μεγάλοι , τα κάλαντα τής άνοιξης, μεταφέροντας σε όλους το μήνυμα τής αναγέννησης και της ελπίδας.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
