Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας , σήμερα 4 Απριλίου 2025 ,παρακολούθησαν διαδικτυακά, μαζί με άλλα σχολεία ,την παρουσίαση της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας.
Εισηγήτρια ήταν η κ.Χριστίνα Νομικού, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και υπεύθυνη ομάδας παιδείας ΠΦΠΟ.
Μέσα από την παρουσίαση, που στόχο είχε την καλλιέργεια του σεβασμού, της ενσυναίσθησης, της φιλοζωικής παιδείας και ευαισθητοποίησης των παιδιών σε πολλά θέματα που αφορούν στα ζώα( δικαιώματα, ελευθερίες, ανάγκες, εγκατάλειψη, κακοποίηση, αδέσποτα κ.λπ.).τα νήπια προβληματίστηκαν και έστειλαν τα δικά τους μηνύματα για την προστασία και τα δικαιώματα των ζωων
ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΔΙΑ !
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.







