Με τα «Χελιδονίσματα», τα παραδοσιακά κάλαντα της Άνοιξης ,ανάγγειλαν τον ερχομό της Άνοιξης , οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας ,στα παιδιά της Α Δημοτικού , του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου.

Κρατώντας ομοιώματα χελιδόνας, τραγουδήσαμε όλοι μαζί ,
Ήρθε, ήρθε χελιδόνα,
ήρθε κι άλλη μεληδόνα,
κάθισε και λάλησε,
και γλυκά κελάηδησε:
«Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,
και Φλεβάρη φοβερέ,
κι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσεις,
καλοκαίρι θα μυρίσεις.
Κι αν χιονίσεις, κι αν κακίσεις,
πάλιν άνοιξη θ’ ανθίσεις»

