«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ»

Made with Padlet

Στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιούμε το  Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων «ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ». Μέσα από αυτό το πρόγραμμα θέλουμε τα παιδιά να μάθουν για τον τόπο μας (το Φίχτι και τα γύρω χωριά, Μυκήνες, Μοναστηράκι, Μπόρσα) συγκεντρώνοντας πληροφορίες που αφορούν την ιστορία, τη μυθολογία, τα ήθη και έθιμα, τα μνημεία του τόπου μας, τις καλλιέργειες, τα ζώα και τα φυτά της περιοχής κλπ.

Η φετινή σχολική χρονιά όμως κυλά μετ’ εμποδίων, αφού η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και τα γενικότερα μέτρα για την αποφυγή διασποράς του κορωναϊού, δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε εκπαιδευτικούς περιπάτους και επισκέψεις σε πεδία ενδιαφέροντος, όπως ο αρχαιολογικός χώρος και το μουσείο, τα εργαστήρια κεραμικής κλπ. Αλλά εμείς δεν πτοούμαστε! Αποφασίσαμε να γίνουμε μικροί δημοσιογράφοι – φωτορεπόρτερ και στους περιπάτους που κάνει κάθε παιδί με τους γονείς του, να παρατηρήσει, να φωτογραφίσει και να μας παρουσιάσει τα σημεία που παρουσιάζουν ενδιαφέρον.

Στα πλαίσια λοιπόν υλοποίησης αυτού του προγράμματος, αλλά και εφαρμογής τεχνικών της παιδαγωγικής Φρενέ – Freinet (σε συνεργασία με το δίκτυο Freinet Πελοποννήσου και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), όπως είναι η έκδοση της Σχολικής Εφημερίδας μας, αποφασίσαμε αντί να εκδώσουμε ένα τεύχος της εφημερίδας μας με τον παραδοσιακό τρόπο, να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και να διαφοροποιήσουμε τη διαδικασία. Προχωρήσαμε λοιπόν στη δημιουργία ενός padlet, στο οποίο δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες και τα σχόλια των μικρών δημοσιογράφων-φωτορεπόρτερ μας, οι οποίοι απέκτησαν και τον ρόλο του ανταποκριτή σε κάθε χωριό-οικισμό της περιοχής, παρουσιάζοντάς μας τις ομορφιές του!

Δημοσιεύθηκε στην Δημιουργία και Έκφραση, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, Περιβάλλον, Πληροφορική, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ και χαρακτηρίσθηκε , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.