«Αγαπημένη μας φίλη…»



Λήψη αρχείου

Στα  πλαίσια   του  Προγράμματος  Αγωγής   Υγείας <  Γνωρίζω  τον  ευατό μου   και τους    άλλους -Συναισθήματα, που   υλοποιούμε φέτος   στο    νηπιαγωγείο μας  ,σε  συνεργασία  με το  Κέντρο  Πρόληψης   και Προαγωγής  της ψ υχοκοινωνικής   Υγείας , προσπαθήσαμε  να προσεγγίσουμε το συναίσθημα της λύπης.

   

Με   αφόρμηση    το  Παραμύθι   <Η   λυπημένη     Ζέβρα>  της  Γιολάντας  Τσορώνη-Γεωργιάδη  , που  έχασε  την φίλη  της  , την  καμηλοπάρδαλη , που  πήγε  να  μείνει  στην άλλη πλευρά της  ζούγκλας  , εκφράσαμε και  εμείς την στενοχώρια   μας  για   την    συμμαθήτρια  μας ,  που  μετανάστευσε  σε άλλη χώρα.

 

Τα   παιδιά   δεν πρόλαβαν   να   την αποχαιρετίσουν   και   η   τάξη μας  έμεινε   αδειανή χωρίς   αυτήν . Σκεφτήκαμε  λοιπόν  πως  έπρεπε   να   της   στείλουμε  ένα μήνυμα   ότι  μας   λείπει.Κάναμε    συμβούλιο   και   ψάξαμε    όλους  τους πιθανούς  τρόπους για  να  δείξουμε   την αγάπη μας στη μικρή μας φίλη !

θα  μπορούσαμε   να  της   γράψουμε   ένα γράμμα ,να   της στείλουμε   ένα   e-mail  ,η  ακόμα   καλύτερα  να   χρησιμοποιήσουμε   την   ιστοσελίδα  του  σχολείου  μας  για  να  λάβει  πολύ   γρήγορα   το   μήνυμα μας!

εικόνα από pixabay.com

Αποφασίσαμε  λοιπόν  να   της  φτιάξουμε  ένα  λέυκωμα  με πανέμορφες   ζωγραφιές  ,  και    αφού  πήραμε   μια   μεγάλη κόλλα   χαρτί  και   βάλαμε   τα δυνατά  μας , της  γράψαμε  ένα  γράμμα   με   τον  δικό μας    ξεχωριστό  τρόπο  για  να   της  δείξουμε   πόσο  μας   λείπει  και   την  αγαπάμε!

Αυτό  ήταν  μια  καλή   ευκαιρία  για   να  μάθουμε πώς αρχίζει και πως τελειώνει ένα γράμμα, τι γράφουμε πάνω στον φάκελο, ποιος είναι ο αποστολέας και ο παραλήπτης και τη σημασία των γραμματοσήμων.

Μιλήσαμε για τα γραμματόσημα και είδαμε ότι απεικονίζουν τοπία, μνημεία, πρόσωπα από διάφορες χώρες.Παρατηρήσαμε  πολλά  και  διαφορετικά  από τη χώρα μας και αποφασίσαμε να επιλέξουμε γραμματόσημα που απεικονίζουν την Πύλη των Λεόντων των Μυκηνών, τη χρυσή προσωπίδα του Αγαμέμνονα, το κάστρο Λάρισα του Άργους και το Μπούρτζι του Ναυπλίου, ώστε η συμμαθήτριά μας, βλέποντας τις εικόνες να καταλάβει ότι το γράμμα είναι από τη Ελλάδα και μάλιστα από το νηπιαγωγείο της.

εικόνα από pixabay.com

Διαπιστώσαμε όμως ότι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τη νέα διεύθυνση της μικρής μας φίλης  και δεν ξέραμε αν τελικά το γράμμα θα φτάσει στα χέρια της.

Τότε ένα παιδί είχε την ιδέα να αναρτήσουμε το γράμμα στην ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου μας, που χρησιμοποιούμε κατά την διαδικασία της τηλε-εκπαίδευσης. Ίσως η μικρή μας φίλη από τη χώρα της να επισκέπτεται την ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου και έτσι να δει το γράμμα και τις ζωγραφιές.

Έτσι λοιπόν φωτογραφίσαμε το γράμμα και τις ζωγραφιές και περάσαμε τις φωτογραφίες στον υπολογιστή. Τότε ένα από τα παιδιά είχε την ιδέα, αυτές τις φωτογραφίες να τις στείλουμε στο mail της φίλης μας όπως και θα κάνουμε.

 

Δημοσιεύθηκε στην Γλώσσα, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.