Κατα την έναρξη του συνεργατικού eTwinning έργου “ΑΙ & IoT – Let us Save Birdie’s Tree” κρίνεται απαραίτητη η εκπαίδευση και η εξοικείωση των παιδιών με τα ρομπότ και τους αισθητήρες, στην αξιοποίηση των οποίων βασίζεται όλο το έργο.
Εξοικείωση με τα Ρομπότ
Αρχικά διερευνήθηκαν οι πρότερες γνώσεις των παιδιών για τα Ρομπότ με τη χρήση ανοιχτού φύλλου εργασίας και δημιουργήθηκε ένα ιστόγραμμα.
Γνωρίσαμε την Άννα Πένσα, μια μικρή εφευρέτρια και σχεδιάσαμε κι εμείς τις δικές μας εφευρέσεις.
Οι δικές μας εφευρέσεις
Αν είχα ένα ρομπότ από τι υλικά θα ήταν φτιαγμένο και τι θα του μάθαινα να κάνει;
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τις ιδέες τους και φτιάχνουν ένα συνεργατικό λεύκωμα με τους εταίρους!
Γνωρίσαμε τον Τάλω, το πρώτο ρομπότ της Ιστορίας που προστάτευε την Κρήτη και φυσικά το ζωγραφίσαμε!
Στη συνέχεια γράψαμε το δικό μας συνεργατικό ποίημα για τα ρομπότ
Προκαλέσαμε τα σχολεία των εταίρων να συνεχίσουν το ποίημα μας
Εξοικειώθηκαν τα παιδιά με τα ρομπότ (Bee Bot και mTiny) και λάβανε μέρος στην Εβδομάδα Κώδικα.
Εμπλέξαμε τους γονείς στη μαθησιακή διαδικασία αναθέτοντας μια αποστολή για το σπίτι!
Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους κατασκεύασαν τα δικά τους ρομπότ και μας τα παρουσίασαν!
‘Ετσι κατασκευάσαμε το μουσείο των ρομπότ μέσα στην τάξη μας!
Και το ψηφιακό μουσείο με τα ρομπότ των εταίρων!