Το σχολείο μας επέλεξε να ασχοληθεί με τη θεματική “Ζωή στο Νερό”, υλοποιώντας δράσεις που αφορούσαν τη μόλυνση του περιβάλλοντος και συγκεκριμένα του υγρού στοιχείου. Οι στόχοι του προγράμματος ήταν:
- να γνωρίσουν τα παιδιά τη θαλάσσια ζωή, τη σημασία της και τα απειλούμενα είδη ζώων
- να προάγουμε την ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη διατήρηση των καθαρών θαλασσών και ακτών
- να υιοθετήσουν πρακτικές διατήρησης καθαρών ακτών και θαλασσών
- να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της ρύπανσης των θαλασσών και ακτών
Οι δράσεις υλοποιήθηκαν εντός και εκτός σχολείου. Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά επισκέφθηκαν και καθάρισαν την ακτή που βρίσκεται κοντά στο σχολείο. Επιπροσθέτως, επισκέφθηκαν το λιμεναρχείο, όπου πήραν συνέντευξη από τους υπεύθυνους σχετικά με τη μόλυνση των ακτών και θαλασσών. Οι δράσεις εντός σχολείου ήταν τόσο ατομικές κατασκευές όσο και ομαδικές εργασίες σχετικές με το θέμα.










