Το σχολείο μας δημιούργησε ένα όμορφο παραμύθι για τα παιδιά Τίτλος παραμυθιού :Η ΚΥΨΕΛΗ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑΣ ΜΟΝΗΣ!

499919747 1144067647761764 6281549424087284369 n

Το σχολείο μας δημιούργησε ένα όμορφο παραμύθι για τα παιδιά 👧 🧒
Τίτλος παραμυθιού :Η ΚΥΨΕΛΗ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑΣ ΜΟΝΗΣ!
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΗ ΚΟΙΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, ΖΟΥΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΓΑΝ ΜΟΝΗ.
Η ΜΟΝΗ ΗΤΑΝ ΖΩΗΡΗ, ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ… ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠ’ ΟΛΟΥΣ, ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΚΑΘΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΓΥΡΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΑ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΕΛΙΩΝ.
ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΚΟΥΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ.
— «Η ΜΟΝΗ ΟΛΟ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ!»
— «ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΙ!»
— «ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΞΙΑ ΜΕΛΙΣΣΑ;»
Η ΜΟΝΗ ΑΚΟΥΓΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΛΥΠΟΤΑΝ. «ΊΣΩΣ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΩ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ», ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΔΥΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ, ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΕΡΑΣ. ΈΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΥΛΛΟ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΟ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ. ΟΙ ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ, ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΕ.
Η ΜΟΝΗ, ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΕΤΟΥΣΕ ΨΗΛΑ, ΕΙΔΕ ΤΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ. ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ. ΦΩΝΑΞΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ:
— «ΓΡΗΓΟΡΑ! ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ!»
ΈΦΕΡΑΝ ΞΥΛΑΡΑΚΙΑ, ΕΣΠΡΩΞΑΝ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ, ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ, ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ! Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ ΑΝΟΙΞΕ ΞΑΝΑ.
ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ.
— «ΜΟΝΗ, ΕΣΥ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΣ!»
— «ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ, ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΜΕ!»
— «Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!»
Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕ.
— «ΜΟΝΗ, ΕΣΥ ΕΙΔΕΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ. ΚΙ ΕΣΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΟΛΕΣ. ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ: ΘΑ ΕΙΣΑΙ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ!»
Η ΜΟΝΗ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΙΑ “ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ”. ΉΤΑΝ ΑΠΛΩΣ… ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ, ΠΕΤΟΥΣΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΕΡΗΦΑΝΑ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΠΟ ΨΗΛΑ, ΦΩΝΑΖΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ:
— «Η ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ! Η ΚΥΨΕΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ!»
ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΗΞΕΡΑΝ ΠΙΑ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΚΑΜΙΑ ΜΕΛΙΣΣΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ. ΌΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ.
ΜΗΝΥΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ:
Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ, ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

Μάθημα Αγγλικών

Μάθημα Αγγλικών
Σήμερα τα παιδιά έκαναν μάθημα αγγλικών με θέμα «Τα ζώα της ζούγκλας».
Μάθαμε τις αγγλικές λέξεις για ζώα όπως λιοντάρι (lion), μαϊμού (monkey), τίγρης (tiger), παπαγάλος (parrot), ελέφαντας (elephant) και τα ζωγραφίσαμε σε ένα μεγάλο χαρτί όλοι μαζί.
Ήταν μια ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα που βοήθησε τα παιδιά να συνδέσουν το λεξιλόγιο με την τέχνη και το παιχνίδι.

 

 

499861478 1144067431095119 2082704631971107631 n

The Scream” του Edvard Munch.

Με χρώματα και φαντασία τα παιδιά ζωγράφισαν τον δικό τους πίνακα εμπνευσμένο από το “The Scream” του Edvard Munch. 🖼️
Στόχος:
✔️ Να γνωρίσουν έναν σημαντικό εκπρόσωπο της τέχνης.
✔️Να κατανοήσουν πώς η τέχνη μπορεί να αποτυπώσει συναισθήματα και εσωτερικές καταστάσεις.
✔️Να παρατηρήσουν χρώματα, γραμμές, σχήματα.
✔️Να αναπτύξουν δεξιότητες ζωγραφικής και χρήσης υλικών.
✔️Να πειραματιστούν με την αναπαράσταση συναισθημάτων μέσα από το σχέδιο.
✔️Να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν συναισθήματα μέσα από την τέχνη.
✔️Να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα τους.496336526 1136651801836682 1680889805262991737 n 496942072 1136654398503089 3496827938263163414 n

Το ημερολόγιο της ημέρας ολοκληρώθηκε με χαμόγελα και δημιουργικότητα!

Το ημερολόγιο της ημέρας ολοκληρώθηκε με χαμόγελα και δημιουργικότητα!
Στόχος :
✔️αναγνώρισαν και ονόμασαν σωστά τις μέρες της εβδομάδας και τους μήνες του χρόνου
✔️κατανόησαν την έννοια της εποχής και τη σύνδεσαν με χαρακτηριστικά της
✔️παρατήρησαν τον καιρό της ημέρας και εμπλούτισαν το λεξιλόγιό τους
✔️συνεργάστηκαν και εξασκήθηκαν στην προφορική έκφραση
Μια απλή ρουτίνα που μετατράπηκε σε πολύτιμη μαθησιακή εμπειρία!497438728 1137309715104224 1559680623516573108 n

ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ!

497565886 1137311788437350 2357753094011221680 n 497600948 1137311745104021 5873983468623517098 n

Βρήκαμε το σωστό σχήμα και το κολλήσαμε στη θέση του!🟤🟥🔶🔺
Στόχος:
✔️Αναγνώριση και ονομασία βασικών γεωμετρικών σχημάτων (κύκλος, τετράγωνο, τρίγωνο κ.ά.)
✔️Ανάπτυξη της οπτικής αντίληψης και της ικανότητας αντιστοίχισης
✔️Ενίσχυση του συντονισμού ματιού-χεριού μέσα από κολλητικές δραστηριότητες
✔️Καλλιέργεια της συγκέντρωσης και της παρατηρητικότητας
✔️Ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας
✔️Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης μέσα από ολοκληρωμένες εργασίες

«Η μέλισσα… μας μαθαίνει!»

«Η μέλισσα… μας μαθαίνει!» 🐝
Στο νηπιαγωγείο μας γνωρίζουμε τη μαγική ζωή της μέλισσας μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, παραμύθια και παιχνίδια!
Μέσα από το ταξίδι αυτό τα παιδιά:
– Ανακαλύπτουν τον ρόλο της μέλισσας στο οικοσύστημα
– Μαθαίνουν για την ομαδικότητα και τη συνεργασία
– Καλλιεργούν στάσεις σεβασμού προς τη φύση και τα ζώα
– Αντιλαμβάνονται τη σημασία της προστασίας των επικονιαστών
Η εκπαίδευση γίνεται παιχνίδι και το ενδιαφέρον των παιδιών… πετάει από λουλούδι σε λουλούδι!499732393 1143144294520766 5358401442915400467 n

Ο αργαλειός στο νηπιαγωγείο: ένα εργαλείο μάθησης και πολιτισμού

Ο αργαλειός στο νηπιαγωγείο: ένα εργαλείο μάθησης και πολιτισμού
Μέσα από τη χρήση του παραδοσιακού αργαλειού, τα παιδιά:
• καλλιεργούν τη λεπτή κινητικότητα και τον συντονισμό ματιού-χεριού
• αναπτύσσουν την υπομονή, την επιμονή και την αυτοσυγκέντρωση
• εξασκούνται σε μαθημαικές έννοιες (σχέδια, ακολουθίες, μοτίβα)
• έρχονται σε επαφή με τον ελληνικό λαϊκό πολιτισμό
• μαθαίνουν τη χαρά της δημιουργίας μέσα από τα χέρια τους
Η υφαντική μετατρέπεται σε ένα βιωματικό ταξίδι σύνδεσης με την παράδοση και τις αξίες της συνεργασίας και της δημιουργικότητας!499793825 1143232511178611 8788589198073051453 n 499864967 1143232294511966 5230998841133600708 n

Ώρα των Συναισθημάτων

Σήμερα στην “Ώρα των Συναισθημάτων” μιλήσαμε για τη χαρά! Τα παιδιά μοιράστηκαν πότε ένιωσαν χαρούμενα και εκφράστηκαν με ενθουσιασμό και χαμόγελα 😀😀😀
Στόχος :
☑️Να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν το συναίσθημα της χαράς.
☑️Να εκφράζουν συναισθήματα μέσα από τον λόγο και την προσωπική εμπειρία.
☑️Να ενισχύσουν την ενσυναίσθηση και την επικοινωνία με την ομάδα.
☑️Να ενθαρρυνθεί η θετική στάση και η συναισθηματική έκφραση.
499683320 1143951891106673 6333910015169081659 n 497925392 1143951811106681 1629319051992693397 n 499547476 1143952644439931 8015784420635249005 n

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ :«Είμαστε όλοι ίσοι, διαφορετικοί, αλλά και μοναδικοί»,

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου μας με τίτλο
«Είμαστε όλοι ίσοι, διαφορετικοί, αλλά και μοναδικοί»,
προσκαλέσαμε τους γονείς να συμμετέχουν  μαζί με τα παιδιά τους σε μια βιωματική δραστηριότητα που καλλιεργεί την ενσυναίσθηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Συγκεκριμένα, τους προτείναμε να κάνουν μαζί μια βόλτα στη γειτονιά ή στην κοινότητά μας, και να παρατηρήσουν σημεία που:
  • επιτρέπουν την εύκολη μετακίνηση ατόμων με αναπηρία (ράμπες, προσβάσιμα πεζοδρόμια, διαβάσεις, ασανσέρ κ.λπ.)
  • ή αντίθετα δυσκολεύουν ή εμποδίζουν (π.χ. αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε ράμπα, σκουπίδια ή εμπόδια στα πεζοδρόμια, απουσία υποδομών πρόσβασης κ.ά.)
Η συμμετοχή τους είναι πολύτιμη, γιατί δείχνει στα παιδιά μας ότι η καλοσύνη και ο σεβασμός προς τον άλλον ξεκινάει από το σπίτι και απλώνεται σε όλη την κοινωνία!

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc72I3sVNLf7iQYgoaP0LJQ2Zl_0uJFSWpOpPbs-PvjD7uAIQ/viewform

 

«Όλοι Ίσοι – Όλοι Διαφορετικοί – Όλοι Μοναδικοί!»
Αγαπητοί γονείς,
Το νηπιαγωγείο μας υλοποιεί ένα εκπαιδευτικό σχέδιο δράσης με στόχο την καλλιέργεια της αποδοχής, της μοναδικότητας και της διαφορετικότητας.
Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε με αυτό το σύντομο ερωτηματολόγιο. Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες και πολύτιμες!