Το σώμα- Ο εαυτός μου

-Πίνακας με εικόνες

DSC03339

-Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας

DSC03342

-Μάθαμε το τραγούδι ” Τικ τακ”

-Μουσικοκινητική δραστηριότητα ” Κεφάλι- ώμοι- γόνατα και πόδια”.

-Μάθαμε τα δύο φύλα και φτιάξαμε το ανθρωπάκι που αντιστοιχεί στο φύλο μας.

DSC03345

-Φτιάξαμε το σώμα με το περίγραμμα ενός παιδιού και μάθαμε και κολλήσαμε τα όργανα του ανθρώπου.

DSC03350

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

-Ο πίνακας με τις εικόνες για το Πολυτεχνείο.

IMG 20231113 102157 631

-Ζωγραφίσαμε το τραγούδι : ” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”.

IMG 20231114 094610 270   IMG 20231114 094622 141

IMG 20231114 094631 441    IMG 20231114 094641 207

IMG 20231114 094651 828   IMG 20231114 094659 232

-Διαβάσαμε την ” Κυρά Δημοκρατία” και την ζωγραφίσαμε.

DSC03326  DSC03327 1     DSC03328

DSC03329    DSC03330

-Βρήκαμε τις λέξεις ” ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” ανάμεσα από πολλές λέξεις και τις κυκλώσαμε.DSC03323

-Γράψαμε με κόκκινη μπογιά το σύνθημα ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

DSC03317    DSC03318   DSC03315

-Έτοιμα και τα κόκκινα γαρύφαλα

DSC03325  DSC03319    DSC03322

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” (7ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

Να εκφράσουν τις ιδέες τους για την έννοια της συνεργασίας επιχειρώντας να δώσουν ένα διαφορετικό τέλος μέσα από το σχέδιο και την προφορική παρουσίαση των σχεδίων.
-Να αξιοποιήσουν στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων προκειμένου να σχεδιάσουν σε ένα χαρτί με την υποομάδα τους την ιστορία.

1η Δραστηριότητα: Καλούμε τα παιδιά στην Ολομέλεια και τους διηγούμαστε μία ιστορία για κάποια παρέα που έχουνε πάει μία εκδρομή αλλά αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να συνεχίσουν.  Στόχος είναι τα παιδιά να συνεχίσουν την ιστορία βρίσκοντας με ποιο τρόπο ήρωες της ιστορίας μπορούν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες βοηθώντας ο ένας τον άλλον και συνεργαζόμενοι. Ο/η νηπιαγωγός καταγράφει την ιστορία και παρατηρεί τα παιδιά καθώς προσπαθούν να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν την ιστορία.

img20231113 17540984

2η Δραστηριότητα: Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και εικονογραφούν το παραμύθι, μοιράζοντας αρμοδιότητες. Έπειτα γράφονται λεζάντες στις εικόνες.

IMG 20231114 120952 442    IMG 20231114 121013 976

IMG 20231114 123349 693  IMG 20231114 122054 170

IMG 20231114 122104 595   IMG 20231114 122115 254

IMG 20231114 122129 4  IMG 20231114 122137 765

Βρέθηκε και ο τίτλος και φτιάξαμε και το εξώφυλλο της ιστορίας.

DSC03294

3η Δραστηριότητα: ” Η τελική μου ιδέα”. Τα παιδιά ζωγραφίζουν ότι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

συνεργασια 1

-Και ο έπαινος για το πρόγραμμα  DSC03309

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

Ευχαριστούμε τους : Θεοδωρόπουλο Ιωάννη, Γιδά Παναγιώτα, Βίλιου Βιβή, Σταμόπουλο Χάρη, Γιαννόπουλο Κωνσταντίνο και Χάϊντι Χαντιλάρι για την εθελοντική προσφορά τους να κόψουν τα χορτάρια από τον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Μακάρι να  ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμά τους!

Νερό

-Ο Πίνακας με εικόνες για το Νερό και τη χρησιμότητά του

DSC03072    DSC03073

-Οι πρότερες γνώσεις των παιδιών

DSC03074

-Πείραμα για πράγματα που επιπλέουν και που βουλιάζουν.

DSC03077    νερο

-Ζωγραφική με θέμα μια βροχερή μέρα.

νερο 1

-Πείραμα με την Διαλυτότητα

νερο 2

-Φύλλο εργασίας για την Διαλυτότητα για εμπέδωση

IMG 20231103 083838 437

-Μάθαμε το ποίημα ” Από που είσαι ποταμάκι?” και Ζωγραφίσαμε τον κύκλο του νερού.

IMG 20231109 093645 746

-Στη συνέχεια σε 2 ομάδες  ζωγραφίσαμε το ποίημα ” Το ποταμάκι”.

IMG 20231110 114023 216 1    IMG 20231110 114034 767

IMG 20231110 114344 34    IMG 20231110 114535 712

-‘Εχουμε σε ένα ερημικό νησί το πολυτιμότερο αγαθό που είναι το Νερό .

IMG 20231109 120522 533  IMG 20231109 120531 715

IMG 20231109 120537 880  IMG 20231109 120543 877

IMG 20231109 120551 390   IMG 20231109 120634 268

 

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ ” Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” ( 6ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να προβληματιστούν σε καταστάσεις διαφωνιών και συγκρούσεων, να παρατηρήσουν, να πουν απόψεις και να συζητήσουν πάνω σε αυτό το πρόβλημα δίνοντας εναλλακτικές ιδέες για το πως μπορεί να επιλυθεί μια διαφωνία.

1η Δραστηριότητα:  Δραστηριότητα συζήτησης στην ολομέλεια με αφορμή ένα φύλλο εργασίας με Ρουτίνες σκέψης.

 

IMG 20231108 123240 825

2η Δραστηριότητα: Ακούμε το τραγούδι διαξιφισμοί από το άλμπουμ Τεμπέλης Δράκος. Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στο χώρο και μόλις η μουσική τελειώνει χωρίζονται σε 2 ομάδες. Συζητούν κάποια διαφωνία  ή σύγκρουση που είχαν και στη συνέχεια βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης της διαφωνίας τους.

IMG 20231109 121307 890  IMG 20231109 122115 475   IMG 20231109 122124 676

8 Νοεμβρίου: Γιορτή των Παμεγγίστων Ταξιαρχών

 

-Ζωγραφίσαμε τους Αρχαγγέλους

IMG 20231108 092742 546    IMG 20231108 094253 821

-Είδαμε και μάθαμε τον μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου και τον ζωγραφίσαμε.

20231108 165737 COLLAGE

-Μιλήσαμε για την γιορτή της Αεροπορίας και γίναμε αεροπλανάκια, κινηθήκαμε στο χώρο.

IMG 20231108 094439 184

 

Παράσταση κουκλοθέατρου

Σήμερα 7/11/2023 παρακολουθήσαμε μαζί με το Νηπιαγωγείο Διακοπτού ,το κουκλοθέατρο με τίτλο: ” Ονείρατα στο δάσος” από την ομάδα της Κας Ξηρομερίτου.

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την ιστορία και ζωγραφίσαμε το δάσος.

IMG 20231107 121955 923    IMG 20231107 122106 591

IMG 20231107 122217 419    IMG 20231107 122329 89

IMG 20231107 122727 523  IMG 20231107 122444 915   IMG 20231107 122547 928

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ ” Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” (5ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να αναπτύξουν τα παιδιά δεξιότητες συνεργασίας. Επίσης να είναι σε θέση να αξιολογούν τους τρόπους με τους οποίους συνεργάστηκαν, εντοπίζοντας σημεία που διευκόλυναν ή δυσκόλεψαν τη συνεργασία τους.

1η Δραστηριότητα: ” Βοήθησε την μπάλα να φτάσει στον προορισμό της” ( Κινητική δραστηριότητα), όπου ένα παιδί κρατάει ένα καλαθάκι και το άλλο προσπαθεί να ρίξει μέσα ένα μπαλάκι. Επίσης καθισμένα τα παιδιά στο πάτωμα κυλάνε ένα μπαλάκι για να πάει στα πόδια του παιδιού που είναι απέναντι.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

2η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιολόγησης της ομάδας ( Τα κατάφερε η ομάδα? Τι σας δυσκόλεψε? Τι σας διευκόλυνε?).

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ page 0001

3η Δραστηριότητα: Κινητική δραστηριότητα όπου τα παιδιά συνεργάζονται για να φτιάξουν με τα σώματά τους όλα μαζί ένα δράκο (κεφάλι, σώμα, φτερά, ουρά). Ακούγοντας ένα μουσικό κομμάτι μετακινούνται στο χώρο σαν να χορεύουν.

IMG 20231103 121624 884    IMG 20231103 121100 292

4η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιολόγησης της ομάδας.

IMG 20231103 083903 688

5η Δραστηριότητα: Τραγούδι για δράκο και ζωγραφική.

IMG 20231103 123355 31    IMG 20231103 123510 318

IMG 20231103 123520 341   IMG 20231103 123625 916

IMG 20231103 123726 963

31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης

  • Βάψαμε ρολά από χαρτί για να φτιάξουμε κουμπαράδες και ρίξαμε και χρήματα στον κουμπαρά μας.

ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ   DSC03068  DSC03070  

DSC03071  IMG 20231102 085444 384   IMG 20231106 083603 31   IMG 20231106 083648 317

  • Οι κουμπαράδες μας

DSC03065   DSC03064

  • Διαβάσαμε ” Η τσεπούλα και ο κουμπαράκος” και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το παραμύθι.

DSC03069

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Οκτώβριος 2023:

  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Code Week 2023 και δραστηριότητες προγραμματισμού”, διάρκειας (2,5) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Αειφόρο σχολείο: Προϋποθέσεις επιτυχούς πιστοποίησης”, διάρκειας (3) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Το αειφόρο σχολείο και οι νέες προοπτικές του”, διάρκειας (4) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: ΑΜΚΕ Αειφόρουμ.
  • Webinar με τίτλο:” Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην πρώιμη παρέμβαση της κακομεταχείρισης του παιδιού”. Φορέας διοργάνωσης: ELIZA
  • Παρακολούθηση του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου eTwinning με τίτλο: “Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσ”, διάρκειας (3) ημερών.
  • Μάθημα eTwinning  Mooc 2023: “Εισαγωγή στο eTwinning, την ευρωπαϊκή δράση για την εκπαίδευση”,διάρκειας (20) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: ΙΤΥΕ Διόφαντος.
  • Εκδήλωση με τίτλο: “Προσχολική Αγωγή και Συμπερίληψη: Ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Δεξιοτήτων”. Φορέας διοργάνωσης: ΚΜΟΠ- Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας.

28η Οκτωβρίου 1940

-Εικόνες για την 28η Οκτωβρίου 1940

DSC03049

-Ζωγραφίσαμε τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε την λέξη ” ΕΙΡΗΝΗ” και τι όταν ακούμε την λέξη ” ΠΟΛΕΜΟΣ”.

28

-Γίναμε αλεξιπτωτιστές

DSC03046

-Κατάθεση στεφάνου και ποιήματα στο ηρώο του Ελαιώνα από τα παιδιά

IMG ba527844986283311ec7a27e4bfe0774 V   IMG d447f34a25277b397eefeb484f9bb7d1 V

IMG 082f955c9f3588adc5ca634fcdbe1ea2 V

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ ” Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” ( 4ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να επικοινωνήσουν μέσα από διάφορες συμβάσεις με κινήσεις, ήχους, γλώσσα του σώματος, ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς.

-Να αναστοχαστούν και να αξιολογήσουν στρατηγικές συνεργασίας που αξιοποιούν.

1η Δραστηριότητα: Παιχνίδι με εξωγήινους και γάτες όπου αφού οι εξωγήινοι κυνηγάνε τις γάτες, μόλις πιάσουν από μία προσπαθούν να συννενοηθούν ο καθένας στη γλώσσα του . Στο τέλος οι γάτες μας λένε την ιστορία τους από τον πλανήτη τους και οι εξωγήινοι τη δική τους.

DSC03043    DSC03042

DSC03040  DSC03039

2η Δραστηριότητα: Αυτοαξιολόγηση των δεξιοτήτων συνεργασίας

DSC03044

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού EU CODE WEEK 2023

codeweek badge 2019

Συμμετέχουμε στην επετειακή διοργάνωση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού Europe Code Week 2023  με την Δραστηριότητα ” Ταξίδι με την bee bot στον κόσμο της Διατροφής”.

DSC02871  DSC02872

DSC02873   DSC02875

DSC02876  DSC02882

DSC02919   DSC02920

Και το πιστοποιητικό μας

code week 2023 page 0001

Και με δεύτερη Δραστηριότητα με τίτλο: ” Φρούτα και Διατροφή”, με το ψηφιακό παιχνίδι schratch.

schratch

φρουτα και διατροφή page 0001

-και με τρίτη δραστηριότητα με τίτλο: ” Φθινοπωρινά φύλλα και χρώματα” όπου ακολουθούν μοτίβα

DSC03004    DSC03008

και με τουβλάκια    ΚΩΔΙΚΑΣ

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ page 0001

Υγιεινή Διατροφή

-Έτοιμη η γωνιά μας με τρόφιμα που έφεραν τα παιδιά.

DSC02933

-Κόψαμε εικόνες με τρόφιμα και φτιάξαμε το καλάθι του υγιεινού πρωϊνού με ότι τρώει ο καθένας για πρωϊνό.

DSC02953    DSC02954

-Παιχνίδια στο word wall σχετικά με την Διατροφή.

διατροφή DSC02975

-Φτιάξαμε την Διατροφική Πυραμίδα

DSC02978

-Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το ποίημα.

διατροφή 1

-Οι φακές μας που θα τις φροντίζουμε στο σπίτι για να μεγαλώσουν.

DSC02976

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ ” Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” (3ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να εκφράσουν τις αρχικές τους ιδέες μέσα από το σχέδιο και την προφορική παρουσίαση των σχεδίων

-Να αναστοχαστούν και να αξιολογήσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και συνεργασίας που αξιοποιούν

1η Δραστηριότητα: Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης ” Η Αρχική μου ιδέα”, όπου στο πάτωμα έχουν τοποθετηθεί χαρτιά Α4 και πάνω σε κάθε χαρτί μια μολυβοθήκη. Η Νηπιαγωγός με το ταμπουρίνο δίνει ρυθμό στα παιδιά τα οποία πρέπει να κινούνται περνώντας ανάμεσα από τα χαρτιά χωρίς να τα πατάει και χωρίς να αγγίζει και να μιλάει στους άλλους.

DSC02940    DSC02939

Στο τελευταίο στοπ κάθε παιδί επιλέγει να σταθεί δίπλα στην μολυβοθήκη του, παίρνει το χαρτί και ζωγραφίζει ότι του έρχεται στο μυαλό όταν ακούει τη λέξη ” ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”. Στη συνέχεια το κάθε παιδί εξηγεί στη Νηπιαγωγό τι έφτιαξε χωρίς να τον ακούσουν οι άλλοι.

kikh

2η Δραστηριότητα: Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες φτιάχνουν συνεργατικά ένα κάστρο με οικοδομικό υλικό και με άλλο υλικό και ένα αυτοκίνητο αλλάζοντας τις ομάδες.

DSC02951    DSC02950

DSC02979   DSC02980

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ ” Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” ( 2ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Η δημιουργία κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας

-Η αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών για τον εαυτό μας και για τους άλλους

1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά προτείνουν κανόνες και τους ζωγραφίζουν σε χαρτάκια post-it. Η Νηπιαγωγός τους γράφει στον υπολογιστή και τους κολλάμε στο λουλούδι της Ομάδας.

DSC02883 1

2η Δραστηριότητα: Κινητική δραστηριότητα με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου, π.χ ακουμπήστε τους αγκώνες σας, Λέω κάτι θετικό για τον εαυτό μου και για τον άλλο.

DSC02897  DSC02899

DSC02900

3η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζουμε τον φίλο που μας αρέσει να συνεργαζόμαστε.

DSC02901 1   DSC02906

DSC02902 1  DSC02903

DSC02904  DSC02905

 

 

Φθινόπωρο

-Ο πίνακας με εικόνες φθινοπώρου

DSC02824

-Υλικά που έφεραν τα παιδιά από τη φύση

DSC02843

-Ο εννοιολογικός μας χάρτης με το ψηφιακό εργαλείο coggle it για το Φθινόπωρο

φθ

-Ψηφιακά παιχνίδια στο wordwall

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2   ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

-Παζλ με το ψηφιακό εργαλείο jigsaw planet.

DSC02848  DSC02849

-Τα φυλλαράκια μας

DSC02864

-Τα νανάκια μας

DSC02865   DSC02867

-Τα σκιουράκια μας

DSC02896

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ ” Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”(1ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να προετοιμαστούν κινητικά
-Να επικοινωνήσουν μέσα από την κίνηση και μη λεκτική επικοινωνία

1η Δραστηριότητα: Περπατήματα ελευθέρα χωρίς μουσική-κάνω όποια κίνηση θέλω-ήχος στοπ. Περπατήματα ελεύθερα κάνω ό,τι θέλω ήχος στοπ και ένας ήχος. Κίνηση – ήχος – στοπ- κίνηση που μου αρέσει. Κίνηση -ήχος-στοπ- όλοι μαζί λένε ο καθένας το όνομά του.

 

DSC02853  DSC02854  DSC02855

2η Δραστηριότητα:  Κινητική δραστηριότητα, μουσική και στοπ. Μόλις η μουσική αρχίσει κινούμαι  στο ένα πόδι ή σηκώνω τα χέρια. Στη συνέχεια γίνονται ζευγάρια τα παιδιά και λένε τα ονόματά τους μοιράζοντας τις λέξεις.

DSC02857  DSC02858

3η Δραστηριότητα: Μουσικές καρέκλες αλλά… μην πεις κουβέντα!

DSC02860    DSC02861

 

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

      Σεπτέμβριος 2023:

  • Διαδικτυακή Ημερίδα με τίτλο:  ” Διαχείριση πανδημικών κρίσεων για μαθητές με αναπηρία: Πορίσματα και εργαλεία”. Φορέας διοργάνωσης: Ελληνικό ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας του ΕΚΠΑ.
  • Ημερίδα με τίτλο:  “Επιστημονική Ημερίδα για την Εκπαίδευση Ενηλίκων”, διάρκειας (2) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Learn inn ΕΚΠΑ.
  • Επιμορφωτική Εισήγηση με τίτλο: ” Το παιδικό σχέδιο στην τάξη του νηπιαγωγείου”, διάρκειας (3) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: OMEP Ελλάδος.

ΣΧΗΜΑΤΑ

-Μάθαμε τα σχήματα

DSC02795

-Βρήκαμε πράγματα που έχουν το σχήμα του κύκλου, του τρίγωνου, του τετράγωνου και του ορθογώνιου.

 

DSC02776    DSC02799     DSC02796 DSC02794

και στη συνέχεια ψάξαμε στην τάξη για αληθινά αντικείμενα σε σχήμα κύκλου.

DSC02774  DSC02775

-Χορέψαμε το τραγούδι για τον κύκλο

DSC02777  

-Χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε από σχήματα από το οικοδομικό υλικό ένα ανθρωπάκι και σπιτάκι.

DSC02778DSC02781

DSC02779  DSC02790 DSC02792

DSC02783 DSC02784  DSC02793  DSC02791

-Με την φαντασία μας μετατρέψαμε τον κύκλο σε….

DSC02785

-Η Κατασκευή μας ” Ο Σχηματούλης”

DSC02825

ΧΡΩΜΑΤΑ

-Παζλ με χρώματα

DSC02754

-Παίξαμε με το πανί με τα χρώματα και το ουράνιο τόξο.

IMG 20230922 104053 598 IMG 20230922 104106 052  IMG 20230922 104113 084  IMG 20230922 104021 678

-Βρήκαμε πράγματα για το κάθε χρώμα  και από το μαγαζάκι μας από όλα τα χρώματα.

BeFunky collage 1   DSC02767

-Κάναμε μίξεις χρωμάτων

DSC02765   DSC02766

-Ζωγραφίσαμε κάτι αντιπροσωπευτικό του κάθε χρώματος

DSC02769

-Γίναμε ζωγράφοι σαν τον Bruce Grey

DSC02768

-Κόψαμε όλα τα χρώματα και φτιάξαμε το δέντρο των χρωμάτων

DSC02771

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο Ελαιώνα θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στις 9:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου Ελαιώνα. Στη συνέχεια θα γίνει ενημέρωση από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Καλοκαίρι

-Ζωγραφική με θέμα τι μας αρέσει να κάνουμε το καλοκαίρι.

DSC02743

-Οι τσάντες μας για τους φακέλους μας.

DSC02710

-Ζωγραφική για το Καλοκαίρι.

BeFunky collage 1

-Ομαδική κατασκευή ” Ο βυθός της θάλασσας”

DSC02735

-Ζωγραφίσαμε ψάρια και γοργόνες

DSC02740

-Καλοκαιρινά καδράκια με την φωτογραφία μας

IMG 20230609 110942 658

Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος -είναι πηγή ζωής” ( 6ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να ευαισθητοποιηθούν για την αλλαγή κάποιων συνηθειών που δημιουργούν κινδύνους στο δάσος.

-Να δημιουργήσουν μια ψηφιακή αφίσα για την προστασία του δάσους.

1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά φτιάχνουν τον κατάλογο του καλού επισκέπτη στο δάσος.

Πηγαίνω επίσκεψη στο δάσος για πικ-νικ και φεύγοντας μαζεύω τα σκουπίδια
Δεν πετώ αναμμένα τσιγάρα στο δάσος
Φροντίζω να σβήσω καλά τη φωτιά που άναψα για να ψήσω
Δεν κάνω υπερβολικούς θορύβους στο δάσος για να μην ενοχλώ τα ζώα του δάσους
Δεν καταστρέφω φωλιές πουλιών
Φροντίζω τα δένδρα – Δεν τα πληγώνω
Συμμορφώνουμε με τις συστάσεις των πινακίδων του δάσους
Ειδοποιώ την Πυροσβεστική Υπηρεσία σε περίπτωση που αντιληφθώ εστία φωτιάς
Παίρνω μόνο φωτογραφίες και αφήνω μόνο τα βήματα μου

2η Δραστηριότητα: Δημιουργία μιας ψηφιακής αφίσας, αξιοποιώντας λογισμικά δημιουργίας αφίσας ( poster my wall).

προστάτεψε το δάσος

Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το Δάσος – είναι πηγή ζωής” ( 5ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να γνωρίσουν το Πυροσβεστικό σώμα και τον αριθμό της Πυροσβεστικής

-Να ενημερωθούν για τις ενέργειες κατάσβεσης μιας πυρκαγιάς

1η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο με κατάσβεση φωτιάς από την Πυροσβεστική

2η Δραστηριότητα: Μαθαίνουμε να καλούμε τον αριθμό της Πυροσβεστικής 199 και τον γράφουμε.

DSC02669 DSC02670   DSC02671

3η Δραστηριότητα: Παραμύθι: ” Στο Δάσος” και ζωγραφική

BeFunky collage   DSC02691

ΕΝΤΟΜΑ

-Τοποθέτηση λέξεων με ονομασίες από τα μέρη της πεταλούδας και του φυτού

DSC02626  DSC02628

DSC02631  DSC02634

DSC02638

-Μύθος του Αισώπου: ” Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας”

-Ζωγραφική : ” Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας”

DSC02658   DSC02659

DSC02660   DSC02661

DSC02663  DSC02662

DSC02664  DSC02665

DSC02666  DSC02667

DSC02668

-Οι πεταλούδες μας

IMG 6bad2557bbfc7d89d2b7c4f18fb2adc7 V

Φροντίζω το περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 4ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τις συνέπειες που έχει η καταστροφή ενός δάσους, λόγω πυρκαγιάς για τη ζωή του αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου καθώς και τους τρόπους προστασίας του.

1η Δραστηριότητα: Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει ένα βίντεο για να παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες τα οφέλη του δάσους αλλά και για τους κινδύνους καταστροφής του. Μετά την παρακολούθηση του βίντεο, τίθενται ερωτήσεις από τον/την εκπαιδευτικό: ποιά νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του δάσους; πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος; εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά; η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιούς τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε;

2η Δραστηριότητα: ο/η εκπαιδευτικός παρουσιάζει σε κάθε ομάδα καρτέλες και ζητά να τις ταξινομήσουν σε τρείς κατηγορίες: α) Ανθρώπινες ενέργειες από λάθος, επειδή δε γνωρίζουμε ή αδιαφορούμε. β) Ανθρώπινες ενέργειες από πρόθεση γ) Φυσικές αιτίες.

IMG 20230516 113655 646   IMG 20230516 113255 225  IMG 20230516 113334 747

IMG 20230516 113433 690

3η Δραστηριότητα: η εκπαιδευτικός ζητά από κάθε ομάδα να ζωγραφίσει τρόπους προστασίας των δασών από την πυρκαγιά.

IMG 20230516 115439 858 1   IMG 20230516 120050 645  IMG 20230516 120941 520

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ” ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΙΗΤΡΙΑ”

Την Τρίτη 9-05-2023 , είχαμε τη τιμή να φιλοξενήσουμε διαδικτυακά στην τάξη του Νηπιαγωγείου Ελαιώνα την ποιήτρια Ζαχαρούλα Γαϊτανάκη, στα πλαίσια της δράσης μας για την φιλαναγνωσία. Μας μίλησε για τα πρώτα της βήματα στην ποίηση καθώς και για το έργο της. Τα παιδιά χάρηκαν πολύ που μίλησαν μαζί της και της ετοίμασαν ένα δωράκι έκπληξη!

IMG 20230510 113820 903

Την ευχαριστούμε πολύ για όλα.. και ευχόμαστε να συνεργαστούμε και στο μέλλον σε κοινές δράσεις….

IMG 20230510 104121 1862  fvt

Και η ανάρτηση της Κυρίας Ζαχαρούλας Γαϊτανάκη : Zacharoula Gaitanaki

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά κι εσένα, Κική μου, για την ωραία αυτή διαδικτυακή επικοινωνία μας. Χάρηκα πολύ που μιλήσαμε με τα παιδιά, πέρασα όμορφα μαζί σας. Να είστε όλοι σας καλά, με συγκινείτε που τα παιδιά ετοίμασαν κάτι για μένα, για να θυμάμαι αυτή την ξεχωριστή “συνάντησή” μας. Τους εύχομαι καλή πρόοδο και κάθε καλό στη ζωή τους. Ελπίζω να ανταμώσουμε και πάλι μελλοντικά!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

1η Δραστηριότητα:

-Με αφόρμηση το πρωινό των νηπίων και τα σχόλια ορισμένων μαθητών σχετικά με τις διατροφικές επιλογές των συμμαθητών τους η Εκπαιδευτικός αποφασίζει να εστιάσει στο θέμα της Υγιεινής Διατροφής. Θέτει ερωτήσεις για το πρωινό που έφεραν στην τάξη και τους ζητά να αιτιολογήσουν την επιλογή τους για να διερευνήσει τις πρότερες γνώσεις των παιδιών και να ανιχνεύσει τις γνωστικές δυσκολίες σχετικά με το θέμα. Στη συνέχεια τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν το αγαπημένο τους πιάτο. Η εκπαιδευτικός σκανάρει με τη συμμετοχή των παιδιών τις ζωγραφιές τους και κάθε παιδί παρουσιάζει τη ζωγραφιά του στην ολομέλεια. Έπειτα όλες οι ζωγραφιές θα χρησιμοποιηθούν στην δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη με τη χρήση του εργαλείου coggle, με κεντρική έννοια “ Διατροφικές επιλογές”.

DSC02568    ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕς ΕΠΙΛΟΓΕΣ

2η Δραστηριότητα: 

-Η νηπιαγωγός παρουσιάζει στους μαθητές το παραμύθι ” Ο ωραίος Δαρείος” σε ψηφιακή μορφή από το διαδίκτυο. Το παραμύθι πραγματεύεται την ιστορία ενός γάτου που το αφεντικό του ήταν Διατροφολόγος και έτρωγαν μόνο υγιεινά φαγητά. Πήγαιναν κάθε μέρα στη λαϊκή και ψώνιζαν κάθε μέρα άλλα τρόφιμα. Ο γάτος έβλεπε τις άλλες γάτες που έτρωγαν γαριδάκια, σοκολάτες και ζήλευε. Έτσι αποφάσισε να φύγει από το σπίτι και να φάει κι αυτός από τα σκουπίδια αλλά στο τέλος πάχυνε και αποφάσισε να γυρίσει στο αφεντικό του και στην υγιεινή Διατροφή. Με την ολοκλήρωση της προβολής της ιστορίας, η Νηπιαγωγός θέτει ερωτήσεις: Τι έτρωγε ο Δαρείος για πρωϊνό μαζί με το αφεντικό του; Τι τρόφιμα αγόραζαν από τη λαϊκή; Γιατί ο Δαρείος ήθελε να δοκιμάσει κι άλλα φαγητά; Τι συνέβει όταν έφαγε γαριδάκια και σοκολάτες; Μέσα από ερωτήσεις η Νηπιαγωγός εμπλέκει τα παιδιά να προβληματιστούν και να διατυπώσουν απορίες. Μέσα από την συζήτηση τα παιδιά ανακαλύπτουν ότι υπάρχουν κατηγορίες τροφίμων, μαθαίνουν ποια τρόφιμα είναι υγιεινά και ποια όχι.

3η Δραστηριότητα:

Στη συνέχεια και με αφορμή το  παραμύθι, η Νηπιαγωγός μαζί με τα παιδιά συνεργατικά, δημιουργούν ένα πίνακα αναφοράς με φωτογραφίες τροφίμων  (υγιεινά και μη υγιεινά) και με τα ονόματά τους. Ο πίνακας αναρτάται σε εμφανές σημείο στην τάξη.  Έπειτα σε ένα φύλλο επεξεργασίας κειμένου (word) του Η/Υ,  η νηπιαγωγός δημιουργεί δύο περιοχές, δυο πιάτα, που αντιστοιχούν το πρώτο σε υγιεινές και  το δεύτερο σε ανθυγιεινές τροφές. Εξηγεί στα παιδιά πως πρέπει στο πρώτο πιάτο να βάλουν τα υγιεινά φαγητά και στο δεύτερο τα ανθυγιεινά/ πρόχειρα. Έτσι, με αυτό τον τρόπο, με τη τεχνική drag and drop (χρησιμοποιώντας το ποντίκι του υπολογιστή) τα νήπια ομαδοποιούν  τις τροφές. Στην συνέχεια η νηπιαγωγός καλεί τα παιδιά να σύρουν κάτω από κάθε εικόνα και την αντίστοιχη λέξη. Δίνει οδηγίες π.χ. -βρες  1 υγιεινό τρόφιμο  ή 1 ανθυγιεινό και άφησε το στο σωστό πιάτο ή σύρε/πιάσε την λεξούλα που γράφει το όνομά της τροφής και άφησε το κάτω από την εικόνα του. Κατά την διάρκεια της δραστηριότητας τα νήπια μπορούν να συμβουλεύονται και το πίνακα αναφοράς που φτιάχτηκε εξ αρχής για αυτό το σκοπό.

DSC02578  DSC02590  DSC02591

4η Δραστηριότητα:

Με αφορμή το παραμύθι της προηγούμενης διδασκαλίας “ Ο ωραίος Δαρείος”, το παιχνίδι με τα τρόφιμα και τις ονομασίες τους καθώς και τη συζήτηση σχετικά με τις κατηγορίες/ομάδες των τροφίμων που ακολούθησε, η Νηπιαγωγός επιλέγει να αναθέσει στους γονείς των μαθητών, να φέρουν στην τάξη ο καθένας συγκεκριμένα τρόφιμα. Τα παιδιά παρουσιάζουν στην ολομέλεια τα τρόφιμα που έφεραν. Ακολουθεί συζήτηση για το ποια από αυτά είναι υγιεινά και ποια όχι. Στη συνέχεια η Νηπιαγωγός τοποθετεί στο πάτωμα στεφάνια με ονομασίες των ομάδων τροφών και τα νήπια καλούνται να τοποθετήσουν στην κατάλληλη ομάδα τα τρόφιμα που έφεραν.

Σε συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας, η Νηπιαγωγός καλεί τα νήπια να παίξουν στο λογισμικό “wordwall”. Το παιχνίδι αποτελείται από 2 περιοχές. Στην πρώτη περιοχή υπάρχουν εικόνες των τροφίμων που τα παιδιά έφεραν στο σχολείο και στη δεύτερη περιοχή οι ομάδες των τροφίμων. Η Νηπιαγωγός δίνει οδηγίες στο να σύρουν και να τοποθετήσουν οι μαθητές, με τη χρήση ποντικιού, τα τρόφιμα στην κατάλληλη ομάδα. Κάθε φορά που ολοκληρώνεται το παιχνίδι γίνεται αυτόματα ο έλεγχος των απαντήσεων. Σαν προέκταση της δραστηριότητας τα παιδιά παίζουν το ίδιο παιχνίδι χωρισμένα σε ομάδες…

IMG 20230509 105859 855  IMG 20230509 110632 544

IMG 20230509 114347 450  IMG 20230509 114152 713

5η Δραστηριότητα:  Η νηπιαγωγός μαζί με τα παιδιά βρίσκει φωτογραφίες υγιεινών και ανθυγιεινών τροφίμων είτε από διαδίκτυο είτε από περιοδικά. Τα παιδιά κόβουν τις φωτογραφίες και τις τοποθετούν στο κενό πλέγμα χαλάκι του beebot. Η νηπιαγωγός δίνει οδηγίες στους μαθητές να προγραμματίσουν τη μελισσούλα έτσι ώστε να μετακινηθεί και να φτάσει στο τέλος μιας διαδρομής που βρίσκεται το “ Σπιτάκι της  Υγιεινής Διατροφής”, περνώντας μόνο από υγιεινές τροφές.

IMG 20230515 094002 61  IMG 20230515 094055 80

6η Δραστηριότητα: Οι μαθητές χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες της προηγούμενης δραστηριότητας καλούνται να φτιάξουν μια αφίσα στο ψηφιακό εργαλείο poster my wall. Η αφίσα χωρίζεται σε δύο μέρη. Στον πρώτο μέρος της αφίσας τα παιδιά θα εισάγουν και θα τοποθετήσουν τις εικόνες με τα υγιεινά τρόφιμα και στο δεύτερο μέρος τα ανθυγιεινά. Τα παιδιά σκέφτονται και γράφουν συμβουλές/συνθήματα, για σωστή διατροφή.

IMG 20230515 110759 968   IMG 20230515 110436 113

A New Design Made with PosterMyWall

 

 

 

 

Φροντίζω το περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος -είναι πηγή ζωής” (3ο εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να αναγνωρίζουν τι υπάρχει στο δάσος
  • Να γνωρίζουν τι μπορεί να καταστρέψει ένα δάσος

1η δραστηριότητα:  Οι μαθητές συμμετέχουν σε μια μουσικοκινητική δραστηριότητα ” Βόλτα στο δάσος” παρακολουθώντας ένα τραγούδι από το youtube.

2η Δραστηριότητα: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη  για το τι υπάρχει σε ένα δάσος, με το ψηφιακό εργαλείο cmap tools.

Χωρίς τίτλο 6

3η Δραστηριότητα: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη  για το τι μπορεί να καταστρέψει το  δάσος, με το ψηφιακό εργαλείο cmap tools.

δασος

4η Δραστηριότητα: Παζλ με εικόνα του δάσους στην εφαρμογή jigsaw planet.

DSC02650  DSC02651

Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 2ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-να εξερευνούν, να παρατηρούν, να συλλέγουν υλικό και να καταγράφουν.

1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά σε ομάδες αναλαμβάνουν με τη βοήθεια των γονιών μετά από επίσκεψη στο δάσος:

Η 1η ομάδα να φωτογραφίσει κάδους και καλαθάκια στο δάσος

344083343 780439943799410 6332406455353422261 n

Η 2η ομάδα να συλλέξει φύλλα και αγριολούλουδα από το δάσος

DSC02576

και η 3η ομάδα να φωτογραφίσει σκουπίδια στο δάσος.

BeFunky collage 2

2η Δραστηριότητα:  Οι ομάδες  στην ολομέλεια παρουσιάζουν το υλικό τους.

3η Δραστηριότητα: Παραμύθι: ” Το δάσος της αγάπης”.

4η Δραστηριότητα: Ζωγραφική με θέμα το Δάσος

DSC02594  DSC02595

DSC02596  DSC02598

DSC02597  DSC02599

DSC02600  DSC02601

DSC02601 1  DSC02602

 

Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” (1ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να δημιουργούν ομάδες και να διαμορφώνουν κανόνες στις ομάδες
  • Να επικοινωνούν και να συνεργάζονται

1η Δραστηριότητα: Βίντεο για το δάσος και ερωτήσεις ” Τι μπορούμε να κάνουμε?” , “Πως βρέθηκαν τα σκουπίδια στο δάσος και τι κινδύνους δημιουργούν στο δάσος?”.

2η Δραστηριότητα: Οι μαθητές εισάγονται στο θέμα μέσα από ένα παιχνίδι κίνησης όπου ψάχνουν να βρουν εικόνες με δέντρα και ανάλογα με ποια εικόνα κρατάει ο καθένας μπαίνει σε ένα στεφάνι όπου υπάρχει η εικόνα του δέντρου που κρατάει. Έτσι γίνεται ο χωρισμός σε 3 ομάδες: ΈΛΑΤΑ- ΠΕΥΚΑ- ΚΑΡΥΔΙΕΣ.

DSC02546  DSC02549

3η Δραστηριότητα:  Η κάθε ομάδα αποφασίζει τους κανόνες και τους  ζωγραφίζει. Όλα τα έργα κολλούνται σε μεγάλο χαρτόνι δημιουργώντας την αφίσα με τους κανόνες της ομάδας.

DSC02552  DSC02551

 

DSC02554

ΑΝΟΙΞΗ

-Συζήτηση για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση την άνοιξη.

-Πρώτη επαφή με κύβο και μιμήσεις σχετικές με την εποχή.

DSC02407

-Κόψαμε και κολλήσαμε τα γράμματα της λέξης ” Άνοιξη”.

DSC02409  DSC02410

-Ζωγραφιές με θέμα την άνοιξη.

BeFunky collage 5

-Το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη ” Γεια σου Κύριε Μενεξέ” ,ζωγραφισμένο από μικρά χεράκια.

DSC02536  DSC02537

DSC02539   DSC02533

DSC02541  DSC02542

DSC02543  DSC02544

Πάσχα

  • Ήρθε το Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας.

DSC02497

  • Ζωγραφίζουμε ότι μας άρεσα από το ποίημα

DSC02502  DSC02503  DSC02504

DSC02505  DSC02507

  • Με τη βοήθεια της μητέρας Φρόσως Λαλιώτη φτιάξαμε τα κουλουράκια στο Νηπιαγωγείο μας.

DSC02519  DSC02520

DSC02521 DSC02522

  • Τα καλαθάκια μας με τα αυγουλάκια που ζωγραφίσαμε με τέμπερες.

DSC02514  DSC02515

  • Οι κάρτες μας για το Πάσχα

DSC02516

  • Αυγά ζωγραφισμένα

DSC02527

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι μικροί Εξερευνητές” ( 6ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • να συνθέτουν πληροφορίες για τη δημιουργία ενός πολυτροπικού κειμένου
  • να συνεργάζονται  για την παραγωγή κάποιου έργου
  • να οργανώνουν την παρουσίαση των δημιουργιών τους και των νέων γνώσεων
  • να δομούν ένα ερωτηματολόγιο για τη διερεύνηση απόψεων για ένα συγκεκριμένο θέμα
  • να αξιολογούν τη δράση τους

1η Δραστηριότητα:  Δημιουργία αφίσας για να διαφημίσουν τα μνημεία.

DSC02487

2η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιολόγησης του προγράμματος

img20230315 19583443  img20230315 19583443 0001

3η Δραστηριότητα: Ερωτηματολόγιο προς τους γονείς

img20230315 20100045  img20230315 20124070

25η Μαρτίου 1821

  • Ο πίνακας με τις εικόνες για την 25η Μαρτίου 1821.

DSC02461 1

  • Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου: Ακολουθούμε την ρουτίνα σκέψης: Βλέπω- Σκέφτομαι- Αναρωτιέμαι

DSC02463

  • Ζωγραφική

BeFunky collage

  • Ο Εθνικός μας ύμνος ζωγραφισμένος από μικρά χεράκια.

DSC02466  DSC02467

DSC02468   DSC02469

DSC02470   DSC02471

DSC02472  DSC02473

DSC02474

  • Ο Θούριος του Ρήγα Φεραίου

DSC02478      DSC02479

DSC02480    DSC02481

DSC02482    DSC02483 1

DSC02484   DSC02485

DSC02486

  • Οι ήρωες του 1821.

DSC02492

  • Κάρτες για την 25η Μαρτίου 1821

DSC02489 DSC02488

  • Κόψαμε και κολλήσαμε με τη σωστή σειρά τα γράμματα και τους αριθμούς της 25ης Μαρτίου 1821.

DSC02494  DSC02495

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι μικροί εξερευνητές” (5ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να γνωρίσουν τις χώρες που βρίσκονται τα μνημεία
  • Να συσχετίζουν τις νέες γνώσεις με τις προϋπάρχουσες
  • Να συνεργάζονται για τη δημιουργία ενός 3D pazzle

1η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας όπου ενώνουν τα μνημεία με τις χώρες που βρίσκονται.

DSC02462

2η Δραστηριότητα: Ψηφιακός εννοιολογικός χάρτης για τα μνημεία για να συγκρίνουμε τις νέες γνώσεις με τις αρχικές.

 

1

3η Δραστηριότητα:  Δημιουργία ενός 3d παζλ ” Ο πύργος της Πίζας”.

DSC02476

 

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)

Το δικό μας παραμύθι ! Ελάτε να το ξεφυλλίσουμε!


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι μικροί εξερευνητές” (4ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να συνεργάζονται σε ομάδες για την παραγωγή κάποιου έργου και να σέβονται τις απόψεις των άλλων
  • Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια τρισδιάστατη κατασκευή
  • Να συνθέτουν ένα παζλ με μνημεία

 

1η Δραστηριότητα: Γνωριμία με κάποια μνημεία του κόσμου.

2η Δραστηριότητα: Συνθέτουν ένα παζλ με μνημεία και στη συνέχεια τοποθετούν τα μνημεία πάνω στο χάρτη όρθια με βάση.

DSC02419  DSC02422

DSC02423

3η Δραστηριότητα: Οι μαθητές αφού χωριστούν σε ομάδες, κατασκευάζουν τρισδιάστατα τα μνημεία με τουβλάκια από το οικοδομικό υλικό.

DSC02425  DSC02426

DSC02428  DSC02429

DSC02431  DSC02432

DSC02444  DSC02465  DSC02464

4η Δραστηριότητα:  Διαβάσαμε το βιβλίο: ” Γιατί δεν γελούν πια  οι Καρυάτιδες”?

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι μικροί εξερευνητές” (3ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-να αναγνωρίζουν και να δημιουργούν χάρτες, εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές μεταξύ σημείων αναφοράς
-να μετρούν διαδρομές (μετρήσεις μήκους με άμεση /έμμεση σύγκριση με τη χρήση μη συμβατικών μονάδων μέτρησης)
-να αναγνωρίζουν τα βασικά σύμβολα ενός ψηφιακού χάρτη

1η Δραστηριότητα: Φτιάξαμε τον δικό μας ψηφιακό διαδραστικό χάρτη στο pictramap. 

https://www.pictramap.com/app/view?p=b7629a

 

2η Δραστηριότητα: Στην εφαρμογή google earth μετρούν τις αποστάσεις των μνημείων από το χωριό Ελαιώνας και εντοπίζουν την πιό μακρινή.

DSC02404

 

Εγγραφές 2023-2024

                              ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

  1. Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο Ελαιώνα θα πραγματοποιηθούν από τις 1/03/2023 έως τις 20/03/2023 τις ακόλουθες ώρες: στις 13:00 μ.μ. ( πάντα μετά από επικοινωνία με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου στο  ΤΗΛ.: 2691042757).
  2. Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται νήπια και προνήπια που έχουν γεννηθεί το 2018 και το 2019 και διαμένουν στα παρακάτω χωριά (Ελαιώνας, Δερβενάκι, Μαμουσιά).

 Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι:

  • Αίτηση εγγραφής/Υπεύθυνη Δήλωση
  • Αποδεικτικό στοιχείο που να δείχνει τη διεύθυνση κατοικίας του μαθητή(Δ.Ε.Η ή Ε1)
  • Βιβλιάριο με εμβόλια
  • ΑΔΥΜ(Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)
  • Υπεύθυνη δήλωση του έταιρου γονέα ότι συναινεί με την εγγραφή του παιδιού στο Νηπιαγωγείο.
  • Ληξιαρχική πράξη γέννησης μεταφρασμένη στα ελληνικά (για τους αλλοδαπούς)

 

Για την εγγραφή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα απαιτείται: Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους χωρίς προϋποθέσεις.

 

Δημιουργώ και καινοτομώ ” Οι μικροί εξερευνητές” (2ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να γνωρίσουν τα βασικά εργαλεία του λογισμικού voki
  • Να βελτιώσουν τις χωρικές τους δεξιότητες με προγραμματιζόμενα παιχνίδια
  • Να διερευνούν πληροφορίες από διαφορετικές μορφές αναπαράστασης δεδομένων και να εξάγουν συμπεράσματα

1η Δραστηριότητα: Γνωριμία με το επάγγελμα του ξεναγού μέσω του λογισμικού voki ( της Αφροδίτης) σε μορφή avatar: 

https://tinyurl.com/y74d8cze

2η Δραστηριότητα: Συμμετέχουν στην άσκηση σε διαδικτυακή εφαρμογή ” βρίσκω τα όμοια μνημεία” 

https://wordwall.net/el/resource/52786801/%ce%bc%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%b5%ce%b9%ce%b1

DSC02294  DSC02295

3η Δραστηριότητα: Φτιάχνουν on line παζλ για να συνθέσουν την εικόνα του μνημείου.

BeFunky collage 1

 

 

 

 

Απόκριες

-Ο πίνακας με αποκριάτικες εικόνες

DSC02274

-Οι μάσκες μας

DSC02269  DSC02276

-Αποκριάτικες ζωγραφιές

BeFunky collage

-Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο μας

DSC02279  DSC02280

DSC02281

-Οι κλόουν μας με cd

DSC02292 DSC02291

-Κόψαμε τους χαρταετούς μας και τους ετοιμάσαμε για να πετάξουν.

DSC02311  DSC02342

DSC02343

-Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και τον ζωγραφίσαμε με κηρομπογιές.

BeFunky collage 2

 

και στην συνέχεια κολλήσαμε με την σωστή χρονική σειρά τις εικόνες από την ιστορία του Αρλεκίνου.

DSC02329

-Ζωγραφίσαμε τι θα ντυθούμε τις Απόκριες.

BeFunky collage 3

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ “Οι μικροί εξερευνητές” (1ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να διατυπώνουν ερωτήματα
  • Να εξοικειωθούν με βασικές ενέργειες της διαδικασίας ανεύρεσης πηγών
  • Να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν
  • Να συνεργάζονται

1η Δραστηριότητα: Με αφορμή ένα γράμμα που έρχεται στην τάξη με το οποίο ο αποστολέας παροτρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι ανακάλυψης και εξερεύνησης μνημείων της Ευρώπης, ανιχνεύονται οι προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών για τα μνημεία σε ιστόγραμμα.

DSC02252   DSC02251

DSC02253

2η Δραστηριότητα: Τα παιδιά στο σπίτι με τη βοήθεια των γονιών αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες και εικόνες για τα μνημεία: Παρθενώνας, Πύργος του Άιφελ, Πύργος της Πίζας, Κολοσσαίο, και Big Ben.

DSC02255  DSC02256

DSC02257   DSC02258

DSC02259

3η Δραστηριότητα: Αποτυπώνουν εικαστικά με ζωγραφική τα μνημεία:

DSC02260  DSC02261

DSC02262   DSC02263

DSC02264  DSC02265

DSC02266   DSC02267

4η Δραστηριότητα:  Τοποθέτηση των μνημείων σε χρονολογική σειρά.

DSC02273