-Επιλογή του μνημείου με το οποίο θα ασχοληθούμε που είναι ο Παρθενώνας μετά από ψηφοφορία των παιδιών.
-Φτιάξαμε έναν εννοιολογικό χάρτη με τις απαντήσεις των παιδιών σε ερωτήσεις ( που αποφασίσαμε μαζί όλοι οι εταίροι από τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα) για τα μνημεία.
-Ο κοινός εννοιολογικός χάρτης με τις απαντήσεις όλων των παιδιών από όλες τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
-Ψάξαμε και βρήκαμε στο διαδίκτυο για πληροφορίες και εικόνες για τον Παρθενώνα.
– Αφού μάθαμε για το κάθε μνημείο πληροφορίες και είδαμε και βίντεο, φτιάξαμε ένα πίνακα με τα μνημεία όλων των εταίρων.
-Η συνεργατική κάρτα με τους εταίρους για τα Χριστούγεννα
-Ψάξαμε και βρήκαμε το λογότυπο για το έργο μας που θα μπει σε ψηφοφορία με των υπολοίπων εταίρων για να δούμε ποιο θα πάρει τις περισσότερες ψήφους.
-Φτιάξαμε μια ιστοριογραμμή με τη σειρά που κατασκευάστηκαν τα μνημεία.
και η συνεργατική ιστοριογραμμή (με τους εταίρους), με το ψηφιακό εργαλείο canva.
-Παίξαμε τα ψηφιακά παιχνίδια των εταίρων και το δικό μας ( στο ψηφιακό εργαλείο word wall).
-Μετρήσαμε αποστάσεις από το δικό μας μνημείο (στο Google earth ), τον Παρθενώνα στα υπόλοιπα και είδαμε πιο βρίσκεται πιο μακριά.
-Ψηφίσαμε ανάμεσα στα λογότυπα όλων των εταίρων για το ποιο θα είναι το λογότυπο του έργου.
-όλοι οι εταίροι ψήφισαν στην ψηφιακή εφαρμογή dotstorming και νικητής είναι το δικό μας λογότυπο.
-Για την ημέρα ασφάλειας στο διαδίκτυο φτιάξαμε το δικό μας κομμάτι από την αφίσα που θα δημιουργήσουμε μαζί με τους εταίρους μας.
-Παιχνίδι προγραμματισμού με την bee bot όπου με ερωτήσεις όλων των εταίρων για τα μνημεία, τα παιδιά πρέπει να προγραμματίσουν την bee bot να μετακινηθεί από το ένα μνημείο στο άλλο.
-Δημιουργήσαμε το δικό μας παζλ για τον Παρθενώνα
και στην ψηφιακή εφαρμογή jigsaw planet συνθέσαμε τα παζλ όλων των εταίρων.
-Συνάντηση online με τους μαθητές από όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
-Ζωγραφίζουμε τα μνημεία
-Κατασκευές μνημείων
-Είδαμε 3d βίντεο για όλα τα μνημεία.
– Φτιάξαμε με όλες τις χώρες ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με ζωγραφική από τα παιδιά και κείμενο επίσης από τα παιδιά στο story jumper.
- Η αφίσα που φτιάξαμε με τους εταίρους μας για την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς (18 Απριλίου).
- Voki με avatar όπου ακούγεται η ηχογράφηση των παιδιών που λένε τι τους άρεσε από το πρόγραμμα
- Αξιολόγηση του προγράμματος από τους γονείς.