ΣΤΟΧΟΙ:
- Να εκφράσουν τις ιδέες τους μέσα από το σχέδιο, την προφορική παρουσίαση των σχεδίων για την διαφορετικότητα
- Να εντοπίσουν την πρόοδό τους και να αναστοχαστούν.
1η Δραστηριότητα: Φύλλο εμπέδωσης ” Παρατηρώ την εικόνα και αξιοποιώ τις ρουτίνες σκέψης”
2η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζουν τι σημαίνει η διαφορετικότητα για να διαπιστώσουμε τι έμαθαν από το πρόγραμμα. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο εννοιολογικής χαρτογράφησης τοποθετούμε τις ζωγραφιές των παιδιών στον χάρτη για την διαφορετικότητα.





3η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιολόγησης του προγράμματος όπου τα παιδιά κυκλώνουν την φατσούλα που θέλουν και λένε τι τους άρεσε περισσότερο από το πρόγραμμα.
Ο Έπαινος για τη συμμετοχή των παιδιών στο πρόγραμμα
