ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΜΑΣ
Σήμερα είναι η τελευταία μας μέρα στα άλογα για τη φετινή σχολική χρονιά, σε ένα χώρο που μας υποδεχόταν κάθε φορά με πολύ αγάπη. Σκεφτήκαμε λοιπόν να φτιάξουμε κάτι δικό μας για να το χαρίσουμε, δείχνοντας με τη σειρά μας την ευγνωμοσύνη μας σε όλα αυτά που μας προσέφεραν!
Ευχαριστούμε πολύ για όλα!!


































