Νοέμβριος : Πραγματοποιείται σύλλογος διδασκόντων για τον ορισμό συντονιστή και τη σύσταση ομάδας εργασίας της δράσης. Αποφασίζεται ότι με τις δεδομένες συνθήκες του σχολείου μπορούμε να δουλέψουμε στη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριων και στην δημιουργία κλίματος αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας.
Καταγράφεται ο τίτλος της δράσης του σχολείου “Ένας για όλους και όλοι για έναν¨. Συγκεντρώνουμε τα τηλέφωνα και τα email των γονιών του σχολείου και συζητάμε για τους τρόπους επικοινωνίας ( τηλεφωνική, μέσω email ), και ενημέρωσής τους.
Επιλέγουμε τους ειδικούς επιστήμονες (κοινωνικούς λειτουργούς, παιδαγωγούς, φορείς) με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε για τη δράση μας. Δουλεύουμε τις αρχές συνεργασίας στη τάξη μας και καταγράφουμε μαζί με τους μαθητές μας το συμβόλαιο συνεργασίας που εμπεριέχει τους κανόνες της τάξης μας!
Παράλληλα εμπλουτίζουμε τη σχολική βιβλιοθήκη με βιβλία που προωθούν το πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής της διαφορετικότητα.
Για το σεβασμό της διαφορετικότητας μέσα από το βιβλίο ” Έλμερ ” ένας ξεχωριστός ελέφαντας. Δημιουργούμε ομαδοσυνεργατικά το δικό μας ομαδικό κολάζ με τον ΈΛΜΕΡ και προσπαθούμε να κατανοήσουμε ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε να κρατήσουμε τη διαφορετικότητα-μοναδικότητά μας.