Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας μιλήσαμε για τους πολυαγαπημένους μας παππούδες και γιαγιάδες..
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ
Συζήτηση γιατί αγαπάμε τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας, τι κάνουμε μαζί του, τι δωράκι θα τους κάνουμε .
Ανιχνεύθηκε πως τα παιδιά γνώριζαν την σχέση των παππούδων τους με τους γονείς τους.
Στην συνέχεια είδαμε διάφορους πίνακες ζωγραφικής με θέμα την τρίτη ηλικία στον διαδραστικό μας , τα παιδιά τους περιέγραψαν ,συζητήσαμε για τα συναισθήματα των ανθρώπων του κάθε πίνακα ,τα δικά μας συναισθήματα,ποια συναισθήματα δημιουργούνται από τα χρώματα του πίνακα.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ποια χρώματα βλέπουμε στους πίνακες. Παρελθόν – παρόν (παλιοί και νέώτεροι πίνακες ) σύγκριση . Παζλ με θέμα τους παππούδες και γιαγιάδες.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
Αναζήτηση πινάκων ζωγραφικής. Στον διαδραστικό σχεδιάσαμε τον παππού και την γιαγιά.Παίξαμε και το διαδραστικό παιχνίδι βόλτα με τον παππούδες μας.
ΠΑΙΔΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ – ΕΚΦΡΑΣΗ
Ελεύθερη ζωγραφική τον παππού ή την γιαγιά ή και τους δύο (ελεύθερη επιλογή).
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ¨: Xειροτεχνία χεράκια παππούς – γιαγιά
Αφήστε μια απάντηση