Στην αρχή της εβδομάδας που μας πέρασε ασχολούμαστε λίγο με την ώρα..διαμορφώνουμε κατάλληλα το ρολόι τοίχου της τάξης.
έτσι θα μπορούμε να μάθουμε τι πρόκειται να κάνουμε μετά από…κάτι που κάναμε πιο πριν!
έτσι λοιπόν η κυρία προσπαθεί να μας δείξει το “πριν από” και το “μετά από” με όποιους τρόπους μπορεί.
σε ένα πολύ γνωστό σε όλους μας παραμύθι (παραλλαγή της Κοκκινοσκουφίτσας) εντοπίζουμε με ερωτήσεις το “πριν από” και “μετά από”. Παίζουμε επιτραπέζια με την εξέλιξη μικρής ιστορίας με κάρτες και τελικά κάνουμε άσκηση (ελέγχου) για την κατανόηση των εννοιών.
την υπόλοιπη εβδομάδα πρέπει να μάθουμε για τη φροντίδα των δοντιών μιας και έχουμε προγραμματισμένη επίσκεψη (την ερχόμενη εβδομάδα) στο Οδοντιατρείο του κέντρου Υγείας της Ηράκλειας.
διαβάζουμε το υπέροχο παραμύθι του Ε.Τριβιζά “Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της Γαμήλιας τούρτας”
μπορείτε και σεις να δείτε μια πολύ όμορφη πολυμεσική μεταφορά του παραμυθιού από 2 σχολεία στην Κόρινθο πατώντας πάνω στην εικόνα του βιβλίου!
η ιστορία μας άρεσε πολύ και ζωγραφίσαμε το δωμάτιο των γλυκών στο παλάτι της Δόνας Τερηδόνας
στο τέλος του παραμυθιού ο μαγικός καθρέφτης της Δόνας εκσφενδονίζεται από το παράθυρο του παλατιού από την θυμωμένη Τερηδόνα και καταλήγει σε ένα κάρο που πηγαίνει…δεν ξέρει κανείς που!
την άλλη μέρα στο σχολείο μας βρίσκουμε… τον μαγικό καθρέφτη! που μας δίνει μια ιδέα για ένα πείραμα!
- πρώτα βλέπουμε στον καθρέφτη τα δόντια μας και σιγουρευόμαστε ότι είναι καθαρά
- έπειτα τρώμε φετούλες μήλου και ξανά-ελέγχουμε (όλα καλά)
- μετά τρώμε κομμάτι σοκολάτας και ξανά-ελέγχουμε (μαύρα χάλια)
- ξανά-τρώμε μήλο και ξανά-ελέγχουμε (καλύτερα από πριν)
- συμπέρασμα…το φρούτο βοηθά τα δόντια μας να διατηρηθούν καθαρά η σοκολάτα όμως τα βρομίζει στη στιγμή.
αποφασίζουμε να αναλάβουμε δράση…δεν πρέπει να ξεχνάμε να πλένουμε καθημερινά τα δοντάκια μας.
η κυρία μας βοηθά να κάνουμε μια κάρτα εβδομαδιαίου ελέγχου και μεις βάζουμε τις εικαστικές μας ικανότητες, το αποτέλεσμα…