Κορονοϊός- Ένας ιός λίγο πονηρός

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 30-03-2020

(Οι προτεινόμενες δραστηριότητες δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν όλες σε μία ημέρα. Κάθε παιδί έχει τους δικούς του ρυθμούς επεξεργασίας και απόκτησης της γνώσης και οφείλουμε να σεβόμαστε το ρυθμό, την επιθυμία και το χρόνο που χρειάζεται).

Δραστηριότητα 1: Σε ένα μηνιαίο ημερολόγιο σημειώνουμε την ημέρα που έκλεισαν τα σχολεία και τη σημερινή. Μετράμε τις μέρες και γράφουμε τον αριθμό. Συζητάμε για ποιο λόγο έκλεισαν τα σχολεία και μένουμε σπίτι.

Θανάσης

Ευαγγελία Κ.

Ιωάννης

 

 

 

 

 

 

Λεωνίδας

Γεωργία

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 2: Διαβάζουμε το παραμύθι  “Η Άγνωστη Κυρά» της Δέσποινα Χριστοφορίδου  που  διανέμεται δωρεάν στην Ελεύθερη Ψηφιακή Βιβλιοθήκη – eBooks 4Greeks  και συζητάμε. Ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τι κατάλαβαν και τα συναισθήματα τους.Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΥΡΑ (παραμύθι δραστηριοτήτων για τον Κορονοϊό)

Η ζωγραφία της Μίνας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία της Ευαγγελίας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία της Νεκταρίας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία της Δήμητρας με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

Η ζωγραφία του Θανάση με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφία του Ιωάννη με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

 

Η ζωγραφιά του Νικόλα με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφιά της Δήμητρας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφιά του Ιωάννη με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

 

 

Η ζωγραφιά της Νεκταρίας με αφορμή τη παραμύθι

Η ζωγραφιά της Μίνας με αφορμή τη παραμύθι

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 3 :  Μπορούμε επίσης, να διαβάσουμε και άλλα παραμύθια για τον Κορονοϊο.

ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΑ (παραμύθι για τον Κορονοϊό) - Χαρά Πάτρα

 

Δραστηριότητα 4: Παρατηρούμε τις κάρτες αναφοράς που μπορούμε να δανειστούμε από τη σελίδα «Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο» και συζητάμε

 

Δραστηριότητα 5: Ενημερωτικό spot από τη nickelodeon  «Μένουμε σπίτι»

Δραστηριότητα 6: Παραμύθι «Το πάθημα του Κορονοϊου» Νίκου Βασιλική

Δραστηριότητα 7: Ζωγραφίζω πώς μπορώ να νικήσω τον Κορονοϊο

 

Γεωργία

Ιωάννης

 

Λεωνίδας

Αργύρης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 8:  Γράμμα Κ,κ – Γράφω το γράμμα Κ,κ, βρίσκω από παλιά περιοδικά εικόνες που ξεκινούν από Κ

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Γκλόρια

Ευαγγελία Κ.

Αντωνία

Αλεξάνδρα

 

 

 

 

 

 

 

 

Θανάσης

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Γεωργία

 

Το γράμμα “Κ,κ” από το Λεωνίδα

Το γράμμα “Κ,κ” από τον Ιωάννη

 

 

 

 

 

 

 

 

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Χρύσα

Το γράμμα “Κ,κ” από τη Μίνα

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 9:Κορονοιος σύνθετη λέξη, βρίσκω από ποιες λέξεις σχηματίζεται , γράφω τις λέξης (αντιγράφοντας από καρτέλες αναφοράς) , Μετράω πόσα γράμματα έχει η αρχική λέξη και γράφω δίπλα της τον αριθμό, πόσα γράμματα έχει κάθε μία από τις δύο λέξεις που τη φτιάχνουν (γράφω τους αριθμούς), κάνω την πράξη (πρόσθεση: τα παιδιά γνωρίζουν την πράξη από το  Νηπιαγωγείο)

Ιωάννης

 

Γεωργία

Λεωνίδας

Τριαντάφυλλω

 

 

 

 

 

Γκλόρια

Θανάσης

Ευαγγελία Κ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 10: Γράφω τον αριθμό «9» και ζωγραφίζω 9 αντικείμενα

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τη Γκλόρια

Η εργασία για τον αριθμό “9” από την Αλεξάνδρα

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Λεωνίδα

 

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τη Μίνα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τηνΕυαγγελία

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Ιωάννη

Η εργασία για τον αριθμό “9” από την Ευαγγελία Κ.

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Αργύρη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τη Γεωργία

Η εργασία για τον αριθμό “9” από τον Θανάση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητα 11: Βίντεο «Ο Αιμίλιος μας συμβουλεύει για τον Κορονοϊο»

Δραστηριότητα 12: Τραγούδι Εργοθεραπεία – Πλύσιμο χεριών με εικόνες

              Σωστό πλύσιμο χεριών (ενημέρωση από Καραμανδάνειο Νοσοκομείο)

Δραστηριότητα 13: Ανάγνωση ιστορίας/ κουκλοθέατρο «Το θαύμα των παιδιών» από την Αναστασία Ξηρομερίτου (Διαβάζω την ιστορία και συζητώ πώς τελικά τα παιδιά κέρδισαν τον άρχοντα Κορώνα Βάϊρους και το λαό του. Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να νικήσουμε τον πονηρό Κορονοϊο)

Δραστηριότητα 14: Μπορούμε να φτιάξουμε τις δικές μας κούκλες ζωγραφίζοντας τους ήρωες σε χαρτί, κόβοντας και κολλώντας τους σε ένα ξυλάκι, ξυλομπογιά κ.λ.π , και να παίξουμε το δικό μας κουκλοθέατρο

Δραστηριότητα 15: Φτιάχνουμε τη δική μας αφίσα «Μένουμε σπίτι» δίνοντας το δικό μας αισιόδοξο μήνυμα. Μπορούμε να την αναρτήσουμε στο Σούπερ Μάρκετ, φαρμακείο, παντοπωλείο, αρτοποιείο κλπ. του χωριού μας και όχι μόνο. (Θυμηθείτε να γράφουμε ψηλά Νηπιαγωγείο Χώρας , Δράσεις στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης και το όνομα του παιδιού με μεγάλα γράμματα)
ΠΑΜΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!!!!!!!

Η αφίσα του Λεωνίδα και της Γεωργίας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση