Ευχαριστίες
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/-τριες του Νηπιαγωγείου Χαρακίου εκφράζουμε τις εγκάρδιες ευχαριστίες μας στην ομάδα “Γυναίκες Χαρακίου” για τη γενναιόδωρη δωρεά βιβλίων στο σχολείο μας! Η δωρεά αυτή είναι πολύ σημαντική γιατί συμβάλλει στον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης, ενισχύοντας την αγάπη των παιδιών για το διάβασμα και τη μάθηση. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα νέα βιβλία και ανυπομονούν να τα διαβάσουμε όλα στο σχολείο αλλά και να τα δανειστούν στο πλαίσιο της λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης!
Ευχαριστούμε, επίσης, θερμά τις Γυναίκες Χαρακίου για την αγορά των επιτραπέζιων παιχνιδιών και των παραμυθιών που μοιράστηκαν στους μαθητές στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!
Καλή Χρονιά!
Ανασκόπηση Δεκεμβρίου (Τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας!)
Ο Δεκέμβριος έφτασε και το σχολείο μας απέκτησε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα! Ευχαριστούμε πολύ τις μαμάδες και τα αδελφάκια των μαθητών μας, που συμμετείχαν στο χριστουγεννιάτικο εργαστήρι μας, κατά το οποίο όλοι μαζί φτιάξαμε στολίδια και διακοσμήσαμε την τάξη.
Τις μέρες που ακολούθησαν μιλήσαμε για τη γιορτή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και αναζητήσαμε πληροφορίες για τα έθιμα των ημερών. Το κάθε παιδί επέλεξε ένα έθιμο, έγραψε την ονομασία του και διάλεξε μια σχετική με αυτό εικόνα από το διαδίκτυο. Έτσι δημιουργήθηκε μια ομαδική εργασία που αναρτήθηκε στην τάξη και χρησιμοποιήθηκε ως πίνακας αναφοράς.
Φτιάξαμε κάρτες με ευχές, διάφορα στολίδια, ημερολόγια – καράβια και τσάντες με χιονάνθρωπους (δομημένους και αποδομημένους)!
Επικοινωνήσαμε με την Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου Μεταξοχωρίου μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, παίξαμε παιχνίδια και ανταλλάξαμε ευχές με τους μαθητές και τη δασκάλα τους, κυρία Βασιλική! Τους ευχαριστούμε όλους πολύ! Επίσης, ανταλλάξαμε στολίδια και κάρτες.
Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη, το οποίο ανέλαβαν να στείλουν οι βοηθοί της τάξης μας. Περιμένουμε με ανυπομονησία την απάντησή του μέσω της δράσης ΕΛ.ΤΑ. Hohoho.
Την τελευταία σχολική μέρα του 2023, πραγματοποιήθηκε χριστουγεννιάτικη γιορτή με μουσικοκινητικό και θεατρικό δρώμενο. Η παρουσία του Άγιου Βασίλη ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για τα παιδιά! Ευχαριστούμε τον κάτοικο του χωριού για τη μεταμφίεση και την ομάδα “Γυναίκες Χαρακίου” για τα δώρα που μοιράστηκαν στους μαθητές! Μετά τη λήξη της εκδήλωσης, τα παιδιά παρακολούθησαν χριστουγεννιάτικη ταινία.
Κλείνοντας, σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στην ψηφιακή πινακοθήκη art steps για να θαυμάσετε τους ταράνδους που ζωγράφισαν οι μαθητές με λαδοπαστέλ και νερομπογιές. Κάντε κλικ στον εξής σύνδεσμο:
Ανασκόπηση Νοεμβρίου
Τον Νοέμβριο ασχοληθήκαμε με δύο σημαντικές θεματικές ενότητες, που προσφέρονται για βιωματική μάθηση και διερευνήσεις.
Αρχικά, στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου, προσεγγίσαμε τις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας. Είδαμε φωτογραφικό υλικό από την περίοδο της Στρατιωτικής δικτατορίας στην Ελλάδα (1967 – 1974) και εκπαιδευτικά βίντεο κατάλληλα για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Διαβάσαμε το βιβλίο της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου “Η κυρά Δημοκρατία” και καταγράψαμε τα χαρακτηριστικά των δύο πολιτευμάτων.
Το μόνο κοινό στοιχείο που εντοπίσαμε είναι το αρχικό γράμμα τους, το Δ. Ζωγραφίσαμε πράγματα που αρχίζουν από Δ σε φύλλα εργασίας.
Στη συνέχεια, γνωρίσαμε τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης από το ομώνυμο βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου.
Με αυτοσχέδιες χάρτινες φιγούρες παρουσιάσαμε την ιστορία στο κουκλοθέατρό μας και πήραμε συνέντευξη από τα πρόσωπα του έργου.
Καταδικάσαμε την αυταρχική συμπεριφορά του Λαδένιου και ζωγραφίσαμε κάποιες από τις παράλογες διαταγές του.
Αποφασίσαμε να κάνουμε εκλογές για να επιλέξουμε δημοκρατικά τον/την επόμενο/-η εκπρόσωπο των πολιτών της Ντενεκεδούπολης. Οι υποψήφιοι είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις θέσεις τους σε προεκλογικό αγώνα. Ετοιμάσαμε ψηφοδέλτια, εκλογικούς καταλόγους, κάλπη και παραβάν και ορίσαμε εφορευτική επιτροπή. Η διαδικασία κύλησε ομαλά και η Μηλίτσα έλαβε τις περισσότερες ψήφους. Δεσμεύτηκε να υλοποιήσει την υπόσχεσή της για περισσότερες παιδικές χαρές στην Ντενεκεδούπολη!
Η γιορτή μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου βασίστηκε στην Ντενεκεδούπολη. Με ντενεκεδάκια φτιαγμένα από τα χέρια των παιδιών, παίξαμε μια παράσταση, στην οποία ο Αλατένιος παίρνει την εξουσία δια της βίας. Μέσα από μια σειρά γεγονότων καταλήγει στη φυλακή, όπου μετανοεί για τις πράξεις του.
Το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου αφιερώθηκε στην ελιά και το λάδι. Έχοντας παρατηρήσει έντονη κινητικότητα στους ελαιώνες της περιοχής, συζητήσαμε για τη διαδικασία του ραβδίσματος και της παραγωγής ελαιολάδου.
Επισκεφθήκαμε ελαιοτριβείο του χωριού μας για να δούμε από κοντά πώς η ελιά γίνεται λάδι.
Ευχαριστούμε για τη ζεστή υποδοχή, τη φιλοξενία και την ξενάγηση! Ετοιμάσαμε ως δώρο μια ζωγραφιά με σκηνή ραβδίσματος για να στολίσει τον χώρο του ελαιοτριβείου.
Τις επόμενες ημέρες, συγκεντρώσαμε στο σχολείο και περιεργαστήκαμε διάφορα προϊόντα ελιάς (ελιές, λάδι, πάστα ελιάς, σαπούνι).
Κάναμε το πείραμα ανάμειξης λαδιού με νερό. Οι υποθέσεις των περισσότερων παιδιών για τη δημιουργία “λαδόνερου” δεν επαληθεύτηκαν. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα σε φύλλο παρατήρησης (της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση).
Μάθαμε τον μύθο της ονοματοδοσίας της πόλης της Αθήνας μέσα από ένα χιουμοριστικό βίντεο ( https://youtu.be/O7U61C8gvjg?si=IXfif0y3j2drjgJJ ) και προχωρήσαμε σε δραματοποίηση του μύθου στην τάξη.
Τέλος, φτιάξαμε από μια ατομική κατασκευή για να μας θυμίζει την ελιά την τιμημένη, δανειζόμενοι τους στίχους του Κ. Παλαμά.
Ανασκόπηση Οκτωβρίου
Ο Οκτώβριος ήρθε με μια σημαντική Παγκόσμια Ημέρα στις αποσκευές του: την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων (4/10). Τιμήσαμε αυτή την ημέρα με ιδιαίτερη ευαισθησία και αγάπη, καθώς στις παιδικές καρδιές χωράνε όλα τα ζωάκια του πλανήτη, από τα κατοικίδιά μας μέχρι τα άγρια ζώα της ζούγκλας. Αφού συζητήσαμε για τα ζώα που έχουμε στο σπίτι μας ή που θα θέλαμε να είχαμε, προβληματιστήκαμε για τις ανάγκες τους. Διακρίναμε τα κατοικίδια από τα ζώα που ζουν ελεύθερα στη φύση και προτείναμε τρόπους ώστε να είναι ευτυχισμένα.
Αξιοποιήσαμε τη ρουτίνα σκέψης “Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι” για να στοχαστούμε σχετικά με την ποιότητα ζωής κάποιων ζώων που απεικονίζονται σε φωτογραφίες που αντλήθηκαν από το διαδίκτυο.
Συμπεράναμε ότι οι άνθρωποι συχνά αδιαφορούν για τα ζώα και για το περιβάλλον στο οποίο ζουν.
Αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια ομαδική αφίσα και να την αναρτήσουμε στο σχολείο για να ευαισθητοποιήσουμε τους κατοίκους του χωριού μας για την προστασία των ζώων.
Η ενασχόληση με το θέμα περιλάμβανε, επίσης, παιχνίδια παντομίμας, δραστηριότητες από τον χώρο των θετικών επιστημών και τη διασκευή του γνωστού παιδικού τραγουδιού ” Το κοκοράκι” (παραλλάσσοντας/εμπλουτίζοντας τους στίχους με ζώα της επιλογής μας).
Η μετάβασή μας στην επόμενη θεματική ενότητα έγινε με τη βοήθεια ενός σκίουρου – πρωταγωνιστή του παιδικού βιβλίου “Ο κλέφτης των φύλλων” της Alice Hemming.
Απολαύσαμε την ανάγνωση του βιβλίου και απομνημονεύσαμε κάποιες ατάκες που μας έκαναν να γελάσουμε. Η υπόθεση προσφέρεται για δραματοποίηση, στην οποία φυσικά προχωρήσαμε και επαναλάβαμε δύο φορές ώστε να υποδυθούμε διάφορους ρόλους!
Μέσα από σχετικά παραμύθια και εκπαιδευτικό υλικό, μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση το φθινόπωρο και για τις ανθρώπινες δραστηριότητες αυτή την εποχή.
Αξιοποιήσαμε τη ρουτίνα σκέψης “Χρώμα – Σύμβολο – Εικόνα” ενεργοποιώντας την αφαιρετική μας σκέψη.
Είχε πλέον περάσει ένας ολόκληρος μήνας στο νηπιαγωγείο και έφτασε η ώρα για μια πιο σχολαστική διερεύνηση των συναισθημάτων μας. Ο στόχος μας για τις επόμενες μέρες θα ήταν να μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τέσσερα βασικά συναισθήματα (χαρά, λύπη, φόβο, θυμό), να τα συσχετίζουμε με βιώματά μας και να ανακαλύψουμε τρόπους διαχείρισης των αρνητικών μας συναισθημάτων.
Αρχικά, γίναμε ντετέκτιβ των συναισθημάτων. Με βάση ποια στοιχεία και με τη βοήθεια ποιων αισθήσεων αντιλαμβανόμαστε πώς νιώθει κάποιος; Μέσα από παιχνίδια παντομίμας αναγνωρίσαμε με επιτυχία τα συναισθήματα, βασιζόμενοι σε εκφράσεις του προσώπου, ήχους και στάση σώματος.
Χρησιμοποιήσαμε τον πίνακα του J. Miro “Το χαμόγελο των φλεγόμενων φτερών“ ως καμβά για να αποδώσουμε εμείς διαφορετικό συναίσθημα κάθε φορά στη μορφή που απεικονίζεται.
Εντοπίσαμε τη χαρά, τη λύπη, τον φόβο και τον θυμό σε χαρακτήρες των βιβλίων της βιβλιοθήκης μας και διαβάσαμε σχετικά βιβλία.
Εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά ζωγραφίζοντας ομαδικά τη χαρά, τη λύπη, τον φόβο και τον θυμό και συνοδεύσαμε το κάθε έργο με τις καταγραφές από την ιδεοθύελλα για τα συναισθήματα.
Τις τελευταίες ημέρες του μήνα τις αφιερώσαμε στον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940. Είδαμε φωτογραφικό υλικό της εποχής και εκπαιδευτικά βίντεο κατάλληλα για την προσχολική ηλικία και έτσι αποκτήσαμε μια γενική εικόνα των γεγονότων. Εστιάσαμε στο δίπολο ειρήνη – πόλεμος και στα συναισθήματα των ανθρώπων σε κάθε κατάσταση.
Αξιοποιήσαμε δύο από τα έργα μας για να φτιάξουμε το βαρόμετρο της χαράς και της λύπης και σε αυτό τοποθετήσαμε σε σειρά τις φωτογραφίες του Ελληνοϊταλικού πολέμου και της Κατοχής.
Μάθαμε τις φωνούλες και τα γράμματα της λέξης ΟΧΙ, δώσαμε στα γράμματα ανθρώπινη μορφή και σχηματίσαμε τη λέξη με διάφορους τρόπους.
Κλείνοντας, στολίσαμε την τάξη μας με τα περιστέρια της ειρήνης και πραγματοποιήσαμε γιορτή με τραγούδια και κουκλοθέατρο (Το κανόνι της ειρήνης).
Ανασκόπηση Σεπτεμβρίου 2023
Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023, το σχολείο μας υποδέχτηκε τη νέα γενιά μαθητών και μαθητριών! Οι πρώτες μέρες κύλησαν με δραστηριότητες γνωριμίας και προσαρμογής στο καινούργιο σχολικό περιβάλλον. Ο Τσέστερ, το ρακούν από το παιδικό βιβλίο της Audrey Penn “Το φιλάκι στο χέρι”, μας βοήθησε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας για αυτό το νέο ξεκίνημα και μας έδειξε έναν τρόπο για να νιώθουμε την αγάπη της οικογένειάς μας, όπου κι αν βρισκόμαστε!
Μέσα από ένα πλήθος δραστηριοτήτων συστηθήκαμε στην ομάδα και αναγνωρίσαμε ότι όλοι είμαστε μοναδικοί και διαφορετικοί αλλά ταυτόχρονα έχουμε πολλά κοινά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα.
Μάθαμε να διακρίνουμε το όνομά μας και φτιάξαμε το πρώτο μας κολάζ, με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.
Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια για την παρουσίαση του εαυτού μας και στη συνέχεια αποτυπώσαμε τα δεδομένα σε σχετικό φύλλο εργασίας.
Παρατηρώντας το πρόσωπό μας στον καθρέφτη, ζωγραφίσαμε το πορτρέτο μας.
Συζητήσαμε για το πώς θα συμπεριφερόμαστε στο νηπιαγωγείο μας ώστε να είμαστε όλοι ασφαλείς και χαρούμενοι και συμφωνήσαμε να τηρούμε ορισμένους κανόνες.
Η πιο σημαντική υπόσχεση που δώσαμε είναι η εξής: Θα είμαστε μια αγαπημένη ομάδα και θα βοηθάμε ο ένας τον άλλο!
Καθώς περνούσαν οι μέρες, ανακαλύψαμε ότι αγαπάμε πολύ τη ζωγραφική! Στα έργα μας αποτυπώνουμε τον κόσμο που μας περιβάλλει και όσα πλάθει η φαντασία μας. Έτσι, προς το τέλος του μήνα, ασχοληθήκαμε με διάφορες καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Μιλήσαμε για τα χρώματα και τα σχήματα, τα εντοπίσαμε γύρω μας και πειραματιστήκαμε με νέα υλικά.
Κινηματογραφική Λέσχη
Κατά το σχολικό έτος 2023-2024, το Νηπιαγωγείο Χαρακίου συμμετέχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Κινηματογραφική Λέσχη στο Σχολείο” του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων. Το σχολείο μας εξοπλίστηκε με προτζέκτορα και πανί προβολής, ώστε οι συνθήκες θέασης να είναι ιδανικές. Επίσης, η νηπιαγωγός παρακολουθεί επιμορφωτικό πρόγραμμα για την υλοποίηση των δράσεων. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον εξής σύνδεσμο: https://chaniafilmfestival.com/cff-edu/shcool-cine-club/ .
Εγγραφή στο νηπιαγωγείο – Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
Έχοντας υπόψη τις κείμενες διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την εγγραφή των μαθητών στο Νηπιαγωγείο, ανακοινώνουμε τα ακόλουθα:
Για το σχολικό έτος 2023-2024 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-24, θα φοιτήσουν μαθητές που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2019.
Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο /προνήπιο βάσει τη διεύθυνση κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου ψηφιακής διακυβέρνησης στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ (οδηγίες)
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ΄αρ.πρωτ.53128/Δ/2020(Β1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα ακόλουθα βήματα:
1)Χρήση κωδικών:Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδο τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία»Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.(taxisnet).
2)Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής
(https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
3)Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησης του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ)τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Τα δικαιολογητικά που θα προσκομίζονται στο Νηπιαγωγείο με ραντεβού και εντός της προθεσμίας των ηλεκτρονικών εγγραφών, δηλαδή έως τις 20 Μαρτίου 2023 είναι:
1.η αίτηση εγγραφής για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα, για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, (Αίτηση-ολοήμερου-προγράμματος) και για το αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου νηπιαγωγείου.
2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (adym)
3.Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
4.Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η συναίνεση του έτερου γονέα με υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα προσκομιστεί στο σχολείο . (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ)
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45 π.μ. -8:30π.μ) έχουν δικαίωμα εγγραφής ΜΟΝΟ οι μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17:30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 28940 51279
Ωράριο τηλεφωνημάτων για πληροφορίες: Καθημερινά 13:00 – 13:45
Προσέλευση στο νηπιαγωγείο μόνο με ραντεβού κατά τις παραπάνω μέρες και ώρες











































































