ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2024-2025
ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ:ΤΙΤΛΟΣ:ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΓΩΠΩ, ΤΟ ΔΑΝΕΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!
Στόχος Βελτίωσης:
Οι λόγοι που επιβάλλουν την υλοποίηση ενός Σχεδίου Δράσης που θα εστιάζει στην αναβάθμιση της λειτουργίας της δανειστικής βιβλιοθήκης, τον εκσυγχρονισμό της αλλά και την ισχυρότερη διασύνδεσή της με τη διδακτική και εκπαιδευτική πρακτική, αφορούν πρωτίστως την ανάγκη διαμόρφωσης μιας αναγνωστικής κουλτούρας καθώς και την ανάγκη βαθύτερης καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας και φιλομάθειας εντός του σχολικού περιβάλλοντος.
Στους στόχους του σχεδίου δράσης θα είναι:
- Η ανανέωση της γωνιάς της βιβλιοθήκης
 - Ο εμπλουτισμός της ήδη υπάρχουσας βιβλιοθήκης με νέα βιβλία και η ανανέωση της
 - Η σύνταξη κανόνων λειτουργίας δανεισμού από τα παιδιά
 - Η συνεργασία με γονείς για να μας επισκεφθούν και να μας διαβάσουν βιβλία
 - Η εξοικείωση των νηπίων με τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη, η διαμόρφωση νέων εντύπων για τη φιλαναγνωσία που να στοχεύουν πρωτίστως στην ανάδειξη της δημιουργικής φαντασίας και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών.
 - Η συνεργασία με τοπικούς φορείς και βιβλιοθήκες άλλων σχολείων
 
Χρονοδιάγραμμα:
1Προσδιορισμός, καταγραφή και ιεράρχηση των προβλημάτων [Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2024]
- Ενημέρωση των γονέων της Σχολικής Μονάδας και καταγραφή των προτάσεών τους [Δεκέμβριος 2024]
 - Διαμόρφωση των Κανόνων/Οδηγιών για του μικρούς αναγνώστες και εξοικείωση των μαθητών με τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη [Δεκέμβριος-Ιανουάριος 2025]
 - Διδακτικές πρακτικές για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας με αξιοποίησης της δανειστικής βιβλιοθήκης και της βιβλιοθήκης ως «κέντρου μάθησης» [Φεβρουάριος – Μάιος 2025].
 
5.Υλοποίηση «Ημέρας Ανάγνωσης Παραμυθιού» και βιβλιοπαρουσιάσεων στον χώρο του σχολείου [Μάρτιος – Μάιος 2025]
- Αξιολόγηση της δράσης [Ιούνιος 2025]
 
OI ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΛΗ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ-ΑΡΧΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΕ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΩΣ ΓΩΝΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΜΕ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΓΩΝΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ<<ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ>>ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ 800 ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ <<ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ>>ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
<<ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ>>ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΜΟΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΠΙΑ
ΤΕΛΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ..
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024
ΤΙΤΛΟΣ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΣΤΟΧΟΣ: Στόχος του σχεδίου δράσης είναι η ανάπτυξη , η βελτίωση και η αποτελεσματική αξιοποίηση της ψηφιακής υποδομής του νηπιαγωγείου με σκοπό την προβολή του έργου του και την ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας νηπιαγωγείου και οικογένειας..
Αρχικά δόθηκε το έντυπο γονικής συγκατάθεσης για ανάρτηση φωτό ή βίντεο στην σχολική ιστοσελίδα.
Έπειτα δόθηκε το ερωτηματολόγιο γονέων για την ανίχνευση ιδεών και αναγκών των γονέων για τη δημιουργία της σχολικής ιστοσελίδας
Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς η ιστοσελίδα ανανεωνόταν, εμπλουτιζόταν με υλικό απο τις δράσεις του Νηπιαγωγείου πάντα με την ενεργό εμπλοκή των παιδιών στη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Γινόταν συχνές ενδοσχολικές επισκέψεις απο τους μικρούς μας μαθητές και με την καθοδήγηση μας διαμορφωνόταν αναλόγως.
Στο τέλος έγινε και η αξιολόγηση της δημιουργίας ιστοσελίδας μέσα απο το ερωτηματολόγιο γονέων και με την ανατροφοδότηση και τον αναστοχασμό τέθηκαν νέοι στόχοι για τη νέα χρονιά.
ΤΕΛΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ



