Με αυτές τις όμορφες παιδικές σκέψεις, κλείνουμε και εμείς αυτό το σχολικό έτος παίρνοντας μαζί μας όμορφες αναμνήσεις, χαμογελαστά προσωπάκια, αγκαλιές και καρδιές γεμάτες αγάπη, χαρά και δύναμη.
Ευχαριστούμε θερμά τα αγαπημένα μας παιδιά και όλους τους γονείς, που μας στηρίξατε στο έργο μας και συνεργαστήκατε άψογα μαζί μας,
Επίσης Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία την Διεύθυνση Π.Ε. Λακωνίας, τη Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης Λακωνίας, το Δήμο Μονεμβασίας για την οικονομική στήριξή του, την τοπική Ενότητα Ασωπού και την τοπική Εκκλησία.
Ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
