Επιστρέφοντας στο σχολείο θα θέλαμε να ευχηθούμε Καλή χρονιά με υγεία, δημιουργία, χαρά, ειρήνη και πρόοδο. Στο σχολείο μας υποδεχτήκαμε το νέο έτος με χαμόγελο, αισιοδοξία και δημιουργικότητα.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου Ασωπού ευχαριστεί θερμά τον Επιμορφωτικό και Πολιτιστικό Σύλλογο του Ασωπού για την σημαντική δωρεά του κλιματιστικού μηχανήματος που πρόσφεραν στο σχολείο μας, καθώς και τον γονέα κ. Αντρέα Σπυριδάκο για την τοποθέτησή του.
Σας ευχαριστούμε θερμά.

Την ημέρα που επισκεφτήκαμε το Ίδρυμα Χρονίων πασχόντων: “Ο Άγιος Χαράλαμπος” , επιλέξαμε να δούμε από κοντά ένα υπέροχο, καινούριο και πλούσιο σε εκθέματα, Λαογραφικό Μουσείο στα Τάλαντα Λακωνίας. Η επίσκεψη αυτή έγινε για να γνωρίσουν τα παιδιά το χώρο, τα αντικείμενα και τον τρόπο ζωής του παππού και της γιαγιάς τα προηγούμενα χρόνια.
Τα παιδιά είδαν τον χώρο και τα αντικείμενα με περιέργεια, αμηχανία και ενδιαφέρον. πολλά πράγματα τους φάνηκαν εξωπραγματικά, πχ το ξύλινο ψυγείο, η βρύση, το φανάρι, κ.ά. Ωστόσο ανακάλυψαν έναν άλλο κόσμο εντελώς διαφορετικό από το δικό τους αλλά ζεστό και όμορφο.
To σχέδιο δράσης Ενεργού Πολίτη: «Μια αγκαλιά και μια ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά», έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν καλύτερα μία άλλη πλευρά της γεροντικής ηλικίας.
Στο χώρο του Νηπιαγωγείου έγιναν πολλές αναφορές και συζητήσεις αναφορικά με τον παππού και τη γιαγιά, που έχουν στο σπίτι τους. Μίλησαν για τον χρόνο που περνούν μαζί τους, για το τί κάνουν μαζί, τα συναισθήματά τους και τα δώρα που παίρνουν.
Στη συνέχεια οργανώσαμε την επίσκεψη στο Ίδρυμα Περιθάλψεως Ηλικιωμένων στο χωριό Ελίκα Λακωνίας. Στο χώρο αυτόν τα παιδιά πραγματοποίησαν δράσεις αλληλεπίδρασης με ηλικιωμένα άτομα του γηροκομείου. Ετοίμασαν κάρτα, παιχνίδια και τραγούδια που θα παρουσίαζαν εκεί. Έφτιαξαν το πρόγραμμα της δράσης και με ανυπομονησία περίμεναν την πραγματοποίησή της. Η επίσκεψή μας αυτή πραγματοποιήθηκε στις 15 Οκτωβρίου 2025.
Μετά το τέλος της επίσκεψης τα συναισθήματα όλων ήταν ποικίλα και όμορφα. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες είχαν συγκινηθεί πολύ. Πέρασαν ένα δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά, έφτιαξαν ωραία πράγματα και χάρηκαν ο ένας τη συντροφιά του άλλου. Τα παιδιά στην αρχή ήταν λίγο αμήχανα, το ίδιο και οι παππούδες. Όμως το ζεστό χαμόγελο των παιδιών και το δικό τους βοήθησε πολύ. Τα παιδιά κατανόησαν την αξία και τη σημασία που έχει η προσφορά της παρέας, της συντροφικότητας και της καλοσύνης. Ήταν ένα δημιουργικό μοίρασμα που άγγιξε όλους.
Ευχαριστούμε θερμά την φιλόξενη και υποστηρικτική Διεύθυνση του Ιδρύματος, τον π. Μιχάλη Τσιγκούνη καθώς και το ευγενικό προσωπικό του, που μας βοήθησαν πάρα πολύ κατά την επίσκεψη.
Στο βίντεο που ακολουθεί έχουν καταγραφεί μερικές στιγμές της δράσης.
Η ημέρα Αποταμίευσης στο Νηπιαγωγείο έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τα παιδιά την έννοια των χρημάτων, την ορθή διαχείρισή τους και την αξία της αποταμίευσης , μέσω παιγνιώδους βιωματικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και παραμυθιού.
Τα παιδιά έφτιαξαν τους κουμπαράδες τους και τους πήραν στο σπίτι.


