Το διδακτικό προσωπικό σ ε συνεργασία με τα παιδιά και τους γονείς του σχολείου μας , που μας στηρίζουν και μας υποστηρίζουν σε κάθε κοινωνική δράση, συγκεντρώσαμε στο σχολείο , είδη διατροφής, λάδι και ό,τι άλλο ο καθένας μπορούσε να προσφέρει, για το Ίδρυμα περιθάλψεως χρονίως Πασχόντων: “Ο Άγιος Χαράλαμπος”, της Ιεράς Μητροπόλεως Μονεμβασίας και Σπάρτης, στην Ελίκα.

Από το ίδρυμα μας δόθηκε η σχετική ευχαριστήρια επιστολή και η απόδειξη παραλαβής.
Ευχαριστούμε όλους πολύ για αυτήν την υπέροχη συνεργασία.