Καλημέρα σας,
ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου διοργανώνει διαδραστική ομιλία με θέμα: “Διαχειρίζομαι τον θυμό μου, βάζοντας ασφαλή όρια στα παιδιά”.
Ομιλήτριες:
Ειρήνη Μανωλά, ψυχολόγος
Νάντια Μανιουδάκη, κοινωνική λειτουργός
Ημέρα Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 18:00 στο Αμφιθέατρο του 16ου Δημοτικού Σχολείου (Τίμιος Σταυρός, Ιεράς Μητροπόλεως 15).
Παρακαλούμε, όπως το κοινοποιήσετε στην Πρωτοβάθμια για σχετική προώθηση, αλλά και στον Σύλλογο Διδασκόντων.
Με εκτίμηση,
το Δ.Σ. του Συλλόγου
