Φτιάξαμε πασχαλινή κάρτα, πασχαλίτσα, για να γράψουμε τις ευχές μας, με αλατοζύμη τα λαζαράκια, βάψαμε αυγά και τα βάλαμε στα καλαθάκια και στις αυγοθήκες, τραγουδήσαμε τα κάλαντα και ψάξαμε να βρούμε τα αυγά που άφησε στην αυλή του σχολείου ο πασχαλινός λαγός.
Σχετικά άρθρα
Πασχαλινός λαγός
Την τελευταία μέρα, πριν τις διακοπές του Πάσχα, μας περίμενε μια έκπληξη. Ο λαγός του Πάσχα επισκέφθηκε την αυλή του...
Διαβάστε περισσότερα
Πασχαλινό εργαστήρι
Οι αβγοθήκες μας , από πλαστικά ποτηράκια και τα αβγά από φελιζόλ. Το βάψιμο των αβγών με κόκκινη...
Διαβάστε περισσότερα










