Ημέρα αφιερωμένη στην μνήμη των 353.000 Ελληνων του Πόντου. Μέρα πένθους και κραυγής. Δεν λησμονούμε την ιστορία μας.
Παρακολουθησαμε την εκδηλωση του δημοτικου μας, χορεψαμε μαζι τους ποντιακους χορους, παρατηρήσαμε τις ποντιακες φορεσιές και την αποτυπωσαμε στο χαρτί.

