Εργαστήρια Δεξιοτήτων

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ  ΕΤΟΣ   2023-2024

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ζω Καλύτερα – Ευ ζην

Υγεία : Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

                                                                     Τίτλος Προγράμματος : Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά                                                                                                                                                β΄τίτλος : Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω

Περίοδος Υλοποίησης : Οκτώβριος – Νοέμβριος 2023

Στο πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων για τη σχολική χρονιά 2023-2024, ασχοληθήκαμε με τα δόντια και τη φροντίδα τους. Το θέμα άρεσε πολύ στα παιδιά και το ενδιαφέρον τους και ο ενθουσιασμός τους ήταν αμείωτα καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

20231101 154719 1

Το σπιτάκι των δοντιών
Τα παιδιά άρχισαν να προβληματίζονται και να διατυπώνουν ερωτήματα με αφορμή την παρατήρηση ψηφιακού και έντυπου εποπτικού υλικού σχετικά το «σπίτι των δοντιών», δηλαδή τη στοματική μας κοιλότητα.

 

20231106 184901

20231106 184930

20231106 185003

20231106 185115

20231101 145852

20231101 145828

Και φυσικά φτιάξαμε τη δική μας μεγάλη ομαδική στοματική κοιλότητα.

IMG 2083ffe7658da29374afe758ad806727 V

IMG bfc12d7736bf6d0488d761dcfeec24f0 V

IMG 622f08a40c0da18f9aedb6a4960a58dc V

IMG 9bc967c07d7a4715642ff49f7777af86 V

IMG 95ece27f7052e30f935e9d773ee7b267 V

Τα παιδιά γνώρισαν τα βασικά όργανα που αποτελούν τη στοματική κοιλότητα , κατανόησαν τη λειτουργία τους και τη σημασία τους στη μεταξύ μας επικοινωνία , γνώρισαν τα νεογιλά δόντια  εξοικειώθηκαν με μερικές από τις ονομασίες των βασικών μας δοντιών.

20231106 190439

Η διατροφή των παιδιών

Τα παιδιά  συνειδητοποίησαν τον τρόπο που η σωστή διατροφή συνδέεται με την καλή υγεία της στοματικής μας κοιλότητας, κατανόησαν τη θρεπτική αξία των τροφών,  διέκριναν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και  κατανόησαν την έννοια «μεσογειακή διατροφή».

IMG e287aa7aae1802aeb38291f8f36cf42b V

IMG f81adee473fa36a87e6c17acda8ad877 V

20231108 105004

20231108 105122

20231108 105224

20231108 105330

20231108 105434

20231108 105559

20231107 131906

IMG 045dec54907839b45bddb1596a9157fd V

IMG 9a45de3ccd4f54f7ad9b60bc8e260f96 V

IMG 104d2283e8d945db99c8ac0db46b5688 V

20231107 152622

20231107 152837

20231107 153046

20231107 153349

 

20231107 153359

Η φροντίδα των δοντιών
Τα παιδιά γνώρισαν τα προϊόντα της στοματικής υγιεινής και  κατανόησαν τη σημασία του σωστού βουρτσίσματος των δοντιών.
Επίσης, κατανόησαν της διαδικασίας του σωστού βουρτσίσματος με αξιοποίηση βίντεο, θεατρικού παιχνιδιού και κατασκευής «Ημερολογίου Βουρτσίσματος»

IMG 4a25971009088806ad84d906ee9c8449 V

20231108 104245

IMG 07d7181ed1767b3d5135639c1a4e1891 V

IMG 5cb8e449364d19a2f12f1507da974d0e V

IMG 9d10731e0d63d0d0d66b3ddf67bb0c2d V

Screenshot 20231106 191737 Gallery

20231120 132746

 

Τα γλυκοτερατάκια κάνουν επίθεση στα δόντια μας

20231106 185513

20231106 185618

20231106 185728

20231106 185833

20231106 185939

20231106 190042

20231106 190151

 

Παιχνίδι με το Δοντούλη τον Κροκοδειλούλη

20231106 191245

IMG 1542452e20d1e8ceae28d1ecdc758b50 V

IMG 108f063d68eabda837083cfdb3061a92 V

Πόσα δοντάκια του Δοντούλη θα πατήσω μέχρι να κλείσει το στόμα του;;;;;  Καταγράφω το δοντάκι και τον αριθμό των πατημάτων…

IMG 4cf619cde0c0e3039981484322cd1ec9 V

IMG 4cf619cde0c0e3039981484322cd1ec9 V

IMG 9f0831e44ae976ef6db655f754a1f059 V

 

Η νεράιδα των δοντιών

Τα παιδιά δραματοποίησαν με πολύ χαρά την ιστορία της νεράιδας των δοντιών……

20231106 191705

IMG d60755244735ef15e5a397f7b084ead7 V

IMG d1025e738b5d85c201a720440322d894 V

IMG b69317e359133a7c69da673518c4233b V

IMG 9f5da17fba17ebfe0bdfc8eb3629b140 V

20231110 144406

20231110 144310

 

Δδ  Δόντι

Μάθαμε το Δδ………κάναμε ομαδοποιήσεις………γνωρίσαμε νέες λεξούλες……..βάλαμε και μπουγάδα με τις λέξεις από Δδ

20231112 205903

20231112 205955

20231112 210030

20231112 210105

20231112 210131

20231110 150607

IMG fff77c73d877093888becca0d9e2370e V

IMG d76e9f67b36411e98a47af6c425db90c V

IMG b3d3b10caa5cae581e11a7d494d49aa1 V

IMG 453cae31c5238a7f23377735e786e4b5 V

20231112 210241

20231112 210311

20231112 210349

20231112 210422

20231112 210450

 

Κατασκευή δοντάκι……

IMG f9127a4af456644f72b298fbaa9df50d V

IMG 00b9daef47b2b5841dc1bb7b0a899c46 V

IMG 5be2a592670b5cc6d96530969b781a72 V

IMG a36bc84cdbd949c00d6a34a75b2b94cd V

Καλλιτεχνικά δοντάκια……

IMG 906f66f29d979997c78c1b8ace55d3fd V

IMG af211293bba821a112d65a1cd59c592b V

IMG bf32b8ec2531d8ad84a6f8f09fe12687 V

20231120 131527

20231120 140012

20231120 140059

20231120 140142

20231120 132658

 

Ο γιατρός των δοντιών

Τα παιδιά  κατανόησαν τον ρόλο του οδοντίατρου  τη σημασία της έννοιας «προληπτική ιατρική».

                                                                        Το οδοντιατρείο ετοιμάζεται…….

IMG 43315f29e10527615693c59fb4fbb0a8 V

IMG 6e33637382ff6546d80f99697a7529b6 V

20231107 155351 1

20231120 132316

 

ΤΟΜΥ Αγρινίου # Κέντρο Υγείας Αγρινίου

Δράσεις και Παρεμβάσεις Αγωγής Υγείας

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ευχαριστούμε θερμά την εκπρόσωπο της ΤΟΜΥ Αγρινίου για την επίσκεψή της στο νηπιαγωγείο μας και την υλοποίηση της δράσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας!!!!!

IMG 75d67a86814bb6a90ff1baef4ad8bfab V

IMG f270fe8574f5b1e8df16d84e33250a45 V

IMG ebff4317b25bccc2bf4fdf1abeff423f V

IMG fadc8d16b810297d50be86d2a2df2d58 V

IMG f65a56380ce1e662e82405667a0c215d V

IMG 4601ef8fb7f2187a105821c02a7344e5 V

IMG 49c51b22b6f4d71a629ee86964dab2b5 V

20240225 174407

 

 

Βιβλία που αξιοποιήσαμε……..

IMG fe35227fcc6678105f051930e6029a8e V

20231102 152059

20231102 154622

Φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν….

20231102 152120

IMG aa44a211d9cac2da2c4405c8bb35cdef V

IMG f8dc95888523357bd5a3757de3e089da V

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ( Ανθρώπινα Δικαιώματα )

Τίτλος Προγράμματος : Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο

Διάρκεια : Δεκέμβριος 2023 – Ιανουάριος 2024

Στο 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τη συνεργασία στο Νηπιαγωγείο. 

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου :

Δεξιότητες Μάθησης:
Επικοινωνία (Communication),
Κριτική σκέψη (Critical thinking),
Συνεργασία (Collaboration)
 Δεξιότητες Ζωής:
Κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση
Προσαρμοστικότητα
Υπευθυνότητα
Πρωτοβουλία
 Δεξιότητες του νου:
Στρατηγική σκέψη
Επίλυση προβλημάτων
Μελέτη περιπτώσεων

 

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου και μέσα από τις δράσεις και τις δραστηριότητες που έγιναν, τα παιδιά κατανόησαν την σημασία, την αξία και τη συμβολή της συνεργασίας, τόσο στην εύρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου, όσο και στην ομαλή, δημιουργική και αποτελεσματική συνύπαρξή μας με τους άλλους. Μπόρεσαν να  προτείνουν τρόπους
επίλυσης των συγκρούσεων, να προβληματιστούν σε καταστάσεις διαφωνιών και συγκρούσεων, να παρατηρήσουν, να πουν απόψεις και να συζητήσουν πάνω στο αυτό το πρόβλημα,  δίνοντας εναλλακτικές ιδέες για το πώς μπορεί να επιλυθεί μία διαφωνία.

 

Ξεκινήσαμε συζητώντας τις σωστές συμπεριφορές που πρέπει να υιοθετήσουμε , ώστε να διευκολύνουμε τη συνεργασία μας στο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

IMG 4548377d5477ca506d9a4cbdd84f5196 V

IMG dccafd8eb11a5fd32051bf690920b505 V

IMG 7e374037578c8dacc74c10dd2909ec2c V

20231128 093914

20231128 093829

20231128 09374520231128 093806

Και συντάξαμε το συμβόλαιο της ομάδας μας!!!!!!

20231127 144755

20231127 144838

IMG 4f0d7ba6918c435e1678ecf9bd38393a V

IMG 573b5005fe2167ca1d82d1a43a59e21e V

Παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας ανά ζεύγη , αλλά και σε ομάδες…..

IMG 4de41b120e44c4fa6be7b42640386c7c V

IMG 15c41763006af98512715c250e8d54b7 V

IMG 0ee180c7fb52a2c186b8331ad5e139df V

IMG 640ea212401fadcc464d427ffe032e74 V

IMG 7989fbc0a554b069fdcf46a16d1a85f6 V

IMG a57506096ac2e0476db4f172f9195862 V

IMG ca1b4bcf60196b3c6e2101e782422a14 V

IMG 4fc69a252dba0a2e1cf69ef7711aa2c5 V

IMG 58b70a3eb06af5c634833c53159b0214 V

IMG d46855924f509afdf36d970e7dddbd70 V

IMG 4590f8cd18469ed781e1820dda01e8de V

IMG a69c0581a46793378432654d842023ca V

Παιχνίδι συνεργασίας στο καβαλέτο….

IMG 0dd7fbe38ac46e29ac77911e596667d3 V

IMG 6aa95e8b2dc702fdd334e1cfd5832bf8 V

IMG 95f2689adbc7b530b5ccadc1a4f76885 V

IMG b133f6ff2fa59c50ff1b2d92dc7e548e V

IMG dbe36f513f3d86e52b23c3a78cbff945 V

Και κάναμε σύνθημά μας:

ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ

και :

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ

IMG a0d7882c691f8bb4120da863db1b18d4 V

 

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

STEM Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος Προγράμματος: STEAM  και η Γη γυρίζει

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού
και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν
είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η
Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες,
περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω
από το κέντρο του γαλαξία μας. 

Μάθαμε για το Ηλιακό μας Σύστημα, γίναμε αστροναύτες,  μπήκαμε στους πυραύλους μας και εξερευνήσαμε το Διάστημα. 

20240208 152930

20240213 125050

20240213 125032

20240213 152705

 

20240213 152718

IMG 5ee0609d42b207fbee97c47f8f66c1d1 V

IMG 0c7bc9e1e7c70a1f2ca653d0c89c17b5 V

IMG 5038ddd12b711d6d16e1a5a8135200b0 V

Το ρομπότ Άλφα μας ταξίδεψε σε όλους τους πλανήτες και συναντήσαμε φίλους εξωγήινους. 

IMG 1051b0994d6567b205f3ad30f382417f V

20240215 152544

20240215 152612

20240215 152626

20240215 152641

20240216 151312

20240216 152600

20240216 152615

20240216 152636

20240216 152651

20240216 152708

20240216 152724

IMG 7d0c192dc32fbe7894523c68d852be3f V

IMG 8c4adcaf3fcd334d0ab2e576ed26cfd8 V

Περιηγηθήκαμε στο εσωτερικό της Γης μας , γνωρίσαμε τα ηφαίστεια, κάναμε ανασκαφές και βρήκαμε απολιθώματα δεινοσαύρων.

20240216 135937

20240216 140033

20240216 140113

20240216 140226

20240216 140347

20240216 140426

20240216 140457

20240216 140518 1

20240215 152953

20240215 153038

IMG cc9b000d23324472b89e9350c4dca414 V

 

20240218 174326

20240218 174348

20240218 174535

IMG 95b1f2b14eedbf5b93b5854b52d71a9a V

IMG b5deb742eaac879b28b5d918a3bad1e8 V

IMG 1cf9d6a7ab9b878fbc7f4ce9a9b12ca5 V

Βιβλία που διαβάσαμε…

20240216 131332

20240216 131514

20240216 131323

20240216 131341

20240216 131359

20240216 132606

20240216 132614

20240216 132623

 

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  1. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία

Τίτλος : Σεισμός – και τώρα τι κάνω;

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.

Παράλληλα, τα παιδιά θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ενημερωθούν τα ίδια αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως θα συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες του 21ου αιώνα (Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα, Παραγωγική Μάθηση)

Δεξιότητες ζωής (Δεξιότητες της Κοινωνικής Ζωής,)

Δεξιότητες του νου (Στρατηγική σκέψη,Πλάγια Σκέψη, Κατασκευές, Παιχνίδια, Εφαρμογές )

 

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι μαθητές /τριες θα :

– γνωρίσουν την έννοια του φυσικού κινδύνου

-εκφράσουν την άποψή τους για το ποιοι είναι οι φυσικοί κίνδυνοι

– αλληλεπιδράσουν ακούγοντας και λέγοντας ρήματα σχετικά με τους φυσικούς κινδύνους

– εκφραστούν ζωγραφίζοντας

-γνωρίσουν ότι ο σεισμός είναι ένας φυσικός κίνδυνος

– έρθουν σε πρώτη επαφή με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού

– συζητήσουν προσωπικές εμπειρίες

– γνωρίσουν το εσωτερικό τη γης και θα το αναπαραστήσουν με ζωγραφιές και πλαστελίνες

– γνωρίσουν τα αίτια του σεισμού

– θα αναπαραστήσουν τη σεισμική διεργασία των πλακών μέσα από παιχνίδι

– προετοιμαστούν για την πιθανότητα ενός σεισμού

– δημιουργήσουν το δικό τους βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης

– μάθουν για τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης

– κατασκευάσουν έναν πολύ απλό σεισμογράφο

-γνωρίσουν τον σεισμό βιωματικά

– αναλογιστούν τις συνέπειες ενός σεισμού μέσα στην τάξη

– προτείνουν λύσεις ώστε να γίνει ο χώρος της τάξης πιο ασφαλής

– συμμετέχουν σε προσομοίωση άσκησης σεισμού

– αποκτήσουν δεξιότητες προστασίας κατά τη διάρκεια του σεισμού και θα μάθουν να τις εφαρμόζουν σωστά

– γνωρίσουν τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν μετά την εκδήλωση ενός σεισμού βιωματικά

– συζητήσουν με την οικογένειά τους τις ενέργειες αυτές

– παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια

– συμμετέχουν σε προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο μετά την εκδήλωση ενός σεισμού

20231015 192227

20231015 192437

IMG 9b621420c1801fd5cc6d2bfb82bde667 V

IMG 4ac371727b5832a4ced5349721d1f99e V

IMG 131f6abb94d4b699f74ae4193b67c585 V

20240506 222618

20240412 153053

20240412 131914

IMG 9a93d64008c27805d9bcde34c77165ee V

IMG 10857c94f5156129a6f26cfff6a13122 V

20231015 192918

20240411 152838

20231015 193039

20240411 152936

IMG c9cc8e3052a7235504e2891044862cc5 V

IMG 3dcbbb9342c66c90df049132da2ff30b V

IMG 97568a3c0c18533264d1deacb60375e8 V

(Ιδέες κατασκευών από το internet και το pinterest)

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Κατά το σχολικό έτος 2022-2023, το Νηπιαγωγείο Παραβόλας συμμετέχει  στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων   και συντάσσει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνοντας υπόψη τις εξής παραμέτρους:

  • Ως κεντρικός στόχος του Σχεδίου Δράσης ορίζεται η εξοικείωση των νηπίων με τις βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα (μάθησης, αλφαβητισμού και ζωής), όπως αναλυτικά περιγράφονται στο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
  • Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν δράσεις από τους 4 θεματικούς κύκλους, ενώ η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου έχει οριστεί σε 7 εβδομάδες (2 μήνες).
  • Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν ανά θεματικό κύκλο θα είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των νηπίων.
  • Να αναπτυχθεί πνεύμα συνεργασίας μεταξύ της εκπαιδευτικού, των παιδιών και των γονέων.
  • Να γίνει προσπάθεια, ώστε κάθε φορά τα εργαστήρια δεξιοτήτων να συνδέονται με τα σχέδια εργασίας που υλοποιούνται στο νηπιαγωγείο, για να αποφευχθεί τυχόν σύγχυση στα παιδιά από την κατάτμηση σε διδακτικές ώρες, δράσεων που έχουν νόημα για αυτά.

Για την υλοποίηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων αποφασίστηκαν οι παρακάτω θεματικοί άξονες:

1ος Θεματικός Άξονας: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Υποθεματική: STEM/STEAM – Ρομποτική

Τίτλος : «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Οκτώβριος-Νοέμβριος 2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

2ος Θεματικός Άξονας : ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική : Εκπαίδευση Οδικής Ασφάλειας

Τίτλος: Οδική Ασφάλεια – Του δρόμου το ασφαλές»

Δεκέμβριος 2022- Ιανουάριος 2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

3ος Θεματικός Άξονας : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ–ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος : «Νηπίων Παιδεία – Το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία»

Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

4ος Θεματικός Άξονας :ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή- φυσικές καταστροφές- Πολιτική Προστασία

Τίτλος : «Προστατέψτε το δάσος- Είναι πηγή ζωής»

Απρίλιος- Μάιος 2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

1ος Θεματικός Άξονας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Υποθεματική: STEM/STEAM – Ρομποτική

Τίτλος : «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Οκτώβριος-Νοέμβριος 2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

οθόνης 6 1
Φτιάξαμε με τα παιδιά τον εννοιολογικό χάρτη του σχεδίου του προγράμματος.

 

20221102 154550 1
Δραματοποίηση του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: ” Από που είσαι ποταμάκι;”
20221101 131917 1
Ζωγραφίσαμε τον κύκλο του νερού.

20221102 081501 1

 

20221101 131406 1
Ζωγραφίσαμε τον κύκλο του νερού και με νερομπογιές.
20221102 090016 1
Αποτύπωση του κύκλου του νερού από προνηπιάκι μου.

 

 

20221104 220321
Χρονική Ακολουθία

Χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε ομαδική εργασία-μακέτα για τον κύκλο του νερού!!!

20221102 120659

20221102 154902

20221102 154841

20221103 182301

20221103 182430

20221103 100944

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

ΤΗΞΗ-ΠΗΞΗ

20221104 220527
Παγώσαμε το νερό και φτιάξαμε παγάκια.
Βράσαμε το νερό και είδαμε πως λιώνει ο πάγος.
20221104 095828
Βάζοντας έναν καθρέφτη δίπλα στο μπρίκι κατά την ώρα του βρασμού, είδαμε τους υδρατμούς αλλά και την υγροποίησή τους όταν έρχονται σε επαφή με χαμηλότερη θερμοκρασία.
Μάθαμε τις 3 καταστάσεις-μορφές του νερού: ΣΤΕΡΕΟ-ΥΓΡΟ-ΑΕΡΙΟ
20221103 182117
Σε παγοκύστες παγώσαμε μπογιές.
20221104 155621
Ζωγραφίσαμε με την μπογιά-παγωτό η οποία έλιωνε σιγά σιγά όταν ερχόταν σε επαφή με το χαρτί.
20221104 114711
Διαπιστώσαμε ότι το νερό στην υγρή του μορφή γλιστράει εύκολα και προσαρμόζεται στο σχήμα του αντικειμένου που καταλαμβάνει.

ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

20221104 214137
Τι διαλύεται στο νερό;;;

20221104 214204

20221104 121839
Το λάδι μας μπέρδεψε λίγο.
20221104 155343
Καταγραφή των συμπερασμάτων από τα παιδιά.

ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ – ΒΥΘΙΣΗ

20221107 104133
Πρώτα γράψαμε τα υλικά που θέλαμε να δούμε αν βυθίζονται…..
20221107 121735
Συγκεντρώσαμε αντικείμενα από αυτά τα υλικά……
20221107 143845
Βάλαμε στο νερό τα αντικείμενά μας.
20221107 143610
Τα παιδιά κατέγραψαν τα συμπεράσματά τους!!!

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

20221107 143329
Εκκλησούλα θολωτή που ένας στύλος την κρατεί…
Τί είναι;;;;
Η ομπρέλα !!!!!!!!
Έτοιμες και οι δικές μας ομπρελίτσες….
20221107 143225
Μαθηματικά : Ομαδοποίηση με βάση ένα κριτήριο ( το χρώμα του μπαστουνιού της ομπρέλας μας)
20221110 123107 1
Καλό μου συννεφάκι, σταμάτα και λιγάκι,
μη βρέχεις άλλο πια….. μας έκανες παπιά !!!!!
20221110 113658 1
Ετοιμάζοντας τις σταγονίτσες μας!!!

ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

Εικαστικά   –    Τύπωμα με σφουγγάρι και τέμπερες

20221111 114715
Κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο και θαλασσί, τυρκουάζ και μπλε και μωβ το ουράνιο τόξο!!!!!

20221111 160221

20221111 123203

Όταν οι πρώτες σταγόνες του ήλιου συναντήσουν τις τελευταίες σταγόνες της βροχής, σχηματίζεται στον ορίζοντα το ουράνιο τόξο!!!!

20221114 101532 1

20221114 101547

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και του υπολογιστή, μπαίνοντας στην εφαρμογή wordwall και κάνοντας αναζήτηση ” ο κύκλος του νερού”, βρήκαμε και παίξαμε σχετικά παιχνίδια!!!

Σύραμε και βάλαμε στη σωστή σειρά τα γράμματα:

20221114 144841

20221114 145054

20221114 145153

20221114 145237

Αντιστοιχίσαμε εικόνες με λέξεις:

20221114 150400

Βρήκαμε τη σωστή σειρά :

20221114 150648

Σύραμε εικόνες στη σωστή στήλη:

20221114 151051

Τσεκάραμε σωστές απαντήσεις :

20221114 151357

ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ BEE BOT

20221114 122926

Τα παιδιά προγραμματίζουν τη  Bee-Bot προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού πάνω σε επιφάνεια κολάζ .

20221116 151524

20221114 123914

Τα παιδιά πραγματοποιούν με το σώμα τους σχεδιασμένες διαδρομές στο χώρο ακολουθώντας τα σύμβολα και εκτελούν τις ίδιες εντολές με αυτές της  Bee bot. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στα παιδιά το ένα να καθοδηγεί το άλλο.

20221116 151749

Διαδρομές και Κατευθύνσεις

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Screenshot 20221114 180621 Office

Screenshot 20221114 180518 Gmail

Screenshot 20221114 180600 Office

Screenshot 20221114 180534 Gmail

ΕΞΩΦΥΛΛΟ 1ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20221114 175048 Office 1

ΦΥΛΛΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20221114 175722 Office

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΩΝ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

  ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ : Εκπαίδευση Οδικής Ασφάλειας

ΤΙΤΛΟΣ: «Οδική Ασφάλεια – Του δρόμου το ασφαλές» (Δρ. Κατερίνα δ. Θεοδοσέλη)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Δεκέμβριος 2022- Ιανουάριος 2023

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : Κορδάτου Ευανθία

Στο δεύτερο Εργαστήριο Δεξιοτήτων από τον Θεματικό Άξονα  ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ, ασχοληθήκαμε με την Κυκλοφοριακή Αγωγή.

Φωτεινοί Σηματοδότες

20230123 160620
Αφού συζητήσαμε και διαβάσαμε σχετικό βιβλίο , μεταμορφωθήκαμε σε αυτοκίνητα και κινηθήκαμε στο χώρο ανάλογα τους φωτεινούς σηματοδότες.

 

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς το δικό μας φανάρι…

20230123 160113
Κόψαμε και κολλήσαμε σωστά τα χρώματα στο φανάρι μας.

 

20230123 173513
Και έτοιμα τα φανάρια μας……..

 

Και φτιάξαμε και τα δικά μας αυτοκίνητα….

20230124 154332

20230124 154548

 

ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ

Μάθαμε να αναγνωρίζουμε το σήμα της διάβασης πεζών.

Traffic Sign GR KOK 2009 P 21.svg

 

Και συζητήσαμε για τις σωστές και λάθος συμπεριφορές μας όταν διασχίζουμε τις διαβάσεις πεζών.

20230125 155420
Βαδίζουμε πάντα πάνω στις διαβάσεις για να περάσουμε το δρόμο απέναντι, περπατώντας ήρεμα ,χωρίς να τρέχουμε.

 

20230125 155126
Δεν βαδίζουμε έξω από τις διαβάσεις.

 

20230125 094903
Όταν περνάμε το δρόμο απέναντι είμαστε πολύ προσεκτικοί και δεν είμαστε αφηρημένοι.

 

20230125 154328
Όταν είμαστε με τους φίλους μας περνάμε προσεκτικά από τη διάβαση αφήνοντας χώρο και στους άλλους πεζούς από την αντίθετη κατεύθυνση.

 

20230125 095052
Και, βέβαια, ποτέ δεν παίζουμε στο δρόμο….

 

Αν χρειαστεί βοηθάμε τα άτομα με ειδικές ανάγκες και δυσκολίες, να περάσουν το δρόμο απέναντι με ασφάλεια, πάντα από τη διάβαση πεζών.

20230125 154846

 

20230125 154724

 

Και βέβαια χρειαζόμαστε πάντα έναν μεγάλο να μας κρατάει το χέρι για να διασχίσουμε με ασφάλεια το δρόμο.

20230126 121601
Σφιχτά σε κρατώ, το δρόμο περνώ.

Φτιάξαμε το μικρό μας χεράκι ………..

20230124 154246

………και το κολλήσαμε στο μεγάλο χέρι της μαμάς, του μπαμπά, του παππού ή της γιαγιάς….

20230126 144548

 

Μιλήσαμε για τα σήματα της τροχαίας και τη σημασία τους.

Και αντιστοιχήσαμε σήματα και σχήματα.

20230202 101311

 

20230202 142152

 

20230202 142103

 

20230202 102302

 

Και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας μεγάλο σήμα για το σχολείο μας και να το βάλουμε έξω από το σχολείο μας……

20230125 120732

20230125 153925

20230125 120952

20230125 130650

 

Σχολικός Τροχονόμος

20230125 123410

Μιλήσαμε για τον σχολικό τροχονόμο και τη συμβολή του στην ασφάλεια των παιδιών κατά την προσέλευση και την αποχώρηση των παιδιών από το σχολείο τους.

20230125 123227

20230125 123450

 

ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

20230125 121829
Τα παιδιά πάντα κάθονται στο ειδικό παιδικό καθισματάκι.

 

20230125 122618
Φοράμε πάντα ζώνη ασφαλείας.

 

20230125 122043
Ποτέ δεν φεύγουμε αν δεν βάλουμε τη ζώνη μας.

 

20230125 122825
Δεν τσακωνόμαστε στο αυτοκίνητο και δεν κρατάμε τα παιδιά στο μπροστινό κάθισμα.

 

20230125 123100
Όλοι όσοι επιβαίνουν στο αυτοκίνητο πρέπει να φοράνε ζώνη ασφαλείας.

 

ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

20230127 211540
Καθόμαστε στη θέση μας και δίνουμε το εισιτήριό μας στον εισπράκτορα….

 

20230127 211723
Παραχωρούμε τη θέση μας στον παππού και τη γιαγιά…

 

20230127 211918
Παραχωρούμε τη θέση μας στην έγκυο κυρία…

 

20230127 212006
Παραχωρούμε τη θέση μας στην κυρία με το μωρό….

 

Και μην ξεχνάμε…..Αστυνομία και Πυροσβεστική έχουν πάντα προτεραιότητα.

20230127 212152
Μάθαμε τα τηλέφωνα που καλούμε σε περίπτωση κινδύνου.

 

Και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας δρόμο….και να παίξουμε λίγο παραπάνω…..

20230127 212044
Ξεκινήσαμε από τα σήματα……..

20230203 122811

 

Θυμόμαστε τους Κανόνες οδικής Κυκλοφορίας;;;;;;;

20230203 114529

 

20230203 114800

 

20230203 114910

 

20230203 115403

 

Και επειδή είμαστε οδηγάρες, βγάλαμε και δίπλωμα !!!!!!!!

20230203 105948 1

 

20230203 111915

 

20230203 111857

 

ΝηπιαγωγείοΠαραβόλας#Νηπιαγωγείο_Παντάνασσας#Νηπιαγωγείο Θέρμου
Μια υπέροχη και δημιουργική συνεργασία τριών Νηπιαγωγείων, που πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά, ολοκληρώθηκε σήμερα πρώτη μέρα του καλοκαιριού!
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” βρεθήκαμε στο Πάρκο Κυκλοφοριακής αγωγής του Θέρμου. Το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής παρουσίασε ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Θέρμου κ. Γιώργος Χριστόπουλος και τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Θέρμου κ. Σπύρος Κωνσταντάρας! Τους ευχαριστούμε θερμά!
Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
1 2 3 4
5 6 received 1069998410627369 received 1424424788336866
Επισκεφθήκαμε και το Νηπιαγωγείο Θέρμου , όπου είχαμε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουμε ευχάριστα με τους φίλους μας!!!
IMG a73272b040d7a3e074eec175deb984ea V received 215839527920005
Ήταν μία υπέροχη εμπειρία!!!!

 

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 

20230204 184348                         20230204 184324    

20230204 184449                           20230204 184505

20230204 184723                             20230204 184645

20230204 184535                          20230204 184628

20230204 184659                                    20230204 184612

20230204 184750

 

ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

20230125 130857

20230204 185033 1

20230204 185228

 

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

20230126 130350

20230125 130807

20230123 102323

20230205 162053

 

ΕΞΩΦΥΛΛΟ 2ου ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ

Screenshot 20230205 170716 Microsoft 365 Office

 

ΦΥΛΛΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2ου ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ

Screenshot 20230205 170702 Microsoft 365 Office

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

3ος Θεματικός Άξονας 

 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ–ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος : «Νηπίων Παιδεία – Το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία»

Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023

 

Ξεκινήσαμε το 3ο μας εργαστήριο με αφορμή τη θεματική μας ενότητα  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ.

20230213 132444

 

Ασχοληθήκαμε με τις ομοιότητες και τις διαφορές που έχουν τα παιδιά όλου του κόσμου και γνωρίσαμε τις φυλές της γης.

20230213 132427

 

 Επικεντρωθήκαμε στις κοινές ανάγκες και τα δικαιώματα όλων των παιδιών.

IMG a95ebd64ec3b30e6b5909c7ccc6d1864 V

και φτιάξαμε όλοι το ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΗΣ

Screenshot 20230220 154137 Viber

 

IMG acc62bb73497bcf8718d117693c46ad6 V

 

Τονίσαμε τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθενός μας και καταλάβαμε ότι όλοι είμαστε ΙΣΟΙ.

20230216 154516

 

20230214 092033 2

 

Διαβάσαμε τον ΕΛΜΕΡ,Ο ΠΑΡΔΑΛΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ , ζωγράφισε ο καθένας τον δικό του διαφορετικό Έλμερ και κάναμε και μια ομαδική εργασία με τον Έλμερ.

20230309 092613

 

20230306 103214

 

20230306 103452

 

20230306 105028

 

20230306 110012

 

Εξώφυλλο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων

Screenshot 20230314 163704 Microsoft 365 Office

Φύλλο Αξιολόγησης 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων

Screenshot 20230314 163747 Microsoft 365 Office

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

4ος Θεματικός Άξονας : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Κλιματική αλλαγή- φυσικές καταστροφές- Πολιτική Προστασία

ΤΙΤΛΟΣ : «Προστατέψτε το δάσος- Είναι πηγή ζωής»

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : Απρίλιος- Μάιος 2023

 

 Στο 4ο εργαστήριο Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το δάσος και την προστασία του.                                                                                                                                                 Συζητήσαμε με τα παιδιά , προσπαθώντας να διαπιστώσουμε τις γνώσεις τους σχετικά με τα δάση.                                                                                                                          Μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων, δράσεων, ζωγραφιών, κατασκευών, μέσα από τη συζήτηση, την ανάγνωση παραμυθιών και την παρακολούθηση σχετικών βίντεο, το τραγούδι και τη δραματοποίηση, ανακαλύψαμε την αξία του δάσους, την προσφορά του στους ανθρώπους και τα ζώα που φιλοξενεί και μάθαμε καλές συμπεριφορές και πρακτικές σχετικά με την διαφύλαξή του.                                                                                                                                                                                                                      Η επίσκεψή μας στον Εθελοντικό Πυροσβεστικό Σταθμό Παραβόλας και η εκδρομή μας στο δάσος, ενίσχυσαν την αγάπη μας για το δάσος και την επιθυμία μας να το προστατέψουμε όσο μπορούμε.

 

Το κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του δέντρο !!!!

20230509 103646     20230509 103752

 

Και έπειτα έφτιαξε ο καθένας το δικό του δάσος!!!

20230509 103944     20230509 111152

 

Τι μπορούμε να κάνουμε στο δάσος;;;;

20230510 124253  

 

Τι δεν πρέπει να κάνουμε στο δάσος;;;

20230511 090951

Κακές συμπεριφορές στο δάσος….

20230510 124511

Γνωρίζουμε τα ζώα του δάσους.

20230509 205653

 

Η ομορφιά και η καταστροφή σε μία εικόνα. Το μισό δέντρο γεμάτο ζωή και το άλλο μισό καμένο

.20230515 111046 120230515 11110920230515 111150

 

Τραγούδι και δραματοποίηση!                                                                                                                                                                                                                                              Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και μεταμορφωθήκαμε σε αγαπημένα ζωάκια του δάσους!!! 

20230508 113810 20230508 113528 20230508 113426 20230508 113353 20230508 113840 20230518 112651 20230518 112658

20230518 112638 20230518 120953 20230518 121417 20230518 121521

20230518 113054 1

 

Μιλήσαμε για την προσφορά της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ζωγραφίσαμε τα δικά μας πυροσβεστικά οχήματα και και επισκεφθήκαμε το κλιμάκιο της Πυροσβεστικής που εδρεύει στην Παραβόλα.

20230517 105220 20230517 105300

20230517 105411 20230517 105442

 

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Παπαχρήστο Γιάννη, Προϊστάμενο του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Σταθμού Παραβόλας και της κ. Γρομητσάρη Κωνσταντίνας, εθελόντριας, για την προθυμία τους να μας φιλοξενήσουν και για τις πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές τους.

20230525 104320 20230525 104448 20230525 111640 20230525 113729

20230526 181201 20230525 111324 Screenshot 20230525 173636 Gallery

20230526 181438 20230526 182113

Screenshot 20230525 173451 Gallery

 

Περιήγηση στο δάσος!!!

20230525 115920   IMG c50987f8749442074d3040937d9d07b8 V

 

Ομαδική εργασία ΤΟ ΔΑΣΟΣ

20230524 115940 1

20230524 115036

20230524 115216

 

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ

20230517 104957 20230517 105006 20230517 105010 20230526 093244

 

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ

20230518 103634 20230518 124427

20230518 103646 20230515 100816

 

ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ 4ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20230528 210507 Microsoft 365 Office

ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ 4ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20230528 210420 Microsoft 365 Office

 

Ολοκληρώθηκε ο 4ος άξονας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.