Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

 

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Θεματική 1:   Ζω καλύτερα –Ευ Ζην

Υποθεματική : YΓΕΙΑΔιατροφή-  Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια.

Τίτλος :  «Μες στο σπίτι ας προσέχω ατυχήματα μην έχω»

Περίοδος Υλοποίησης: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2024

Στόχοι του συγκεκριμένου προγράμματος εργαστηρίων:

Στο τέλος της εφαρμογής του προγράμματος δεξιοτήτων οι μαθητές/τριες θα μπορούν να:

  • Αναγνωρίζουν τις επικίνδυνες συμπεριφορές στο σπίτι, τους τρόπους προστασίας, καθώς και κανόνες ασφαλείας (γνώσεις)
  • Να αυτορυθμίζουν τη συμπεριφορά τους (δεξιότητες)
  • Να αναπτύξουν υπευθυνότητα (στάσεις)

Ειδικότερα, τα ατυχήματα στο σπίτι είναι συχνό φαινόμενο στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η αυξημένη συχνότητα των παιδικών ατυχημάτων οφείλεται στις ιδιαιτερότητες της παιδικής ηλικίας όπως περιέργεια, έμφυτη λαχτάρα των παιδιών για μάθηση και εξερεύνηση, μικρή αντίληψη του κινδύνου κ.ά., με πιο κοινά τις πτώσεις, τα εγκαύματα και τις δηλητηριάσεις. Τα περισσότερα παιδιά έχουν βιώσει τέτοιες εμπειρίες και ο σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωσή τους σχετικά με τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης των παιδικών ατυχημάτων στον χώρο του σπιτιού.

Εντοπίσαμε τις πηγές ατυχημάτων στο σπίτι…

Περιγράψαμε και ζωγραφίσαμε ένα ατύχημα που είχαμε οι ίδιοι στο σπίτι μας….

Μάθαμε τα τηλέφωνα άμεσης ανάγκης…

Ακούσαμε προσεκτικά τους εθελοντές του Εθελοντικού  Πυροσβεστικού Σταθμού Παραβόλας που μας συμβούλεψαν για την αποφυγή ή την αντιμετώπιση ατυχημάτων στο σπίτι.

Τέλος, φτιάξαμε όλοι μαζί μια ψηφιακή αφίσα….

IMG 1753

IMG 1755

IMG 1756

0 02 05 2f761376a1098b82f0e520b9749b45b40612e47503ef6363b9aba1feaf264b29 3d8316c525e6c23f0 02 05 5b78e96dc82e795be1d6e961d3097c148e66cef13e8a1f3f38203c306b5ff6cc 9ed7e8b8936c9eae0 02 05 5b8285b18abe1ef02a308028ab5391ac60dfc9da13345b584e4899fa9269e57a db5297f2e6ad3d230 02 05 7ff8a86a6fab1541b8e73528997133544b4b4ac8706bcd808277c9548cf4d0c1 c68a0fe88c65e2420 02 05 464c2786734bde1f3bbd256a509e075770a484fca6896325d5e58e911fc140e3 41b9ea45021452960 02 05 513212387d23adf78cf252c0d9de80fff172d34539f29e44b0ab40563525107e e5381ba8db770a9e0 02 05 a385bb0d8fb90d72fdab460a56f195b13ee08fffb77f6d4881070c9e74f6a7e8 c964ca8258da4e590 02 05 abd07f15ea3a947768c32bbc6f7c3d3acf9bab8a517eaab5a07c0f05f6b55c74 fb8902c3050f3aec0 02 05 bb5e28eca77468c8dd658e76429fa77592f0ef365ebc94b4afcb6855709a895d cbf09af934a7ac870 02 05 e4fc6a256e46fc7834813ac7823f1645268159c49b9525ce2560c8ae54f1dd1d c0976f6324152a190 02 05 e7ecd61d80fbdb47aeb9b386df9a52ff4df87f9e86646b6a5fc664fb3bd02c03 3a7033851d8e059f0 02 05 ea054d6b4cbdad4870c1cf065d982e53e594422391f207170843cc18d6c333ec 6f36d213307a6e70 02 05 edda1e7e3b23eb394337715368aeb9e8b34c999d7b98f4a7ca9f0162c78c71dc 83419599e73580d60 02 05 eef9fbf5d3d2fdb77952e00c312e88558363ba5d7201c9adabd3a25850963e09 a36a14efa09cc670 02 05 fd9a07a24eb51ff10fd5654873eb6b7541c5ec29714d861df9bb0422b8fa9fed 985d016a73bf0295

0 02 05 bb83e7258d98e29bd83826da234a4cb91897e84bb72ab7775f9ce696f85116c7 f39f83a81055179a

0 02 05 57f927253b69b99f0aabc3ef62baa18d98ab571e5cc92adef37256e170291b3d 4165492469b006b9

0 02 05 f83679915bc2f112db9f2cef2e81774840250f6f232545a9d802d765fab12ce0 cab9453c971ea8fd

IMG 1743IMG 1744IMG 1745IMG 1746IMG 1747IMG 1748IMG 1749IMG 1750IMG 1751IMG 1733IMG 1737IMG 1740IMG 1768IMG 1757IMG 1758IMG 1759IMG 1761IMG 18720 02 05 efdbcf86e118abe77f81cc1196fdea8dec8b1a8e7bcccb0cb7ba7eaa44cd803d 197b9208bca510ae

IMG 7672

Ν/Γ Παραβόλας # ΕΚΑΒ Αγρινίου # Δ/Σ Παραβόλας
Εργαστήρια Δεξιοτήτων : ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Ευχαριστούμε πολύ την εκπαιδευτική ομάδα του ΕΚΑΒ Αγρινίου και ιδιαιτέρως τον κ. Βασίλη Καραμάνη, για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας και την άρτια ενημέρωση Πρώτων Βοηθειών στους μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Παραβόλας. Μας έδωσαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης, το σκοπό της ύπαρξής τους και τον τρόπο λειτουργίας τους  και φυσικά μας έδειξαν τον εξοπλισμό του ασθενοφόρου οχήματος και μας επέτρεψαν να χτυπήσουμε και τη σειρήνα…..😉

Διαδραστικά με τα παιδιά έγινε επίδειξη χειρισμών απελευθέρωσης αεραγωγού από ξένο σώμα και αντιμετώπισης περιστατικών της καθημερινότητας( ρινορραγία, αιμορραγία, δήγματα, εγκαύματα κλπ) . Οι μικροί μας μαθητές ενθουσιάστηκαν!!!!!!!
IMG 5910
IMG 5916
IMG 5920
att.5RxiIVu yDa9 dPNJ 9TUMp0oyudie5P0Qc5sLjIfro
att.gUOR8P3WJMrjVTJbXAOX5t6T4 GYQ2erz2nGUEGWHWs
IMG 5881
IMG 5925
att.FbTgw13nlwpni5jU4jIsjVyYVvEpJ7Jo90ERTUTVhvE
att.3060 0wmIt7 s bQ6C xOMAOGPhjCpVCHfaELky6usQ
att.zl9qkWRuBAhhpaqFdv2nf0FpdfkmoitOuXMeTzzjTVE
IMG 5893
IMG 5873
att.3u4OV9enriH50lViR9x9N8rNbcw821SB037DqqAwiZ8
att.dLc3b6UOpC0OFoFvB2h5T JjgyqgF04WxEFdpfx0K6g
IMG 5861

 

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Θεματική : Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ

Υποθεματική:  Ανθρώπινα  δικαιώματα,  Συμπερίληψη

Τίτλος:   Κι αν ήμουν εγώ;

Περίοδος Υλοποίησης : Δεκέμβριος 2024 – Ιανουάριος 2025

 

Στα πλαίσια μίας δημοκρατικής και πολυπολιτισμικής κοινωνίας η ανάγκη για συνεργασία, σεβασμό, αποδοχή του άλλου και επίλυση προβλημάτων καθίσταται απαραίτητη. Tο παρόν Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων βασίζεται στην εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος, καθώς τα παιδιά αφορμούμενα από το πρόβλημα, διερευνούν, δοκιμάζουν, ανακαλύπτουν και σχεδιάζουν δράσεις προκειμένου να οδηγηθούν στη λύση. Η μάθηση πλαισιώνεται από τη σύνδεση της εμπειρίας των παιδιών (learning by doing), της συνεργασίας μέσα από την συνύπαρξη ως μέλος ομάδας ομότιμων, με τον αναστοχασμό των καθημερινών βιωμάτων.

Το παρόν πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αι., δεξιότητες ζωής και δεξιότητες του Νου για παιδιά, μελλοντικούς ενεργούς πολίτες σύμφωνα με το Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό (2018), οι οποίοι θα είναι κριτικά και δημιουργικά σκεπτόμενοι, υπεύθυνοι και ψηφιακά εγγράμματοι. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα εμπλουτίζεται επιπλέον από δραστηριότητες δημιουργίας ψηφιακού υλικού καθώς η ανάγκη για μελλοντικούς πολίτες ψηφιακά εγγράμματους είναι καθοριστική.

IMG 3942

IMG 3978

8BC402E9 FA88 4AAD AB8C 4AAD8F252C27

716FFDA2 0065 419A 92DF 08A962D09D34

IMG 4292

IMG 4293

IMG 4294

IMG 4295

IMG 4296

IMG 3966

IMG 3975

IMG 4306

IMG 4459IMG 4460IMG 4461IMG 4462IMG 4463IMG 4464

IMG 4297IMG 4298IMG 4301IMG 4304

IMG 4309IMG 4311IMG 4312IMG 4313IMG 4314IMG 4316IMG 4319IMG 4458IMG 4318

IMG 4305

 

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος :   Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης  (Χρήστος Σκάρκος – ΙΕΠ)

Διάρκεια Προγράμματος: Φεβρουάριος 2025 – Μάρτιος 2025

Ανακύκλωση : Η Ανακύκλωση είναι η διαδικασία αξιοποίησης υλικών, τα οποία μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν ως πρώτες ύλες για να φτιαχτούν νέα υλικά. Άρα με τον τρόπο αυτό μπαίνουν ξανά στο κύκλο παραγωγής.

Φιλοσοφία –Σκοπιμότητα προγράμματος

Το διδακτικό σενάριο αποτελεί μια διδακτική πρόταση, μέσα από τα στάδια της οποίας οι συμμετέχοντες μαθητές/τριες έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διερευνητικές και ανακαλυπτικές, ομαδικές δραστηριότητες και δραστηριότητες επίλυσης προβλήματος.

Ολοκληρώνοντας το σενάριο οι μαθητές/τριες θα πρέπει να είναι σε θέση:

Ως προς τους γνωστικούς στόχους:

Να χαράσσουν διαδρομές

Να εμπεδώσουν τις χωρικές σχέσεις

Να κάνουν ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις

Ως προς τους στόχους δεξιοτήτων:

Να χρησιμοποιούν υλικά

Να προγραμματίζουν το Bee-bot

Ως προς τις στάσεις/συμπεριφορές:

Να εργάζονται σε ομάδες

Να αιτιολογούν τις παρατηρήσεις τους

Μέσα από τις σχεδιασμένες δραστηριότητες οι μαθητές θα έχουν τη

δυνατότητα να καλλιεργήσουν την υπολογιστική σκέψη (computational thinking) με

δραστηριότητες επίλυσης προβλήματος.

 

 

Υλοποίηση Προγράμματος

Οι μαθητές:

Παρακολούθησαν εκπαιδευτικά και ενημερωτικά βίντεο σχετικά με την Ανακύκλωση, την σπουδαιότητά της, την αναγκαιότητά της και την εφαρμογή της.

Συγκέντρωσαν υλικά και συσκευασίες και ξεχώρισαν τα ανακυκλώσιμα υλικά από εκείνα που μπαίνουν στα σκουπίδια.

Ομαδοποίησαν τα υλικά και τα καταμέτρησαν.

Έκαναν πρόσθεση και σύγκριση.

Έκαναν σύγκριση βάρους και μελέτησαν τον κόσμο γύρω τους κατανοώντας τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα τα αντικείμενα που τους περιβάλλουν.

Έφτιαξαν τους δικούς τους κάδους ανακύκλωσης και έκαναν διαλογή σε αυτούς των επαναχρησιμοποιούμενων υλικών.

Οι μαθητές με τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και συσκευασιών κατασκεύασαν κτήρια που θα χρησιμοποιηθούν στη διαμόρφωση της πόλης μέσα στην οποία θα κινείται το ρομπότ.

Ανακάλεσαν τις γνώσεις που έχουν για τα ανακυκλώσιμα υλικά.

Σχεδίασαν την πόλη τους και τοποθέτησαν πάνω στην πίστα τα κτήρια και τις εικόνες από τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα.

Άρχισαν να προγραμματίζουν το ρομπότ και να το οδηγούν σε συγκεκριμένες θέσεις, τοποθετώντας τα ανακυκλώσιμα υλικά στον κάδο της Ανακύκλωσης.

Έγιναν οι ίδιοι ρομποτάκια και έκαναν διαδρομές, ακολουθώντας οδηγίες των συμμαθητών τους.

Κατασκεύασαν ρομποτάκια , χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά (ρολά από χαρτί υγείας, καλαμάκια, πλαστικά καπάκια).

Συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας για το φάκελό τους.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες του προγράμματος :

IMG 4503

IMG 4504

IMG 4505

IMG 4511

IMG 4514

IMG 4522

IMG 4757 1

IMG 4758

IMG 4454

IMG 4452

IMG 4521

IMG 4548

IMG 4543

IMG 4549

IMG 4539

IMG 4659

IMG 4466

IMG 4538

IMG 4515

IMG 4665

IMG 4472

IMG 4473

IMG 4502

IMG 4497

 

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

Θεματική: Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική: Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή

ΤΙΤΛΟΣ :  ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ  (Πρόγραμμα για τα ζώα υπό εξαφάνιση)

Διάρκεια: Απρίλιος – Μάιος 2025

 

Στόχος

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά να γνωρίσουν τα ζώα που απειλούνται προς εξαφάνιση και την ιδιαίτερη σημασία τους για την ισορροπία της ζωής στον πλανήτη μας, να ενημερωθούν για τα ζώα που κινδυνεύουν να αφανιστούν στην πατρίδα μας καθώς και για τις αιτίες εξαφάνισης, να μαθαίνουν τρόπους για την προστασία των ζώων και ευαισθητοποιούνται, ώστε να συμβάλλουν στην προσπάθεια των οικολογικών οργανώσεων και άλλων φορέων.

Επιμέρους στόχοι που εξυπηρετούνται

  • Να ενισχύσουν την κριτική ικανότητα και δημιουργικότητά τους.
  • Να καλλιεργήσουν ικανότητα λήψης αποφάσεων.
  • Να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας.
  • Να διατυπώνουν συμπεράσματα και να ενθαρρύνονται στη διεξαγωγή διαλόγου στηρίζοντας τις απόψεις τους με επιχειρήματα.
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες του νου (κατασκευές, δημιουργίες)
  • Να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στη χρήση των ψηφιακών μέσων.

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Οι μαθητές:

  • Να κατανοήσουν το περιβάλλον στο οποίο ζουν φυσικό και τεχνητό καθώς και την αλληλεξάρτηση του ανθρώπου με αυτό.
  • Να ενημερωθούν για τη σημασία του νερού και τη σωστή  διαχείριση του μέσω της βιωματικής εκπαίδευσης, τη διαδικασία της έρευνας και της απόκτησης της γνώσης μέσα από την εμπειρία.
  • Να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση, ασχολούμενοι ατομικά και ομαδικά με θέματα που τους ενδιαφέρουν και τους απασχολούν στην καθημερινότητά τους.
  • Να πιστέψουν ότι η αλλαγή προς έναν καλύτερο κόσμο είναι κάτι το εφικτό.
  • Να εμψυχώσουμε τους μαθητές να γίνουν «οι ήρωες» αυτής της μεγάλης αλλαγής και να αναλάβουν ενεργό ρόλο στη χώρα μας.
  • Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τη σοβαρότητα του θέματος «Ζώα υπό εξαφάνιση» και να γνωρίσουν τα σημαντικότερα ζώα αυτής της κατηγορίας.
  • Να γνωρίσουν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον, πώς αυτά απειλούνται από την ανθρώπινη δραστηριότητα και τι μέτρα έχουν ληφθεί για την προστασία τους.

0 02 05 0c268d3765aa0324085c3e5832a43f3de36f23a7615fb6bf6d1ccea41415e4e6 2c1a00e5fc63fc7b

0 02 05 0ccb82bebf44ac26b97cd36e858effe3813ca7fc2f0c2e1c387720f265a297dd 6e4e8cfe4ec6bd34

0 02 05 0cad416c09efd7796d55f429e64893d83e89d7098f5f0404f0147a9a2e9735af a1c855b484c47706

0 02 05 4dc80da8156ada5edf0b85854423daba4d823ee4b9cf6f1a78f8ed109bc2b442 702f2ee6e601355a

0 02 05 6e4df971d0ca782d905f442ce44fe637470eda46fd7055c8e15f281f9ec23b99 e9e563a603b737750 02 05 7a64d86e403514234a8baba7c5a9497d74803e6d78720aa1446bbb927ae83707 a134155afe9583e0

0 02 05 4e4244e150c53cecc5f6dfd9f0993f390fba4dd3ee36f9798ef8be500baa0eda d7c121ed9082c99d

0 02 05 7cdc524d084f2572e9fbd3a9186dacec629f6594fbc9ad180edb7eeff993f6c7 3bdce0eef8cc1b88

0 02 05 0200d47527d5e4cfef582dd75154a0db06a3a8c52cbe24e45f0ecb60382b68df 4b5b73d09c4ff1df

0 02 05 885e0cf360cec3c2cf4e6e8a4a343cb3a1f07971f02924119433a7340dfcea73 55ff740dc8ec1446

0 02 05 8219fdb08413e043a88585d70b9f03b9a06ca10aa271da42c994685083987e14 49d93265cd7d4cfa

0 02 05 d58770bc4e744ba6f1e71516cfb036a3c939abc8634a4fdcc849aa3d824841eb 63138d716a14f5f0

0 02 05 b78075f2f8d41f4e4ae5f7fc2d2b6cce5679b80a1d0c5b45d99790e1c4992995 bc17ed069850a8e5

0 02 05 e9d66997a8c7d656bc88b7232a7ad4699484c5321bfb28b3ac70fdf602692fcf c0d1fc5bf25d0614

IMG 7155 1

IMG 7156

IMG 7157

0 02 05 8b4c1b789ca5cd3c2601514c88e045c8434f718a5c9182e9e88bd30655842657 9349b9f146573046

0 02 05 13fa05f5863b1fa849e4f696e0427f969ae318d159cd1df40523713750625980 563b43cd2692c322

IMG 7327

0 02 05 b8b490edade0ea9909eec2b34194faf89d48a35ae81cdaddc11da0d0cb9fdcb2 124c0a6c85e14940

0 02 05 bec02c52ccdf6e5d58d2637168cf53acb13f528f1b9c96956f6ed459881a7085 aa7f6a42331e8a2f

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ  ΕΤΟΣ   2023-2024

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ζω Καλύτερα – Ευ ζην

Υγεία : Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

                                                                     Τίτλος Προγράμματος : Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά                                                                                                                                                β΄τίτλος : Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω

Περίοδος Υλοποίησης : Οκτώβριος – Νοέμβριος 2023

Στο πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων για τη σχολική χρονιά 2023-2024, ασχοληθήκαμε με τα δόντια και τη φροντίδα τους. Το θέμα άρεσε πολύ στα παιδιά και το ενδιαφέρον τους και ο ενθουσιασμός τους ήταν αμείωτα καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

20231101 154719 1

Το σπιτάκι των δοντιών
Τα παιδιά άρχισαν να προβληματίζονται και να διατυπώνουν ερωτήματα με αφορμή την παρατήρηση ψηφιακού και έντυπου εποπτικού υλικού σχετικά το «σπίτι των δοντιών», δηλαδή τη στοματική μας κοιλότητα.

 

20231106 184901

20231106 184930

20231106 185003

20231106 185115

20231101 145852

20231101 145828

Και φυσικά φτιάξαμε τη δική μας μεγάλη ομαδική στοματική κοιλότητα.

IMG 2083ffe7658da29374afe758ad806727 V

IMG bfc12d7736bf6d0488d761dcfeec24f0 V

IMG 622f08a40c0da18f9aedb6a4960a58dc V

IMG 9bc967c07d7a4715642ff49f7777af86 V

IMG 95ece27f7052e30f935e9d773ee7b267 V

Τα παιδιά γνώρισαν τα βασικά όργανα που αποτελούν τη στοματική κοιλότητα , κατανόησαν τη λειτουργία τους και τη σημασία τους στη μεταξύ μας επικοινωνία , γνώρισαν τα νεογιλά δόντια  εξοικειώθηκαν με μερικές από τις ονομασίες των βασικών μας δοντιών.

20231106 190439

Η διατροφή των παιδιών

Τα παιδιά  συνειδητοποίησαν τον τρόπο που η σωστή διατροφή συνδέεται με την καλή υγεία της στοματικής μας κοιλότητας, κατανόησαν τη θρεπτική αξία των τροφών,  διέκριναν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και  κατανόησαν την έννοια «μεσογειακή διατροφή».

IMG e287aa7aae1802aeb38291f8f36cf42b V

IMG f81adee473fa36a87e6c17acda8ad877 V

20231108 105004

20231108 105122

20231108 105224

20231108 105330

20231108 105434

20231108 105559

20231107 131906

IMG 045dec54907839b45bddb1596a9157fd V

IMG 9a45de3ccd4f54f7ad9b60bc8e260f96 V

IMG 104d2283e8d945db99c8ac0db46b5688 V

20231107 152622

20231107 152837

20231107 153046

20231107 153349

 

20231107 153359

Η φροντίδα των δοντιών
Τα παιδιά γνώρισαν τα προϊόντα της στοματικής υγιεινής και  κατανόησαν τη σημασία του σωστού βουρτσίσματος των δοντιών.
Επίσης, κατανόησαν της διαδικασίας του σωστού βουρτσίσματος με αξιοποίηση βίντεο, θεατρικού παιχνιδιού και κατασκευής «Ημερολογίου Βουρτσίσματος»

IMG 4a25971009088806ad84d906ee9c8449 V

20231108 104245

IMG 07d7181ed1767b3d5135639c1a4e1891 V

IMG 5cb8e449364d19a2f12f1507da974d0e V

IMG 9d10731e0d63d0d0d66b3ddf67bb0c2d V

Screenshot 20231106 191737 Gallery

20231120 132746

 

Τα γλυκοτερατάκια κάνουν επίθεση στα δόντια μας

20231106 185513

20231106 185618

20231106 185728

20231106 185833

20231106 185939

20231106 190042

20231106 190151

 

Παιχνίδι με το Δοντούλη τον Κροκοδειλούλη

20231106 191245

IMG 1542452e20d1e8ceae28d1ecdc758b50 V

IMG 108f063d68eabda837083cfdb3061a92 V

Πόσα δοντάκια του Δοντούλη θα πατήσω μέχρι να κλείσει το στόμα του;;;;;  Καταγράφω το δοντάκι και τον αριθμό των πατημάτων…

IMG 4cf619cde0c0e3039981484322cd1ec9 V

IMG 4cf619cde0c0e3039981484322cd1ec9 V

IMG 9f0831e44ae976ef6db655f754a1f059 V

 

Η νεράιδα των δοντιών

Τα παιδιά δραματοποίησαν με πολύ χαρά την ιστορία της νεράιδας των δοντιών……

20231106 191705

IMG d60755244735ef15e5a397f7b084ead7 V

IMG d1025e738b5d85c201a720440322d894 V

IMG b69317e359133a7c69da673518c4233b V

IMG 9f5da17fba17ebfe0bdfc8eb3629b140 V

20231110 144406

20231110 144310

 

Δδ  Δόντι

Μάθαμε το Δδ………κάναμε ομαδοποιήσεις………γνωρίσαμε νέες λεξούλες……..βάλαμε και μπουγάδα με τις λέξεις από Δδ

20231112 205903

20231112 205955

20231112 210030

20231112 210105

20231112 210131

20231110 150607

IMG fff77c73d877093888becca0d9e2370e V

IMG d76e9f67b36411e98a47af6c425db90c V

IMG b3d3b10caa5cae581e11a7d494d49aa1 V

IMG 453cae31c5238a7f23377735e786e4b5 V

20231112 210241

20231112 210311

20231112 210349

20231112 210422

20231112 210450

 

Κατασκευή δοντάκι……

IMG f9127a4af456644f72b298fbaa9df50d V

IMG 00b9daef47b2b5841dc1bb7b0a899c46 V

IMG 5be2a592670b5cc6d96530969b781a72 V

IMG a36bc84cdbd949c00d6a34a75b2b94cd V

Καλλιτεχνικά δοντάκια……

IMG 906f66f29d979997c78c1b8ace55d3fd V

IMG af211293bba821a112d65a1cd59c592b V

IMG bf32b8ec2531d8ad84a6f8f09fe12687 V

20231120 131527

20231120 140012

20231120 140059

20231120 140142

20231120 132658

 

Ο γιατρός των δοντιών

Τα παιδιά  κατανόησαν τον ρόλο του οδοντίατρου  τη σημασία της έννοιας «προληπτική ιατρική».

                                                                        Το οδοντιατρείο ετοιμάζεται…….

IMG 43315f29e10527615693c59fb4fbb0a8 V

IMG 6e33637382ff6546d80f99697a7529b6 V

20231107 155351 1

20231120 132316

 

ΤΟΜΥ Αγρινίου # Κέντρο Υγείας Αγρινίου

Δράσεις και Παρεμβάσεις Αγωγής Υγείας

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ευχαριστούμε θερμά την εκπρόσωπο της ΤΟΜΥ Αγρινίου για την επίσκεψή της στο νηπιαγωγείο μας και την υλοποίηση της δράσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας!!!!!

IMG 75d67a86814bb6a90ff1baef4ad8bfab V

IMG f270fe8574f5b1e8df16d84e33250a45 V

IMG ebff4317b25bccc2bf4fdf1abeff423f V

IMG fadc8d16b810297d50be86d2a2df2d58 V

IMG f65a56380ce1e662e82405667a0c215d V

IMG 4601ef8fb7f2187a105821c02a7344e5 V

IMG 49c51b22b6f4d71a629ee86964dab2b5 V

20240225 174407

 

 

Βιβλία που αξιοποιήσαμε……..

IMG fe35227fcc6678105f051930e6029a8e V

20231102 152059

20231102 154622

Φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν….

20231102 152120

IMG aa44a211d9cac2da2c4405c8bb35cdef V

IMG f8dc95888523357bd5a3757de3e089da V

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ( Ανθρώπινα Δικαιώματα )

Τίτλος Προγράμματος : Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο

Διάρκεια : Δεκέμβριος 2023 – Ιανουάριος 2024

Στο 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τη συνεργασία στο Νηπιαγωγείο. 

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου :

Δεξιότητες Μάθησης:
Επικοινωνία (Communication),
Κριτική σκέψη (Critical thinking),
Συνεργασία (Collaboration)
 Δεξιότητες Ζωής:
Κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση
Προσαρμοστικότητα
Υπευθυνότητα
Πρωτοβουλία
 Δεξιότητες του νου:
Στρατηγική σκέψη
Επίλυση προβλημάτων
Μελέτη περιπτώσεων

 

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου και μέσα από τις δράσεις και τις δραστηριότητες που έγιναν, τα παιδιά κατανόησαν την σημασία, την αξία και τη συμβολή της συνεργασίας, τόσο στην εύρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου, όσο και στην ομαλή, δημιουργική και αποτελεσματική συνύπαρξή μας με τους άλλους. Μπόρεσαν να  προτείνουν τρόπους
επίλυσης των συγκρούσεων, να προβληματιστούν σε καταστάσεις διαφωνιών και συγκρούσεων, να παρατηρήσουν, να πουν απόψεις και να συζητήσουν πάνω στο αυτό το πρόβλημα,  δίνοντας εναλλακτικές ιδέες για το πώς μπορεί να επιλυθεί μία διαφωνία.

 

Ξεκινήσαμε συζητώντας τις σωστές συμπεριφορές που πρέπει να υιοθετήσουμε , ώστε να διευκολύνουμε τη συνεργασία μας στο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

IMG 4548377d5477ca506d9a4cbdd84f5196 V

IMG dccafd8eb11a5fd32051bf690920b505 V

IMG 7e374037578c8dacc74c10dd2909ec2c V

20231128 093914

20231128 093829

20231128 09374520231128 093806

Και συντάξαμε το συμβόλαιο της ομάδας μας!!!!!!

20231127 144755

20231127 144838

IMG 4f0d7ba6918c435e1678ecf9bd38393a V

IMG 573b5005fe2167ca1d82d1a43a59e21e V

Παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας ανά ζεύγη , αλλά και σε ομάδες…..

IMG 4de41b120e44c4fa6be7b42640386c7c V

IMG 15c41763006af98512715c250e8d54b7 V

IMG 0ee180c7fb52a2c186b8331ad5e139df V

IMG 640ea212401fadcc464d427ffe032e74 V

IMG 7989fbc0a554b069fdcf46a16d1a85f6 V

IMG a57506096ac2e0476db4f172f9195862 V

IMG ca1b4bcf60196b3c6e2101e782422a14 V

IMG 4fc69a252dba0a2e1cf69ef7711aa2c5 V

IMG 58b70a3eb06af5c634833c53159b0214 V

IMG d46855924f509afdf36d970e7dddbd70 V

IMG 4590f8cd18469ed781e1820dda01e8de V

IMG a69c0581a46793378432654d842023ca V

Παιχνίδι συνεργασίας στο καβαλέτο….

IMG 0dd7fbe38ac46e29ac77911e596667d3 V

IMG 6aa95e8b2dc702fdd334e1cfd5832bf8 V

IMG 95f2689adbc7b530b5ccadc1a4f76885 V

IMG b133f6ff2fa59c50ff1b2d92dc7e548e V

IMG dbe36f513f3d86e52b23c3a78cbff945 V

Και κάναμε σύνθημά μας:

ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ

και :

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ

IMG a0d7882c691f8bb4120da863db1b18d4 V

 

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

STEM Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος Προγράμματος: STEAM  και η Γη γυρίζει

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού
και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν
είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η
Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες,
περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω
από το κέντρο του γαλαξία μας. 

Μάθαμε για το Ηλιακό μας Σύστημα, γίναμε αστροναύτες,  μπήκαμε στους πυραύλους μας και εξερευνήσαμε το Διάστημα. 

20240208 152930

20240213 125050

20240213 125032

20240213 152705

 

20240213 152718

IMG 5ee0609d42b207fbee97c47f8f66c1d1 V

IMG 0c7bc9e1e7c70a1f2ca653d0c89c17b5 V

IMG 5038ddd12b711d6d16e1a5a8135200b0 V

Το ρομπότ Άλφα μας ταξίδεψε σε όλους τους πλανήτες και συναντήσαμε φίλους εξωγήινους. 

IMG 1051b0994d6567b205f3ad30f382417f V

20240215 152544

20240215 152612

20240215 152626

20240215 152641

20240216 151312

20240216 152600

20240216 152615

20240216 152636

20240216 152651

20240216 152708

20240216 152724

IMG 7d0c192dc32fbe7894523c68d852be3f V

IMG 8c4adcaf3fcd334d0ab2e576ed26cfd8 V

Περιηγηθήκαμε στο εσωτερικό της Γης μας , γνωρίσαμε τα ηφαίστεια, κάναμε ανασκαφές και βρήκαμε απολιθώματα δεινοσαύρων.

20240216 135937

20240216 140033

20240216 140113

20240216 140226

20240216 140347

20240216 140426

20240216 140457

20240216 140518 1

20240215 152953

20240215 153038

IMG cc9b000d23324472b89e9350c4dca414 V

 

20240218 174326

20240218 174348

20240218 174535

IMG 95b1f2b14eedbf5b93b5854b52d71a9a V

IMG b5deb742eaac879b28b5d918a3bad1e8 V

IMG 1cf9d6a7ab9b878fbc7f4ce9a9b12ca5 V

Βιβλία που διαβάσαμε…

20240216 131332

20240216 131514

20240216 131323

20240216 131341

20240216 131359

20240216 132606

20240216 132614

20240216 132623

 

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  1. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία

Τίτλος : Σεισμός – και τώρα τι κάνω;

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.

Παράλληλα, τα παιδιά θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ενημερωθούν τα ίδια αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως θα συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες του 21ου αιώνα (Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα, Παραγωγική Μάθηση)

Δεξιότητες ζωής (Δεξιότητες της Κοινωνικής Ζωής,)

Δεξιότητες του νου (Στρατηγική σκέψη,Πλάγια Σκέψη, Κατασκευές, Παιχνίδια, Εφαρμογές )

 

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι μαθητές /τριες θα :

– γνωρίσουν την έννοια του φυσικού κινδύνου

-εκφράσουν την άποψή τους για το ποιοι είναι οι φυσικοί κίνδυνοι

– αλληλεπιδράσουν ακούγοντας και λέγοντας ρήματα σχετικά με τους φυσικούς κινδύνους

– εκφραστούν ζωγραφίζοντας

-γνωρίσουν ότι ο σεισμός είναι ένας φυσικός κίνδυνος

– έρθουν σε πρώτη επαφή με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού

– συζητήσουν προσωπικές εμπειρίες

– γνωρίσουν το εσωτερικό τη γης και θα το αναπαραστήσουν με ζωγραφιές και πλαστελίνες

– γνωρίσουν τα αίτια του σεισμού

– θα αναπαραστήσουν τη σεισμική διεργασία των πλακών μέσα από παιχνίδι

– προετοιμαστούν για την πιθανότητα ενός σεισμού

– δημιουργήσουν το δικό τους βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης

– μάθουν για τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης

– κατασκευάσουν έναν πολύ απλό σεισμογράφο

-γνωρίσουν τον σεισμό βιωματικά

– αναλογιστούν τις συνέπειες ενός σεισμού μέσα στην τάξη

– προτείνουν λύσεις ώστε να γίνει ο χώρος της τάξης πιο ασφαλής

– συμμετέχουν σε προσομοίωση άσκησης σεισμού

– αποκτήσουν δεξιότητες προστασίας κατά τη διάρκεια του σεισμού και θα μάθουν να τις εφαρμόζουν σωστά

– γνωρίσουν τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν μετά την εκδήλωση ενός σεισμού βιωματικά

– συζητήσουν με την οικογένειά τους τις ενέργειες αυτές

– παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια

– συμμετέχουν σε προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο μετά την εκδήλωση ενός σεισμού

20231015 192227

20231015 192437

IMG 9b621420c1801fd5cc6d2bfb82bde667 V

IMG 4ac371727b5832a4ced5349721d1f99e V

IMG 131f6abb94d4b699f74ae4193b67c585 V

20240506 222618

20240412 153053

20240412 131914

IMG 9a93d64008c27805d9bcde34c77165ee V

IMG 10857c94f5156129a6f26cfff6a13122 V

20231015 192918

20240411 152838

20231015 193039

20240411 152936

IMG c9cc8e3052a7235504e2891044862cc5 V

IMG 3dcbbb9342c66c90df049132da2ff30b V

IMG 97568a3c0c18533264d1deacb60375e8 V

(Ιδέες κατασκευών από το internet και το pinterest)

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Κατά το σχολικό έτος 2022-2023, το Νηπιαγωγείο Παραβόλας συμμετέχει  στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων   και συντάσσει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας λαμβάνοντας υπόψη τις εξής παραμέτρους:

  • Ως κεντρικός στόχος του Σχεδίου Δράσης ορίζεται η εξοικείωση των νηπίων με τις βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα (μάθησης, αλφαβητισμού και ζωής), όπως αναλυτικά περιγράφονται στο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
  • Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν δράσεις από τους 4 θεματικούς κύκλους, ενώ η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου έχει οριστεί σε 7 εβδομάδες (2 μήνες).
  • Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν ανά θεματικό κύκλο θα είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των νηπίων.
  • Να αναπτυχθεί πνεύμα συνεργασίας μεταξύ της εκπαιδευτικού, των παιδιών και των γονέων.
  • Να γίνει προσπάθεια, ώστε κάθε φορά τα εργαστήρια δεξιοτήτων να συνδέονται με τα σχέδια εργασίας που υλοποιούνται στο νηπιαγωγείο, για να αποφευχθεί τυχόν σύγχυση στα παιδιά από την κατάτμηση σε διδακτικές ώρες, δράσεων που έχουν νόημα για αυτά.

Για την υλοποίηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων αποφασίστηκαν οι παρακάτω θεματικοί άξονες:

1ος Θεματικός Άξονας: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Υποθεματική: STEM/STEAM – Ρομποτική

Τίτλος : «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Οκτώβριος-Νοέμβριος 2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

2ος Θεματικός Άξονας : ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική : Εκπαίδευση Οδικής Ασφάλειας

Τίτλος: Οδική Ασφάλεια – Του δρόμου το ασφαλές»

Δεκέμβριος 2022- Ιανουάριος 2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

3ος Θεματικός Άξονας : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ–ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος : «Νηπίων Παιδεία – Το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία»

Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

4ος Θεματικός Άξονας :ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή- φυσικές καταστροφές- Πολιτική Προστασία

Τίτλος : «Προστατέψτε το δάσος- Είναι πηγή ζωής»

Απρίλιος- Μάιος 2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

1ος Θεματικός Άξονας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Υποθεματική: STEM/STEAM – Ρομποτική

Τίτλος : «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Οκτώβριος-Νοέμβριος 2022

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Κορδάτου Ευανθία

οθόνης 6 1
Φτιάξαμε με τα παιδιά τον εννοιολογικό χάρτη του σχεδίου του προγράμματος.

 

20221102 154550 1
Δραματοποίηση του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: ” Από που είσαι ποταμάκι;”
20221101 131917 1
Ζωγραφίσαμε τον κύκλο του νερού.

20221102 081501 1

 

20221101 131406 1
Ζωγραφίσαμε τον κύκλο του νερού και με νερομπογιές.
20221102 090016 1
Αποτύπωση του κύκλου του νερού από προνηπιάκι μου.

 

 

20221104 220321
Χρονική Ακολουθία

Χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε ομαδική εργασία-μακέτα για τον κύκλο του νερού!!!

20221102 120659

20221102 154902

20221102 154841

20221103 182301

20221103 182430

20221103 100944

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

ΤΗΞΗ-ΠΗΞΗ

20221104 220527
Παγώσαμε το νερό και φτιάξαμε παγάκια.
Βράσαμε το νερό και είδαμε πως λιώνει ο πάγος.
20221104 095828
Βάζοντας έναν καθρέφτη δίπλα στο μπρίκι κατά την ώρα του βρασμού, είδαμε τους υδρατμούς αλλά και την υγροποίησή τους όταν έρχονται σε επαφή με χαμηλότερη θερμοκρασία.
Μάθαμε τις 3 καταστάσεις-μορφές του νερού: ΣΤΕΡΕΟ-ΥΓΡΟ-ΑΕΡΙΟ
20221103 182117
Σε παγοκύστες παγώσαμε μπογιές.
20221104 155621
Ζωγραφίσαμε με την μπογιά-παγωτό η οποία έλιωνε σιγά σιγά όταν ερχόταν σε επαφή με το χαρτί.
20221104 114711
Διαπιστώσαμε ότι το νερό στην υγρή του μορφή γλιστράει εύκολα και προσαρμόζεται στο σχήμα του αντικειμένου που καταλαμβάνει.

ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

20221104 214137
Τι διαλύεται στο νερό;;;

20221104 214204

20221104 121839
Το λάδι μας μπέρδεψε λίγο.
20221104 155343
Καταγραφή των συμπερασμάτων από τα παιδιά.

ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ – ΒΥΘΙΣΗ

20221107 104133
Πρώτα γράψαμε τα υλικά που θέλαμε να δούμε αν βυθίζονται…..
20221107 121735
Συγκεντρώσαμε αντικείμενα από αυτά τα υλικά……
20221107 143845
Βάλαμε στο νερό τα αντικείμενά μας.
20221107 143610
Τα παιδιά κατέγραψαν τα συμπεράσματά τους!!!

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

20221107 143329
Εκκλησούλα θολωτή που ένας στύλος την κρατεί…
Τί είναι;;;;
Η ομπρέλα !!!!!!!!
Έτοιμες και οι δικές μας ομπρελίτσες….
20221107 143225
Μαθηματικά : Ομαδοποίηση με βάση ένα κριτήριο ( το χρώμα του μπαστουνιού της ομπρέλας μας)
20221110 123107 1
Καλό μου συννεφάκι, σταμάτα και λιγάκι,
μη βρέχεις άλλο πια….. μας έκανες παπιά !!!!!
20221110 113658 1
Ετοιμάζοντας τις σταγονίτσες μας!!!

ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

Εικαστικά   –    Τύπωμα με σφουγγάρι και τέμπερες

20221111 114715
Κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο και θαλασσί, τυρκουάζ και μπλε και μωβ το ουράνιο τόξο!!!!!

20221111 160221

20221111 123203

Όταν οι πρώτες σταγόνες του ήλιου συναντήσουν τις τελευταίες σταγόνες της βροχής, σχηματίζεται στον ορίζοντα το ουράνιο τόξο!!!!

20221114 101532 1

20221114 101547

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και του υπολογιστή, μπαίνοντας στην εφαρμογή wordwall και κάνοντας αναζήτηση ” ο κύκλος του νερού”, βρήκαμε και παίξαμε σχετικά παιχνίδια!!!

Σύραμε και βάλαμε στη σωστή σειρά τα γράμματα:

20221114 144841

20221114 145054

20221114 145153

20221114 145237

Αντιστοιχίσαμε εικόνες με λέξεις:

20221114 150400

Βρήκαμε τη σωστή σειρά :

20221114 150648

Σύραμε εικόνες στη σωστή στήλη:

20221114 151051

Τσεκάραμε σωστές απαντήσεις :

20221114 151357

ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ BEE BOT

20221114 122926

Τα παιδιά προγραμματίζουν τη  Bee-Bot προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού πάνω σε επιφάνεια κολάζ .

20221116 151524

20221114 123914

Τα παιδιά πραγματοποιούν με το σώμα τους σχεδιασμένες διαδρομές στο χώρο ακολουθώντας τα σύμβολα και εκτελούν τις ίδιες εντολές με αυτές της  Bee bot. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στα παιδιά το ένα να καθοδηγεί το άλλο.

20221116 151749

Διαδρομές και Κατευθύνσεις

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Screenshot 20221114 180621 Office

Screenshot 20221114 180518 Gmail

Screenshot 20221114 180600 Office

Screenshot 20221114 180534 Gmail

ΕΞΩΦΥΛΛΟ 1ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20221114 175048 Office 1

ΦΥΛΛΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20221114 175722 Office

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΩΝ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

  ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ : Εκπαίδευση Οδικής Ασφάλειας

ΤΙΤΛΟΣ: «Οδική Ασφάλεια – Του δρόμου το ασφαλές» (Δρ. Κατερίνα δ. Θεοδοσέλη)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Δεκέμβριος 2022- Ιανουάριος 2023

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : Κορδάτου Ευανθία

Στο δεύτερο Εργαστήριο Δεξιοτήτων από τον Θεματικό Άξονα  ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ, ασχοληθήκαμε με την Κυκλοφοριακή Αγωγή.

Φωτεινοί Σηματοδότες

20230123 160620
Αφού συζητήσαμε και διαβάσαμε σχετικό βιβλίο , μεταμορφωθήκαμε σε αυτοκίνητα και κινηθήκαμε στο χώρο ανάλογα τους φωτεινούς σηματοδότες.

 

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς το δικό μας φανάρι…

20230123 160113
Κόψαμε και κολλήσαμε σωστά τα χρώματα στο φανάρι μας.

 

20230123 173513
Και έτοιμα τα φανάρια μας……..

 

Και φτιάξαμε και τα δικά μας αυτοκίνητα….

20230124 154332

20230124 154548

 

ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ

Μάθαμε να αναγνωρίζουμε το σήμα της διάβασης πεζών.

Traffic Sign GR KOK 2009 P 21.svg

 

Και συζητήσαμε για τις σωστές και λάθος συμπεριφορές μας όταν διασχίζουμε τις διαβάσεις πεζών.

20230125 155420
Βαδίζουμε πάντα πάνω στις διαβάσεις για να περάσουμε το δρόμο απέναντι, περπατώντας ήρεμα ,χωρίς να τρέχουμε.

 

20230125 155126
Δεν βαδίζουμε έξω από τις διαβάσεις.

 

20230125 094903
Όταν περνάμε το δρόμο απέναντι είμαστε πολύ προσεκτικοί και δεν είμαστε αφηρημένοι.

 

20230125 154328
Όταν είμαστε με τους φίλους μας περνάμε προσεκτικά από τη διάβαση αφήνοντας χώρο και στους άλλους πεζούς από την αντίθετη κατεύθυνση.

 

20230125 095052
Και, βέβαια, ποτέ δεν παίζουμε στο δρόμο….

 

Αν χρειαστεί βοηθάμε τα άτομα με ειδικές ανάγκες και δυσκολίες, να περάσουν το δρόμο απέναντι με ασφάλεια, πάντα από τη διάβαση πεζών.

20230125 154846

 

20230125 154724

 

Και βέβαια χρειαζόμαστε πάντα έναν μεγάλο να μας κρατάει το χέρι για να διασχίσουμε με ασφάλεια το δρόμο.

20230126 121601
Σφιχτά σε κρατώ, το δρόμο περνώ.

Φτιάξαμε το μικρό μας χεράκι ………..

20230124 154246

………και το κολλήσαμε στο μεγάλο χέρι της μαμάς, του μπαμπά, του παππού ή της γιαγιάς….

20230126 144548

 

Μιλήσαμε για τα σήματα της τροχαίας και τη σημασία τους.

Και αντιστοιχήσαμε σήματα και σχήματα.

20230202 101311

 

20230202 142152

 

20230202 142103

 

20230202 102302

 

Και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας μεγάλο σήμα για το σχολείο μας και να το βάλουμε έξω από το σχολείο μας……

20230125 120732

20230125 153925

20230125 120952

20230125 130650

 

Σχολικός Τροχονόμος

20230125 123410

Μιλήσαμε για τον σχολικό τροχονόμο και τη συμβολή του στην ασφάλεια των παιδιών κατά την προσέλευση και την αποχώρηση των παιδιών από το σχολείο τους.

20230125 123227

20230125 123450

 

ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

20230125 121829
Τα παιδιά πάντα κάθονται στο ειδικό παιδικό καθισματάκι.

 

20230125 122618
Φοράμε πάντα ζώνη ασφαλείας.

 

20230125 122043
Ποτέ δεν φεύγουμε αν δεν βάλουμε τη ζώνη μας.

 

20230125 122825
Δεν τσακωνόμαστε στο αυτοκίνητο και δεν κρατάμε τα παιδιά στο μπροστινό κάθισμα.

 

20230125 123100
Όλοι όσοι επιβαίνουν στο αυτοκίνητο πρέπει να φοράνε ζώνη ασφαλείας.

 

ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

20230127 211540
Καθόμαστε στη θέση μας και δίνουμε το εισιτήριό μας στον εισπράκτορα….

 

20230127 211723
Παραχωρούμε τη θέση μας στον παππού και τη γιαγιά…

 

20230127 211918
Παραχωρούμε τη θέση μας στην έγκυο κυρία…

 

20230127 212006
Παραχωρούμε τη θέση μας στην κυρία με το μωρό….

 

Και μην ξεχνάμε…..Αστυνομία και Πυροσβεστική έχουν πάντα προτεραιότητα.

20230127 212152
Μάθαμε τα τηλέφωνα που καλούμε σε περίπτωση κινδύνου.

 

Και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας δρόμο….και να παίξουμε λίγο παραπάνω…..

20230127 212044
Ξεκινήσαμε από τα σήματα……..

20230203 122811

 

Θυμόμαστε τους Κανόνες οδικής Κυκλοφορίας;;;;;;;

20230203 114529

 

20230203 114800

 

20230203 114910

 

20230203 115403

 

Και επειδή είμαστε οδηγάρες, βγάλαμε και δίπλωμα !!!!!!!!

20230203 105948 1

 

20230203 111915

 

20230203 111857

 

ΝηπιαγωγείοΠαραβόλας#Νηπιαγωγείο_Παντάνασσας#Νηπιαγωγείο Θέρμου
Μια υπέροχη και δημιουργική συνεργασία τριών Νηπιαγωγείων, που πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά, ολοκληρώθηκε σήμερα πρώτη μέρα του καλοκαιριού!
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” βρεθήκαμε στο Πάρκο Κυκλοφοριακής αγωγής του Θέρμου. Το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής παρουσίασε ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Θέρμου κ. Γιώργος Χριστόπουλος και τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Θέρμου κ. Σπύρος Κωνσταντάρας! Τους ευχαριστούμε θερμά!
Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
1 2 3 4
5 6 received 1069998410627369 received 1424424788336866
Επισκεφθήκαμε και το Νηπιαγωγείο Θέρμου , όπου είχαμε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουμε ευχάριστα με τους φίλους μας!!!
IMG a73272b040d7a3e074eec175deb984ea V received 215839527920005
Ήταν μία υπέροχη εμπειρία!!!!

 

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 

20230204 184348                         20230204 184324    

20230204 184449                           20230204 184505

20230204 184723                             20230204 184645

20230204 184535                          20230204 184628

20230204 184659                                    20230204 184612

20230204 184750

 

ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

20230125 130857

20230204 185033 1

20230204 185228

 

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

20230126 130350

20230125 130807

20230123 102323

20230205 162053

 

ΕΞΩΦΥΛΛΟ 2ου ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ

Screenshot 20230205 170716 Microsoft 365 Office

 

ΦΥΛΛΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2ου ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ

Screenshot 20230205 170702 Microsoft 365 Office

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

3ος Θεματικός Άξονας 

 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ–ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος : «Νηπίων Παιδεία – Το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία»

Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023

 

Ξεκινήσαμε το 3ο μας εργαστήριο με αφορμή τη θεματική μας ενότητα  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ.

20230213 132444

 

Ασχοληθήκαμε με τις ομοιότητες και τις διαφορές που έχουν τα παιδιά όλου του κόσμου και γνωρίσαμε τις φυλές της γης.

20230213 132427

 

 Επικεντρωθήκαμε στις κοινές ανάγκες και τα δικαιώματα όλων των παιδιών.

IMG a95ebd64ec3b30e6b5909c7ccc6d1864 V

και φτιάξαμε όλοι το ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΗΣ

Screenshot 20230220 154137 Viber

 

IMG acc62bb73497bcf8718d117693c46ad6 V

 

Τονίσαμε τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθενός μας και καταλάβαμε ότι όλοι είμαστε ΙΣΟΙ.

20230216 154516

 

20230214 092033 2

 

Διαβάσαμε τον ΕΛΜΕΡ,Ο ΠΑΡΔΑΛΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ , ζωγράφισε ο καθένας τον δικό του διαφορετικό Έλμερ και κάναμε και μια ομαδική εργασία με τον Έλμερ.

20230309 092613

 

20230306 103214

 

20230306 103452

 

20230306 105028

 

20230306 110012

 

Εξώφυλλο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων

Screenshot 20230314 163704 Microsoft 365 Office

Φύλλο Αξιολόγησης 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων

Screenshot 20230314 163747 Microsoft 365 Office

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

4ος Θεματικός Άξονας : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Κλιματική αλλαγή- φυσικές καταστροφές- Πολιτική Προστασία

ΤΙΤΛΟΣ : «Προστατέψτε το δάσος- Είναι πηγή ζωής»

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : Απρίλιος- Μάιος 2023

 

 Στο 4ο εργαστήριο Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το δάσος και την προστασία του.                                                                                                                                                 Συζητήσαμε με τα παιδιά , προσπαθώντας να διαπιστώσουμε τις γνώσεις τους σχετικά με τα δάση.                                                                                                                          Μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων, δράσεων, ζωγραφιών, κατασκευών, μέσα από τη συζήτηση, την ανάγνωση παραμυθιών και την παρακολούθηση σχετικών βίντεο, το τραγούδι και τη δραματοποίηση, ανακαλύψαμε την αξία του δάσους, την προσφορά του στους ανθρώπους και τα ζώα που φιλοξενεί και μάθαμε καλές συμπεριφορές και πρακτικές σχετικά με την διαφύλαξή του.                                                                                                                                                                                                                      Η επίσκεψή μας στον Εθελοντικό Πυροσβεστικό Σταθμό Παραβόλας και η εκδρομή μας στο δάσος, ενίσχυσαν την αγάπη μας για το δάσος και την επιθυμία μας να το προστατέψουμε όσο μπορούμε.

 

Το κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του δέντρο !!!!

20230509 103646     20230509 103752

 

Και έπειτα έφτιαξε ο καθένας το δικό του δάσος!!!

20230509 103944     20230509 111152

 

Τι μπορούμε να κάνουμε στο δάσος;;;;

20230510 124253  

 

Τι δεν πρέπει να κάνουμε στο δάσος;;;

20230511 090951

Κακές συμπεριφορές στο δάσος….

20230510 124511

Γνωρίζουμε τα ζώα του δάσους.

20230509 205653

 

Η ομορφιά και η καταστροφή σε μία εικόνα. Το μισό δέντρο γεμάτο ζωή και το άλλο μισό καμένο

.20230515 111046 120230515 11110920230515 111150

 

Τραγούδι και δραματοποίηση!                                                                                                                                                                                                                                              Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και μεταμορφωθήκαμε σε αγαπημένα ζωάκια του δάσους!!! 

20230508 113810 20230508 113528 20230508 113426 20230508 113353 20230508 113840 20230518 112651 20230518 112658

20230518 112638 20230518 120953 20230518 121417 20230518 121521

20230518 113054 1

 

Μιλήσαμε για την προσφορά της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ζωγραφίσαμε τα δικά μας πυροσβεστικά οχήματα και και επισκεφθήκαμε το κλιμάκιο της Πυροσβεστικής που εδρεύει στην Παραβόλα.

20230517 105220 20230517 105300

20230517 105411 20230517 105442

 

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Παπαχρήστο Γιάννη, Προϊστάμενο του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Σταθμού Παραβόλας και της κ. Γρομητσάρη Κωνσταντίνας, εθελόντριας, για την προθυμία τους να μας φιλοξενήσουν και για τις πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές τους.

20230525 104320 20230525 104448 20230525 111640 20230525 113729

20230526 181201 20230525 111324 Screenshot 20230525 173636 Gallery

20230526 181438 20230526 182113

Screenshot 20230525 173451 Gallery

 

Περιήγηση στο δάσος!!!

20230525 115920   IMG c50987f8749442074d3040937d9d07b8 V

 

Ομαδική εργασία ΤΟ ΔΑΣΟΣ

20230524 115940 1

20230524 115036

20230524 115216

 

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ

20230517 104957 20230517 105006 20230517 105010 20230526 093244

 

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ

20230518 103634 20230518 124427

20230518 103646 20230515 100816

 

ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ 4ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20230528 210507 Microsoft 365 Office

ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ 4ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Screenshot 20230528 210420 Microsoft 365 Office

 

Ολοκληρώθηκε ο 4ος άξονας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.