ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΣΧ.ΕΤΟΣ 2023-24
1.ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ:ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙ ΕΥΘΥΝΗ: ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ!
Στα πλαίσια της διαφορετικότητας ,μεταξύ άλλων ασχοληθήκαμε την Πανελλήνια ημέρα Φιλοζωίας με τη φροντίδα και την προστασία των ‘αδέσποτων ζώων του δρόμου και της γειτονιάς που είναι ‘ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ‘ αφού δεν είναι κατοικίδια!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Όποιος δε μου μοιάζει κι είναι διαφορετικός από εμένα, έχει τα ίδια δικαιώματα μ’ εμένα και του φέρομαι ισότιμα, χωρίς να του ασκώ βία και χωρίς να τον υποτιμώ!
2.ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ–ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ!!!
Κατασκευάσαμε την κυρία’ Ανακύκλωση’ με υλικά που φέραμε από το σπίτι που δε χρησιμοποιούνταν πλέον και φτιάξαμε τις κούτες με τα 4 βασικά υλικά της ανακύκλωσης που ρίχνουμε στους μπλέ κάδους, ώστε να αποθηκεύουμε καθημερινά μέσα στην τάξη τα αντίστοιχα απορρίματα μας!
Επίσης αρκετές κατασκευές μας ,σύμφωνα με τους θεματικούς μας άξονες ,έγιναν με ανακυκλώσιμα υλικά!
Στην καλοκαιρινή μας γιορτή είχαμε θέμα την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ,ως συνέχεια της ενασχόλησής μας με την ‘ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ΄!
3.ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ: ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
Ο ΣΕΙΣΜΟΣ–Ο ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ ΚΟΥΝΑ..ΚΑΙ ΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΞΥΠΝΑ!
Ασχοληθήκαμε με το θέμα του Σεισμού ,ξεκινώντας από την Ελληνική μυθολογία και το μύθο του Εγκέλαδου και της θεάς Αθηνάς και κατασκευάσαμε το ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ! Επίσης παίξαμε κινητικά παιχνίδια ,αναπαριστώντας την έκρηξη του ηφαιστείου!
ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΘΟ….ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Μάθαμε και κατασκευάσαμε τις τεκτονικές πλάκες που βρίσκονται κάτω από τη γη κι είναι υπεύθυνες για την πρόκληση των σεισμών!Επίσης φτιάξαμε έναν αυτοσχέδιο δικό μας σεισμογράφο και κάναμε αναπαράσταση την ώρα του σεισμού με σπίτια που φτιάξαμε από ανακυκλώσιμα υλικά!
Μάθαμε το σύνθημα του ΟΑΣΠ για το σεισμό και κάναμε την άσκηση ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ‘ΜΙΝΩΑΣ’ σε συνεργασία με τη ΔΙΠΕ και το τμήμα της πολιτικής προστασίας του ΔΗΜΟΥ μας.
4.ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ -ΕΥ ΖΗΝ:ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
👩🚒👨⚕️ Όταν μεγαλώσω θα γίνω…! 🎨
Αυτή την εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας ταξιδέψαμε στο μέλλον!
Σκεφτήκαμε τι θα θέλαμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε και το ζωγραφίσαμε με χρώματα, φαντασία και μεγάλα όνειρα!
👮♀️ Αστυνομικοί, 👩⚕️ γιατροί, 👨🍳 σεφ, 👩🏫 δασκάλες, 👩🔬 επιστήμονες, 🧑🚀 αστροναύτες, 🧑🎨 ζωγράφοι, 🧑🌾 γεωργοί και πολλοί άλλοι ήρωες ζωντάνεψαν στα χαρτιά μας μέσα από τις ζωγραφιές των παιδιών.
Μιλήσαμε για τα επαγγέλματα, τι κάνουν οι άνθρωποι που τα εξασκούν και πώς βοηθούν την κοινωνία μας. Τα όνειρα των παιδιών είναι πολύτιμα και αξίζουν να τα καμαρώνουμε!
Μπράβο στα μικρά μας που ζωγράφισαν το μέλλον τους με τόσο ενθουσιασμό και δημιουργικότητα! 💫
🔥 Πυροσβέστες εν δράσει! Μια αξέχαστη επίσκεψη στην Πυροσβεστική! 🚒
Σήμερα ζήσαμε μια συναρπαστική εμπειρία! Επισκεφθήκαμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία της περιοχής μας και γνωρίσαμε από κοντά τους αληθινούς ήρωες της καθημερινότητας: τους πυροσβέστες!
Με ενθουσιασμό παρακολουθήσαμε πώς λειτουργεί ένας πυροσβεστικός σταθμός, μάθαμε για τη δουλειά τους, τα εργαλεία τους και φυσικά… ανεβήκαμε σε αληθινό πυροσβεστικό όχημα! 🚨
Τα παιδάκια φόρεσαν πυροσβεστικές στολές, κράνη και έκαναν πως κρατούν τη μάνικα, έτοιμα να σβήσουν φανταστικές φωτιές! Μιλήσαμε για την πρόληψη, την ασφάλεια και πόσο σημαντική είναι η ψυχραιμία σε μια δύσκολη στιγμή.
👩🚒 Οι πυροσβέστες μάς κέρδισαν με την καλοσύνη τους και την υπομονή τους. Έδειξαν στα παιδιά ότι ένας ήρωας δεν φοράει πάντα κάπα — μερικές φορές, απλώς κρατά έναν πυροσβεστήρα και έχει μεγάλη καρδιά.
🙏 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους της Πυροσβεστικής για τη φιλοξενία και για όσα κάνουν καθημερινά για την ασφάλειά μας!
👑 «Βασιλιά, βασιλιά, να σου κάνω μια δουλειά;» – Παντομίμα και πολλή διασκέδαση! 🎭
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας παίξαμε ένα από τα πιο αγαπημένα μας παιχνίδια ρόλων:
«Βασιλιά, βασιλιά, να σου κάνω μια δουλειά;»
Ένα παιδί κάθεται στο θρόνο του ως βασιλιάς (ή βασίλισσα!) και τα υπόλοιπα ένα-ένα πλησιάζουν και ρωτούν:
🗣️ «Βασιλιά, βασιλιά, να σου κάνω μια δουλειά;»
👑 «Ναι, κάνε μου την… (δουλειά-επάγγελμα)!»
Και τότε ξεκινά η παντομίμα!
Χωρίς λόγια, το παιδί πρέπει να δείξει το επάγγελμα ή τη δουλειά, ενώ οι υπόλοιποι προσπαθούν να το μαντέψουν! Μάγειρας, πυροσβέστης, κομμώτρια, γιατρός, οικοδόμος – όλοι πέρασαν από το παλάτι του παιχνιδιού μας!
Το γέλιο δεν έλειψε, αλλά ούτε και η δημιουργικότητα! Το παιχνίδι αυτό βοηθά τα παιδιά να εκφραστούν με το σώμα τους, να συνεργάζονται, να αναγνωρίζουν επαγγέλματα και φυσικά… να διασκεδάζουν μαθαίνοντας!
🧰 Τι χρειάζομαι και τι χρησιμοποιώ στη δουλειά μου; 🎨🩺👷♂️
Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στον μαγικό κόσμο των επαγγελμάτων, παίξαμε ένα διασκεδαστικό και πολύ διδακτικό παιχνίδι:
«Τι χρειάζομαι και τι χρησιμοποιώ στη δουλειά μου;»
Μέσα από εικόνες, παιχνίδι ρόλων και συζήτηση, τα παιδιά «μπήκαν στα παπούτσια» διαφόρων επαγγελματιών και προσπάθησαν να αναγνωρίσουν:
🔧 Τι χρειάζεται ένας μηχανικός για να δουλέψει;
👩⚕️ Τι εργαλεία χρησιμοποιεί ένας γιατρός;
🍳 Τι έχει ανάγκη ένας σεφ στην κουζίνα του;
🎨 Τι υλικά κρατάει ένας ζωγράφος;
Με ενθουσιασμό, τα παιδιά διάλεγαν το επάγγελμα που ήθελαν και έφτιαχναν το δικό τους «σετ εργαλείων» μέσα από εικόνες ή ζωγραφιές. Άλλοι φόρεσαν καπέλα μάγειρα, άλλοι κράτησαν παιχνίδια-εργαλεία, κι άλλοι ζωγράφισαν το όνειρό τους!
Η δραστηριότητα μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα τον ρόλο κάθε επαγγελματία και να εκτιμήσουμε τη σημασία κάθε δουλειάς στην καθημερινότητά μας.
👷♀️ Ό,τι κι αν γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, το σημαντικότερο είναι να αγαπάμε αυτό που κάνουμε και να βοηθάμε τους γύρω μας!
ΕΝΑΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!
Οι μαθητές κατασκευάζουν μία γωνιά ΙΑΤΡΕΙΟΥ μέσα στην τάξη ,με αφορμή τον χειμώνα και τις εποχικές λοιμώξεις και ιώσεις που ταλαιπωρούν τους ανθρώπους και …ξεκινούν οι επισκέψεις ασθενών μεγάλων και μικρών! Το Ιατρείο είναι πλήρως εξοπλισμένο με όλη την φαρμακευτική υποδομή!!!Κι ο μικρός ασθενής είναι έτοιμος να εξετασθεί στο ιατρικό κρεβάτι!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
🧩 Βρες το άλλο μου μισό! – Ένα παιχνίδι με μισές κάρτες που ενώνουν παιδάκια και ιδέες! 🧡
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας παίξαμε ένα παιχνίδι που είχε μυστήριο, γέλιο και… πολλές αγκαλιές!
Το παιχνίδι μας λεγόταν «Βρες το άλλο μου μισό!»
Κάθε παιδί πήρε μια μισή κάρτα – ένα ζωάκι, ένα φρούτο, ένα αντικείμενο ή ακόμα και μισό πρόσωπο! Η αποστολή; Να βρει το παιδί που κρατάει την άλλη μισή κάρτα και να τις ενώσουν σαν παζλ!
Μόλις βρεθούν τα “μισά”, οι κάρτες ενώνονται και φτιάχνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά το πιο όμορφο ήταν πως μαζί ενώνονταν και τα χαμόγελα των παιδιών!
Μέσα από αυτό το παιχνίδι:
🤝 Εξασκήσαμε τη συνεργασία
👀 Παρατηρήσαμε με προσοχή
🧠 Κάναμε λογικές συνδέσεις
💬 Και φυσικά… κάναμε καινούριους «μισούς» φίλους που έγιναν ολόκληρες αγκαλιές!
Ένα απλό αλλά πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι που μας έδειξε πως όλοι έχουμε το ταίρι μας… αρκεί να το αναζητήσουμε με ανοιχτή καρδιά! ❤️
Φόρα το παπούτσι μου… και δες τον κόσμο αλλιώς! 💛
📖 Ανάγνωση: «Τα παπούτσια των άλλων»
Σήμερα διαβάσαμε μια πολύ ξεχωριστή ιστορία:
📘 «Τα παπούτσια των άλλων» — ένα τρυφερό παραμύθι που μας έμαθε ότι, για να καταλάβεις πώς νιώθει κάποιος, πρέπει πρώτα να φορέσεις τα παπούτσια του.
Μιλήσαμε για τα συναισθήματα, τις διαφορετικές εμπειρίες των ανθρώπων και πώς είναι να βλέπεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια κάποιου άλλου.
Και μετά… περάσαμε στη δράση!
👠👞 Φτιάξαμε τα δικά μας “παπούτσια”, ζωγραφίσαμε, τα φορέσαμε και προσπαθήσαμε να φανταστούμε:
– Πώς νιώθει ένα παιδί που είναι καινούριο στην τάξη;
– Τι μπορεί να σκέφτεται κάποιος που είναι λυπημένος;
– Πώς μπορώ να βοηθήσω έναν φίλο που αισθάνεται μόνος;
Τα παιδιά έδωσαν απαντήσεις γεμάτες καλοσύνη, ειλικρίνεια και αγάπη.
💬 «Αν ήμουν στη θέση του, θα ήθελα κάποιος να με πάρει αγκαλιά.»
💬 «Θα του έδινα ένα χαμόγελο για να νιώσει καλύτερα!»
📌 Μέσα από το παιχνίδι και το βιβλίο, μάθαμε πως η ενσυναίσθηση είναι κάτι που μαθαίνεται με την καρδιά. Και τα παιδιά μας… την έχουν μεγάλη!
ΕΝΑ ΠΑΧΟΥΛΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ..ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ!
Η αυτοσχέδια ιστορία ενός ‘διαφορετικού’ αρκούδου που κερδίζει με τις ιδιαίτερες ικανότητές του την αποδοχή ,την αγάπη και τη φιλία των ζώων του δάσους! Με αφορμή ένα περιστατικό λεκτικής παρενόχλησης συμμαθητή!
😊 Πώς αισθάνομαι σήμερα; – Αναγνωρίζω, εκφράζω και μοιράζομαι τα συναισθήματά μου! 💬💛
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας κάναμε κάτι πολύ ξεχωριστό…
Ξεκινήσαμε τη μέρα μας με μια στάση στην καρδιά!
Κάθε παιδί διάλεξε πώς ένιωθε εκείνη τη στιγμή και έβαλε το όνομά του στο αντίστοιχο βαζάκι συναισθήματος.
Ύστερα, πήραμε χαρτί και χρώματα και ζωγραφίσαμε το συναίσθημά μας. Άλλοι με χαμόγελα, άλλοι με δάκρυα, άλλοι με φωτιές και σύννεφα – όλοι με ειλικρίνεια και φαντασία!
📢 Στη συνέχεια, κάθε παιδί παρουσίασε τη ζωγραφιά του και μίλησε (αν ήθελε) για το πώς νιώθει και γιατί.
💬 «Είμαι χαρούμενη γιατί σήμερα θα πάμε βόλτα!»
💬 «Είμαι λυπημένος γιατί μου λείπει η μαμά μου.»
💬 «Είμαι θυμωμένος γιατί κάποιος μου πήρε το παιχνίδι μου.»
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα:
🧠 Μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας,
💬 Να μιλάμε γι’ αυτά,
🤝 Και να σεβόμαστε πώς νιώθουν οι άλλοι.
Γιατί το να μιλάς για τα συναισθήματά σου είναι σημάδι δύναμης και όχι αδυναμίας!
Και τα παιδιά μας το απέδειξαν με τον πιο όμορφο τρόπο.
🎭 Τα συναισθήματα ζωντανεύουν – Παιχνίδι λέξεων και φαντασίας! ✨
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας τα συναισθήματα πήραν… ζωή! Με ένα παιχνίδι γεμάτο λέξεις, φαντασία και πολύ γέλιο, τα παιδιά έμαθαν να εκφράζουν αυτό που νιώθουν με μοναδικό τρόπο.
🧡 Κάθε παιδί διάλεξε ένα συναίσθημα – χαρά, λύπη, θυμό, φόβο, έκπληξη – και προσπάθησε να βρει λέξεις που το περιγράφουν ή το θυμίζουν. Για παράδειγμα:
-
Χαρά: χαμόγελο, παιχνίδι, ήλιος, τραγούδι
-
Θυμός: φωνές, κόκκινο, μπουμ, ένταση
-
Λύπη: δάκρυ, σιωπή, βροχή, μοναξιά
🎨 Στη συνέχεια, τα παιδιά ζωγράφισαν το συναίσθημα με τα δικά τους χρώματα και σχέδια, δίνοντας μορφή σε όσα ένιωθαν μέσα τους.
📢 Με το παιχνίδι αυτό:
-
Αναπτύξαμε το λεξιλόγιό μας
-
Μάθαμε να περιγράφουμε καλύτερα τα συναισθήματά μας
-
Εκφράσαμε τη φαντασία μας και τη δημιουργικότητά μας
Και φυσικά, το πιο σημαντικό:
Μάθαμε ότι κάθε συναίσθημα έχει τη δική του αξία και θέση στην καρδιά μας!
🌸 Είμαστε λουλούδια – Κάθε πέταλο κι ένα κομμάτι από εμάς! 🌼
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας μεταμορφωθήκαμε σε πολύχρωμα λουλούδια!
Μοιάζουμε όλοι διαφορετικά, όπως και το αγαπημένο μας άρωμα που κάνει τον κόσμο πιο όμορφο και μοναδικό.
Κάθε παιδί δημιούργησε το δικό του λουλούδι, όπου κάθε πέταλο του συμβόλιζε κάτι ξεχωριστό:
🎨 Το αγαπημένο του παιχνίδι,
🌈 Το πιο αγαπημένο του χρώμα,
🎵 Το τραγούδι που λατρεύει,
📚 Το βιβλίο που τον ταξιδεύει,
και άλλα πολλά που κάνουν το καθένα μοναδικό!
Μιλήσαμε για το πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε αυτό που μας κάνει διαφορετικούς και να σεβόμαστε τις μοναδικές επιλογές και προτιμήσεις του κάθε φίλου μας.
Η τάξη μας γέμισε χρώματα, αρώματα και ιστορίες — όπως ένα όμορφο λουλούδι που ανθίζει στον κήπο!
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ:
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ … ΝΙΚΑΕΙ ΤΟ ….ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ!
Οι μαθητές μετά από επεξεργασία του βιβλίου που είδαν στον βιντεοπροβολέα ,διαπραγματεύονται το θέμα του ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ κι αποτυπώνουν στο χαρτί τις αντιθέσεις μεταξύ δύο σχολείων! ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ και ΤΟΥ BULLING! Και φυσικά ΝΙΚΑ… το σχολείο της… ΑΓΑΠΗΣ!!!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ
🌈 Μια διαφορετική διατροφική πυραμίδα – Η πυραμίδα της χαράς και της φαντασίας! 🍎🎨
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας φτιάξαμε μια διατροφική πυραμίδα λίγο πιο… διαφορετική!
Μια πυραμίδα που εκτός από τις τροφές, έχει και όλα εκείνα που μας κάνουν χαρούμενους και δυνατούς μέσα κι έξω!
Στη βάση της πυραμίδας μας βάλαμε:
🍏 Την αγάπη και τα χαμόγελα, που γεμίζουν την καρδιά μας ενέργεια!
🥦 Τα φρούτα και τα λαχανικά, που μας δίνουν δύναμη και υγεία.
Στα επόμενα επίπεδα:
🎨 Τη φαντασία και το παιχνίδι, που κάνουν τη ζωή μας πιο όμορφη και δημιουργική.
🏃♂️ Την κίνηση και τη χαρά της άθλησης, που κρατούν το σώμα μας γερό.
📚 Την ξεκούραση και τα όνειρα, που μας γεμίζουν δύναμη κάθε μέρα!
Στην κορυφή της πυραμίδας…
❤️ Την καλοσύνη και τη φιλία, που κάνουν τον κόσμο μας πιο όμορφο και ζεστό.
Με αυτή τη διαφορετική πυραμίδα, μάθαμε πως η υγεία δεν είναι μόνο τα φαγητά που τρώμε, αλλά και όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους και γεμάτους ζωή!
🍉 Μικροί Γευσιγνώστες εν δράσει! – Δοκιμή φρούτων με κλειστά μάτια 👀🍓
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά έγιναν μικροί γευσιγνώστες! Με κλειστά μάτια, δοκίμασαν διάφορα φρούτα και προσπάθησαν να μαντέψουν ποιο είναι το καθένα — βασιζόμενοι μόνο στη γεύση, την υφή και το άρωμά του!
🍌 Μπανάνα, 🍎 μήλο, 🍊 πορτοκάλι, 🍓 φράουλα και πολλά άλλα πέρασαν από τα μικρά χεράκια και τα γευστικά τους «ραντάρ».
Η έκπληξη και ο ενθουσιασμός ήταν ζωγραφισμένα στα προσωπάκια τους όταν ανακάλυπταν ποιο φρούτο είχαν δοκιμάσει!
Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα:
👅 Εξασκήσαμε την αίσθηση της γεύσης
👃 Ανακαλύψαμε αρώματα και υφές
🧠 Αναπτύξαμε τη μνήμη και την παρατηρητικότητα
🤗 Και φυσικά… περάσαμε υπέροχα!
Η ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!
ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ: ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΚΙ ΑΡΤΙΣΙΜΑ ΤΡΟΦΙΜΑ!
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ
ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΠΗΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΤΑΜΙΝΩΝ!
ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ -ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΤΕ! ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΣΩΣΤΕ!
Το σχολείο μας ανέλαβε για το σχ.έτος 2024-25 το σχέδιο δράσης για την ΕΝΕΡΓΗ ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑ με θέμα την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Οι μαθητές με τους εκπ/κούς επεξεργάστηκαν το θέμα στη σχολική τάξη ,στην αυλή του σχολείου και στο: ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ!
Ανακάλυψαν κι έμαθαν για την έννοια της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ,συγκέντρωσαν στο σπίτι ,στην τάξη , σε ειδικό κάδο που μας προμήθευσε ο Δήμος μας , στην αυλή και στην παιδική χαρά ,απορρίματα των τεσσάρων κατηγοριών (χαρτί, γυαλί, αλουμίνιο, πλαστικό) ,κι επισκέφτηκαν το ΣΠΙΤΙ ΤΗΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ, με τη βοήθεια των υπεύθυνων, για να ανακυκλώσουν ,κέρδισαν ένα χρηματικό ποσόν που το χάρισαν σε δομές με παιδιά που έχουν ανάγκη, φύτεψαν το δικό τους δέντρο, κι έφτιαξαν πινακίδα ανακύκλωσης που τοποθετήθηκε περιφερικά του οικίσκου της ανακύκλωσης για να προτρέπει και τους συμπολίτες μας να συμμετέχουν στη διαδικασία ,για την προστασία του πλανήτη που ζούμε!































ΤΙΚΟ




























































