Οι δραστηριότητες οι οποίες πραγματοποιήθηκαν είναι οι εξής:
– Ανίχνευση ιδεών “Τι γνωρίζετε για το χειμώνα;”.
– Παρατήρησης εικόνων και παρακολούθηση σχετικών βίντεο.
Μέσα Θέρμανσης
– παρακολούθηση βίντεο “Το καλοριφέρ που κρύωνε”
– καταγραφή μέσω θέρμανσης που έχουμε στο σπίτι μας.
– το ταξίδι του ρεύματος. Από που έρχεται το ρεύμα στο σπίτι μας.
– η προστασία της γης από άσκοπη χρήση του ρεύματος. Τι μπορούμε να κάνουμε;
– ομαδική αφίσα και συμμετοχή στον 26 Μαθητικός Διαγωνισμός της Ύπατης Αρμοστείας με θέμα «Το αύριο είναι τώρα! Κλιματική κρίση και αναγκαστικός εκτοπισμός».
– κατασκευή τζάκι.

Χειμερινά αθλήματα
– παρακολούθηση Χειμερινών ολυμπιακών αγώνων.
– ανασύνθεση λέξεων χειμερινών αθλημάτων.
– αναπαράσταση αθλημάτων.
– ψηφίζουμε το αγαπημένο μας χειμερινό άθλημα.
– σκι με αλάτι.

– κατασκευή σκιέρ.

Χειμωνιάτικα ρούχα
– έυρεση χειμωνιάτικων ρούχων μέσα στην τάξη μας.
– δημιουργία πίνακα αναφοράς.
– παρακολούθηση βίντεο από το πρόβατο στο μαλλί.
– σειροθέτηση εικόνων.
– παρακολούθηση “Ο μύθος της αράχνης υφάντρας”
– κατασκευή ονειροπαγίδας με νήμα.

– υφαντό σε κύκλο.

– κατασκευή σκούφος και γάντια με φωτογραφία παιδιών.
– κολάζ χειμωνιάτικα ρούχα.
– πείραμα με τριβή μπαλονιού σε μάλλινο ύφασμα.
Λαχανικά χειμώνα
– παρατήρηση έργων τέχνης με θέμα τα λαχανικά.
– παζλ σε jigsaw.
– σχεδιάζω  λαχανικοανθρωπάκια στο εργαλείο tuxpaint.
Φρούτα Χειμώνα
– παρατήρηση, αφή, όσφρηση, γεύση.
– έννοιες ολόκληρο – μισό.
– γραφή λέξεων
– πείραμα με σόδα.
– πείραμα με μανταρίνι.
– φτιάξαμε φρέσκο χυμό και κεράσαμε τα παιδιά της Α τάξης.
– με τις φλούδες φτιάξαμε άρωμα χώρου.
Ζώα σε χειμερία νάρκη.
– παρακολούθηση ιστορίας “Λιγουλάκι χειμώνας”
– κινητικά παιχνίδια
– τραγουδοπαιχνίσματα
“θα πάω για αρκούδες”
– κατασκευές αρκούδα σε σπηλιά

– κατασκευές αρκουδάκι σε ύπνο

Πολικά ζώα
– Google earth: παρατήρηση Βόρειος και Νότιος πόλος.
– Υδρόγειος Σφαίρα,, εύρεση πόλων.
– ακουστική διάκριση ζώων των πάγων.
– μακέτα με ζώα των πάγων.

– μάσκα πολικής αρκούδας.

– μουσικοκινητικό παιχνίδι “χορεύω σαν το πιγκουίνο”
– μετρήσεις βάρους με ζυγαριά (βαρύ- ελαφρύ).

– μετρήσεις με ύψος και χρήση τακτικών αριθμών.

– Πειράματα με πάγο.
– Τα ζώα κινδυνεύουν από το λιώσιμο των πάγων.

– Φτιάξαμε χρωματιστά παγάκια.
