
Σήμερα Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου καλέσαμε τους γονείς των παιδιών και φτιάξαμε όλοι μαζί παρέα στο Νηπιαγωγείο μας κατασκευές και νόστιμα γλυκάκια!
Ευχόμαστε σε όλους Καλή και δημιουργική χρονιά!!

Σήμερα Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου καλέσαμε τους γονείς των παιδιών και φτιάξαμε όλοι μαζί παρέα στο Νηπιαγωγείο μας κατασκευές και νόστιμα γλυκάκια!
Ευχόμαστε σε όλους Καλή και δημιουργική χρονιά!!