ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ/ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025 – 2026
Συλλογικός Προγραμματισμός 2025 – 2026
ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ
“Εγώ κι ο εαυτός μου”
- Τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους και αποτύπωσαν γραπτά ( με την πολύτιμη βοήθεια των γονέων) και με ζωγραφική, βασικά στοιχεία για τον εαυτό τους και το παρουσίασαν στην παρεούλα
- Διδακτικό σενάριο: ” Το τερατάκι των χρωμάτων ανακαλύπτει τα συναισθήματα “
Στο σχολείο μας σήμερα ήρθε ένα τερατάκι με πολλά χρώματα, μπερδεμένο και στενοχωρημένο, που αλλάζει διάθεση χωρίς να ξέρει τι του συμβαίνει! Το πρόβλημά του είναι ότι έχει πολλά συναισθήματα μπερδεμένα, αλλά δεν ξέρει να τα αναγνωρίσει, ούτε να τα διαχειριστεί και όλοι του φωνάζουν , γιατί φέρεται παράξενα. Το τερατάκι έφερε στην τάξη κι ένα βιβλίο που μιλάει για εκείνο, το έγραψε μια φίλη του για να το βοηθήσει.
Τα παιδιά θέλουν πολύ να το βοηθήσουν κι έτσι διαβάζουμε και ζωγραφίζουμε την ιστορία του
- Ας βοηθήσουμε όμως το τερατάκι μας: τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και δούλεψαν συνεργατικά. Η πρώτη ομάδα βρήκε τις λέξεις για τα συναισθήματα και τοποθέτησε τις κινητές καρτέλες στα αντίστοιχα βάζα
Η δεύτερη ομάδα τακτοποίησε τα μπισκότα στα βάζα των συναισθημάτων: τα κόκκινα στο βάζο του θυμού, τα κίτρινα στο βάζο της χαράς, τα πράσινα στο βάζο της ηρεμίας, τα γαλάζια στης λύπης και τα μαύρα στο βάζο του φόβου
Η τρίτη ομάδα αντιστοίχισε κάτω από κάθε βάζο , βάζο της χαράς, της λύπης , του φόβου, του θυμού και της ηρεμίας, το τερατάκι των χρωμάτων και την φίλη του , ανάλογα με το συναίσθημα που έδειχνε η έκφραση του προσώπου τους
Η τέταρτη ομάδα ανέλαβε να ζωγραφίσει προσωπάκια που δείχνουν τα αντίστοιχα συναισθήματα, του φόβου, του θυμού, της λύπης, της χαράς και της ηρεμίας και να φτιάξουν τον χαρταετό των συναισθημάτων και να πετάξει πολύ ψηλά, στον ουρανό, να τον δουν όλοι, έτσι ώστε να βοηθήσουν όσους δυσκολεύονται με τα συναισθήματά τους , να τα κατανοήσουν και να μάθουν να τα αποδέχονται και να τα αντιμετωπίζουν.
Τα συναισθήματα μεσα από τις τέχνες
Εκφράζω τον θυμό μέσα από το σώμα μου!
Διαχείριση θυμού
Η beebot μαθαίνει τα συναισθήματα!
- Ο μαγικός κόσμος της τάξης
Μουσικό στεφάνι
Χρώμα, σύμβολο, εικόνα
Το παζλ της τάξης μας
Το συμβόλαιο της τάξης μας
Προσδιορίζοντας την σωστή συμπεριφορά στην τάξη, για να νιώσουν τα παιδιά ασφάλεια, διαβάσαμε το παραμύθι ” Το Τζάτζαλο “, του Sean Ferrell, για να διαπιστωθούν από τα παιδιά και να καταγραφούν ποικίλες μη αποδεκτές συμπεριφορές και τα παιδιά ζωγράφισαν το δικό τους τζάντζαλο!
Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουνε…
Παραμύθι: ” Του σχοινιού τα μανταλάκια”
Παιχνίδια με του σχοινιού τα μανταλάκια
Εγώ κι εσύ μαζί, κρατάμε γεωμετρικά σχήματα!
Πίνακας συνεργασίας

































































































