Γιορτή της Μητέρας!

Καθώς πλησίαζε η γιορτή της Μητέρας, τα παιδιά μίλησαν για την μητέρα και για τα συναισθήματά τους, ζωγράφισαν το πορτρέτο της μαμάς τους αλλά και το λόγο που την αγαπάνε τόσο. Διαβάστηκαν σχετικά παραμύθια και συζητήθηκαν, τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και ετοιμάστηκαν δυο γλυκά δωράκια: Ένα λουλούδι με το προσωπάκι του παιδιού μαζί με γλυκά λογάκια και ένα βιβλίο με συνταγές μαγειρικής από συνταγές που μοιράστηκαν οι ίδιες οι μητέρες των παιδιών.

Ευχαριστούμε πολύ τις μητέρες για την συνεργασία τους και τους ευχόμαστε Χρόνια Πολλά!

20250509 115014  20250509 111638

20250528 092512 20250606 080040

20250509 115130 20250509 095902

20250509 114027 20250509 114051 20250509 122130

Η Πρωτομαγιά και τα πολλά πολλά λουλούδια!

Γυρνώντας από τις πασχαλινές διακοπές, τα παιδιά ζωγράφισαν πώς πέρασαν τις γιορτινές μέρες και μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τα συναισθήματα τους. Μέσα από τις ιστορίες τους, τα παιδιά ξεχώρισαν κάποιες από τις λέξεις που τους έμειναν μέσα από το Πάσχα. Αυτές οι λέξεις απομονώθηκαν, τα παιδιά τις ζωγράφισαν και οργανώθηκε ένα παιχνίδι μνήμης όπου το κάθε παιδί έλεγε την δικιά του λέξη και το επόμενο παιδί προσέθετε την δικιά του, απαριθμώντας και όλες τις υπόλοιπες λέξεις που ειπώθηκαν πριν από αυτή.

20250505 073903 20250505 073955

20250505 074858

Φτάνοντας η Πρωτομαγιά, η τάξη αποφάσισε να φτιάξει το δικό της μαγιάτικο στεφάνι και να το διακοσμήσει έξω από την πόρτα. Την παραμονή της Πρωτομαγιάς τα παιδιά έφεραν λουλούδια από το σπίτι τους και ξεκίνησε η κατασκευή. Σε πρώτη φάση η εκπαιδευτικός χώρισε τα λουλούδια ανάλογα με το είδος τους και έγραψε τα ονόματα τους σε καρτέλες. Όταν τα παιδιά μαζεύτηκαν γύρω από τα λουλούδια ενθουσιάστηκαν και αμέσως ήθελαν μάθουν όλα τα ονόματα.  Κάθε λουλούδι περνούσε από τα χέρια τους και άγγιζαν τα απαλά πέταλα και μύριζαν το άρωμα (αν υπήρχε). Έγινε συζήτηση για τα μέρη ενός λουλουδιού και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να τα παρατηρήσουν σε αληθινά φυτά. Τέλος, το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του μπουκέτο από ό,τι λουλούδια ήθελε και η εκπαιδευτικός τα έδεσε όλα επάνω στο στεφάνι. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και το στεφάνι μπήκε στην είσοδο! Έγινε συζήτηση φυσικά για την ημέρα της Πρωτομαγιάς, όχι μόνο για τις ανοιξιάτικες εξορμήσεις αλλά και για την ιστορία της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Φύλλα εργασίας και χειροτεχνίες αλλά και ανοιξιάτικα τραγούδια πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της τάξης.

20250430 083122 20250430 094223 20250430 094231 20250430 104200 20250430 110045 20250430 110049

20250430 112012

20250430 120814 20250430 120903

20250523 101731     20250528 105714      20250529 075659

20250430 130832 

20250521 082541 20250521 082614 20250521 103848

Πάσχα!

Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου και την αμυγδαλιά

20250404 075023

20250404 101925

ξεκινήσαμε να μιλάμε για το Πάσχα καθώς δεν έμεναν πολλές μέρες μέχρι τις διακοπές. Ξεκινώντας από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης, τα παιδιά άρχιζαν να «χτίζουν» την δικιά τους εκκλησία με την ιστορία του Χριστού όπως διαρθρώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα. Παράλληλα γινόταν συζήτηση για τα έθιμα των ημερών, φύλλα εργασίας και παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα σχετικά με αυτά. Επίσης, ο διαδραστικός πίνακας χρησιμοποιήθηκε για να δουν τα παιδιά την χώρα του Ισραήλ, τα Ιεροσόλυμα και τον Πανάγιο Τάφο με τη χρήση του Google Maps. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και επειδή ήθελαν να δουν από μέσα τον Πανάγιο Τάφο έγινε προβολή ντοκιμαντέρ για την παρουσίαση των εσωτερικών χώρων. Όταν ολοκληρώθηκε η ιστορία του Χριστού τα παιδιά σειροθέτησαν τα γεγονότα σε μια όμορφη χειροτεχνία και έπαιξαν παιχνίδια με μουσική και τις εικόνες από τη Μεγάλη Εβδομάδα: Στο χώρο ήταν σκορπισμένες οι εικόνες από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης και τα έθιμα. Τα παιδιά χόρευαν με τη μουσική και όταν αυτή σταματούσε η εκπαιδευτικός έλεγε μια ημέρα από τη Μεγάλη Εβδομάδα και τα παιδιά έτρεχαν να ακουμπήσουν την σωστή αγιογραφία και το αντίστοιχο έθιμο σε άλλο γύρο. Έγινε, επίσης, σειροθέτηση των γεγονότων και των εθίμων των ημερών από τα παιδιά και διαβάστηκαν και άλλα πασχαλινά παραμύθια.

20250409 075112 20250409 075122

20250410 102440

20250410 094745 20250410 094751

20250409 075657

20250409 075719 20250409 075728

20250409 075746 20250409 075758 20250409 075807 20250409 075820 20250409 075836 20250409 075845 20250409 075856

20250409 104422 20250409 104410 20250410 080956

20250409 123800 20250409 12454520250409 124653 20250409 125305

Για τις πασχαλινές χειροτεχνίες οργανώθηκε για άλλη μια φορά το εργαστήριο γονέων και παιδιών στο χώρο του σχολείου μας. Το σχολείο για άλλη μια φορά γέμισε χαμόγελα, λαμπάδες, προβατάκια και χρώματα! Στο τέλος ολοκληρώθηκαν τέσσερις υπέροχες κατασκευές: Ένα προβατάκι με ποπκορν, ένα πασχαλινό καλάθι που τοποθετήθηκαν αυγά που έβαψαν τα παιδιά σε επόμενη μέρα, μια μικρή καρτούλα με ευχές και ένα πασχαλινό αυγό κολλάζ! Δεν παραλείψαμε να διακοσμήσουμε λαμπάδες με διαμαντάκια, γυαλιστερά αυτοκόλλητα και κορδέλες που προμήθευσε μητέρα μαθητή!

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την καλή τους διάθεση, τη συμβολή τους στο εργαστήριο και τα χαμόγελά τους στο πασχαλινό μας εργαστήρι!

20250407 112234 20250407 112249 20250407 113118 20250407 115119 20250407 112141 20250407 112217 20250407 112219 20250407 112252 20250407 112625 20250407 112649 20250407 114947 20250407 122200 20250407 122235 20250407 12225420250407 122303 20250409 091334 20250407 122541

20250407 122547 20250407 122536 20250410 111028 20250410 111034

20250410 111043

 

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Πρωταπριλιά και Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου!

Ξεκινώντας ο Απρίλης μας έφερε μπροστά στα μικρά ψεματάκια και στις πλάκες τις Πρωταπριλιάς! Αφού είπαμε τα μικρά ψεματάκια μας και τα παιδιά διασκέδασαν προχωρήσαμε στην ιστορία « Ο Ψεύτης Βοσκός» για να δουν τα παιδιά ότι τα υπερβολικά ψέματα δεν βγαίνουν σε καλό.  Έγινε μια μεγάλη συζήτηση επάνω στο παραμύθι και μετά η τάξη έπαιξε παιχνίδι με ψέματα και αλήθειες στο διαδραστικό πίνακα. Λάθος τίτλοι αγαπημένων βιβλίων, εύρεση του ψεύτη από γνωστές ιστορίες αλλά και διαχωρισμός ψευδών και αληθών γνώσεων ήταν μερικά από τα παιχνίδια που κράτησαν το ενδιαφέρον των παιδιών.

20250401 102613

20250401 101704

Η επόμενη μέρα αφιερώθηκε στην Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου. Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι το αγαπημένο τους βιβλίο και το παρουσίασαν στην ολομέλεια, μιλώντας για την πλοκή του βιβλίου, το αγαπημένο τους σημείο αλλά και γιατί τους αρέσει. Έγινε συζήτηση για τα μέρη ενός βιβλίου, για τις βιβλιοθήκες και τα βιβλιοπωλεία αλλά και για το πώς πρέπει να φερόμαστε στα βιβλία. Θυμηθήκαμε αγαπημένα παραμύθια και κλείσαμε με έναν σελιδοδείκτη φτιαγμένο με χαρούμενες φατσούλες και πολλά χρώματα!

20250402 125546

20250402 121457 20250402 121047

20250411 101513

20250402 103428 20250402 133617

20250402 103423 20250402 114650 20250402 114705

 

25η Μαρτίου 1821!

Ξεκινώντας για την γιορτή της 25ης Μαρτίου, έγινε πρώτα η ανάγνωση του παραμυθιού της Ευγενείας Φακίνου «Τα ελληνάκια» και στη συνέχεια ξετυλίχτηκε όλο το ηρωικό έπος του 1821 αλλά και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου με εικόνες, πίνακες, ήθη και έθιμα της εποχής, παραδοσιακά αντικείμενα, χειροτεχνίες, τραγούδια και προετοιμασία για την γιορτή και την παρέλαση!

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που συνέδραμαν στο να δημιουργηθεί και φέτος μια πλούσια παραδοσιακή γωνιά που κόσμησε την όμορφη γιορτούλα μας !

random 170321044427 thumbnail

20250318 110521 20250318 110603

20250326 080216

20250319 103444 20250320 080849 20250320 080904

20250320 080933 20250320 080939

20250320 081037 20250320 114226

20250320 080854 20250320 080927 20250326 073807 20250326 074016

20250320 080829

 

Παγκόσμια Ημέρα Νερού – 22 Μαρτίου

Στις 22 Μαρτίου, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και η ομάδα Underground Stories έχει να σας προτείνει:
“Κάθε σταγόνα μετράει, κάθε πράξη έχει σημασία.”
Ομάδα συνεργαζόμενων σχολείων: https://publuu.com/flip-book/829353/1823641 
Screenshot 1

Πανελλήνια Μέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού – 6 Μαρτίου

Αυτή τη μέρα τα παιδιά παρακολούθησαν το βίντεο «Μήλα γύρω, γύρω στη μέση πορτοκάλι», ανέλυσαν την ιστορία και στην συνέχεια έγινε ανάγνωση του παραμυθιού «Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε». Με αφορμή το βιβλίο και τη συζήτηση που έγινε, τα παιδιά έκαναν την δικιά τους ομαδική εργασία, άκουσαν το τραγούδι των Λοκομόντο «Υπάρχουν χέρια» και διακόσμησαν τον τοίχο του σχολείου με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι αν πληγωθεί μια καρδούλα με άσχημα λόγια και πράξεις και τσαλακωθεί είναι δύσκολο να την κάνουμε όπως ήταν πριν. Παρόλα αυτά, κάθε πληγωμένη καρδιά γιατρεύεται με τις σωστές λεξούλες που λειτουργούν σαν επίδεσμοι στα τραύματα. Η μέρα ολοκληρώθηκε με πρακτικές συμβουλές αντιμετώπισης συμβάντων ενδοσχολικής βίας και στην περίπτωση που το παιδί είναι το θύμα αλλά και στην περίπτωση που τυχαίνει να είναι θεατής μιας τέτοιας κατάστασης. Το κόκκινο χεράκι μας θυμίζει τη βασική λέξη της ημέρας: «ΣΤΟΠ!»

20250306 094815 20250306 101858

20250307 075721

20250306 105244 20250306 105308 20250307 075924 20250307 075926

20250326 080018

20250306 130920 20250306 130927

20250602 072345    20250602 072355

Η κυρία Σαρακοστή και η νηστεία!

Τελειώνοντας με τις Απόκριες, περάσαμε στο θέμα της Καθαράς Δευτέρας που σηματοδοτεί την έναρξη της 40ήμερης νηστείας για το Πάσχα. Τα παιδιά στην τάξη άκουσαν για την κυρία Σαρακοστή και για όλους τους συμβολισμούς που περιέχει και αφού έφτιαξαν την δικιά τους κούκλα για το σπίτι έπαιξαν παιχνίδια για να ξεχωρίσουν τα νηστίσιμα από τα αρτύσιμα φαγητά. Τέλος, φτιάχτηκε και ο μικρός γελαστός χαρταετός που συντρόφευσε τα παιδιά τις επόμενες μέρες!

20250228 075325

20250228 075339 20250228 075347

20250312 090510

20250226 111257 20250226 113252

20250228 075555 20250228 075601 20250228 110307

Η Τσικνοπέμπτη και οι Απόκριες!

Την Τσικνοπέμπτη τα παιδιά απόλαυσαν το μικρό τους κέρασμα και χόρεψαν και έπαιξαν στο διαδραστικό πίνακα παιχνίδια για την Αποκριά!

20250221 115335 20250220 110013

20250220 105517 20250221 114328

20250220 114945 20250220 115005

20250220 115010 20250220 115030 20250220 115034

 

Τις Αποκριές, η τάξη γέμισε σερπαντίνες, χρώματα, ψηφιακά αποκριάτικα παιχνίδια και χειροτεχνίες! Μέσα σε όλα, τα παιδιά είδαν στο χάρτη της Ελλάδας που γίνονται τα μεγαλύτερα καρναβάλια της χώρας, τι σημαίνει οι λέξη «Αποκριά» και άκουσαν τη μουσική από το καρναβάλι των ζώων του Saint-Saens μαζί με το σχετικό βιβλίο και βίντεο. Τα αποκριάτικα παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα ενθουσίασαν τα παιδιά και η περίοδος της Αποκριάς ολοκληρώθηκε με το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου στο οποίο τα παιδιά ντύθηκαν και χόρεψαν!

20250217 100227 20250217 101030 20250219 091633     20250221 120212

20250224 110552 20250224 110600 

to karnavali ton zoon cover 20250224 123017

20250225 095507 20250225 095513 20250225 105346

20250227 110436 20250227 110547 20250227 110552 20250227 114311 20250227 114317 20250227 114338

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

    Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 11.30- 13.00 2310718221

    Πληροφορίες: κα. Ταλιγκάρη Βασιλική

    ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

    • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

    Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

    • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
      ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού
    • τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
      Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

    α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

    γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

    δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

    ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

    Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

    ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

    α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

    β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

    γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

    δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

    ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

    ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

    1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
    2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
    3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
    4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.