Αμέσως μετά την 25η Μαρτίου και την αμυγδαλιά
ξεκινήσαμε να μιλάμε για το Πάσχα καθώς δεν έμεναν πολλές μέρες μέχρι τις διακοπές. Ξεκινώντας από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης, τα παιδιά άρχιζαν να «χτίζουν» την δικιά τους εκκλησία με την ιστορία του Χριστού όπως διαρθρώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα. Παράλληλα γινόταν συζήτηση για τα έθιμα των ημερών, φύλλα εργασίας και παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα σχετικά με αυτά. Επίσης, ο διαδραστικός πίνακας χρησιμοποιήθηκε για να δουν τα παιδιά την χώρα του Ισραήλ, τα Ιεροσόλυμα και τον Πανάγιο Τάφο με τη χρήση του Google Maps. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και επειδή ήθελαν να δουν από μέσα τον Πανάγιο Τάφο έγινε προβολή ντοκιμαντέρ για την παρουσίαση των εσωτερικών χώρων. Όταν ολοκληρώθηκε η ιστορία του Χριστού τα παιδιά σειροθέτησαν τα γεγονότα σε μια όμορφη χειροτεχνία και έπαιξαν παιχνίδια με μουσική και τις εικόνες από τη Μεγάλη Εβδομάδα: Στο χώρο ήταν σκορπισμένες οι εικόνες από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης και τα έθιμα. Τα παιδιά χόρευαν με τη μουσική και όταν αυτή σταματούσε η εκπαιδευτικός έλεγε μια ημέρα από τη Μεγάλη Εβδομάδα και τα παιδιά έτρεχαν να ακουμπήσουν την σωστή αγιογραφία και το αντίστοιχο έθιμο σε άλλο γύρο. Έγινε, επίσης, σειροθέτηση των γεγονότων και των εθίμων των ημερών από τα παιδιά και διαβάστηκαν και άλλα πασχαλινά παραμύθια.
Για τις πασχαλινές χειροτεχνίες οργανώθηκε για άλλη μια φορά το εργαστήριο γονέων και παιδιών στο χώρο του σχολείου μας. Το σχολείο για άλλη μια φορά γέμισε χαμόγελα, λαμπάδες, προβατάκια και χρώματα! Στο τέλος ολοκληρώθηκαν τέσσερις υπέροχες κατασκευές: Ένα προβατάκι με ποπκορν, ένα πασχαλινό καλάθι που τοποθετήθηκαν αυγά που έβαψαν τα παιδιά σε επόμενη μέρα, μια μικρή καρτούλα με ευχές και ένα πασχαλινό αυγό κολλάζ! Δεν παραλείψαμε να διακοσμήσουμε λαμπάδες με διαμαντάκια, γυαλιστερά αυτοκόλλητα και κορδέλες που προμήθευσε μητέρα μαθητή!
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την καλή τους διάθεση, τη συμβολή τους στο εργαστήριο και τα χαμόγελά τους στο πασχαλινό μας εργαστήρι!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!













































