Στις 26 Μαΐου το 1ο Νηπιαγωγείο Ανατολικού μαζί με το 2ο Νηπιαγωγείο Ανατολικού πήγαν ημερήσια εκδρομή στο Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών που βρίσκεται στη Βεργίνα. Η πρώτη στάση ήταν στο Κεντρικό Μουσειακό Κτήριο, στο οποίο τα παιδιά είδαν αρχαία νομίσματα, κοσμήματα των γυναικών, παραδοσιακά σκεύη των σπιτιών, όπλα, αγάλματα ακόμα και την πρόσοψη από το παλιό παλάτι! Τα παιδιά μαζί με τους γονείς εξερεύνησαν το χώρο του μουσείου και αφού ολοκληρώθηκε η διαδρομή σειρά είχαν οι Βασιλικοί Τάφοι. Όταν τα δυο σχολεία έφτασαν εκεί, περίμενε η ξεναγός, η κυρία Ρεγγίνα, η οποία εξήγησε στα παιδιά το περιεχόμενο του λόφου που έβλεπαν μπροστά τους και συνόδευσε όλη την ομάδα στην περιήγησή της στους τάφους και στα αντικείμενα των βασιλέων. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και γέμισαν εικόνες και εμπειρίες. Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με μεσημεριανό φαγητό σε ταβέρνα και έτσι η φετινή ημερήσια εκδρομή έφτασε στο τέλος της.
Σκοπός του εργαστηρίου αυτού είναι τα παιδιά να γνωρίσουν το οικοσύστημα της θάλασσας και κάποια από τα θαλάσσια ζώα που κατοικούν εκεί. Επίσης, σκοπό αποτελεί και η περιβαλλοντική τους ευαισθητοποίηση για τους θαλάσσιους οργανισμούς που απειλούνται από τα σκουπίδια και τη δράση του ανθρώπου.
1ο Εργαστήριο
Από το προηγούμενο εργαστήριο με τα επαγγέλματα τα παιδιά έμειναν στο παραμύθι «Ωχ χταπόδι λάθος πόδι!» και άρχισε από εκεί η συζήτηση για τα χταπόδια. Τα παιδιά συζήτησαν στην ολομέλεια για όσα γνωρίζουν και αναζήτησαν εικόνες και βίντεο στο Διαδίκτυο μαζί με την εκπαιδευτικό. Διαβάστηκαν οι πληροφορίες που βρέθηκαν αλλά και όσες συγκεντρώθηκαν από τα βιβλία του σχολείου. Τα παιδιά χρωμάτισαν το δικό τους χταπόδι, έφτιαξαν σχετική χειροτεχνία και συμπλήρωσαν το σχετικό φύλλο εργασίας με όσα έμαθαν για αυτό το ζώο της θάλασσας.
2ο Εργαστήριο
Τα παιδιά έμαθαν το τραγούδι «Παίζουν μπάλα τα χταπόδια» και το εικονογράφησαν. Μέσα στο τραγούδι αναφέρεται ο καρχαρίας που τράβηξε την προσοχή των παιδιών και θέλησαν να μάθουν πληροφορίες και για αυτόν. Ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία με το χταπόδι: Τα παιδιά μαζί με την εκπαιδευτικό έψαξαν στο Διαδίκτυο για πληροφορίες, εικόνες και βίντεο. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με το μεγάλο αυτό ψάρι και ένα κορίτσι από την τάξη έφτιαξε με χαρτοδιπλωτική τα σαγόνια του καρχαρία και τα παιδιά θέλησαν να μάθουν και εκείνα.
3ο Εργαστήριο
Διαβάστηκε το παραμύθι «Τριγωνοψαρούλης εναντίον μεγάλου καρχαρία» και συζητήθηκε η πλοκή αλλά και τροφική αλυσίδα που διέπει τους οργανισμούς της θάλασσας. Τα παιδιά συζήτησαν σχετικά με το τι θα γινόταν αν κάποιος κρίκος έλειπε από την αλυσίδα και παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με κοραλλιογενείς υφάλους.
4ο Εργαστήριο
Με την ολοκλήρωση της ενότητας του καρχαρία, τα παιδιά ζήτησαν να μάθουν για το αγαπημένο τους δελφίνι. Ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία εύρεσης πληροφοριών και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν βλέποντας το δελφίνι να κάνει άλματα έξω από τη θάλασσα. Συμπληρώθηκε και το σχετικό φύλλο εργασίας.
5ο Εργαστήριο
Έχοντας συγκεντρώσει πληροφορίες και χαρακτηριστικά για τρία ζώα της θάλασσας, κατασκευάστηκε ένα αυτοσχέδιο επιτραπέζιο κατηγοριοποίησης χαρακτηριστικών. Τα παιδιά ζωγράφισαν όλες τις εικόνες και τις μπέρδεψαν στην παρεούλα για να τις αντιστοιχίσουν στα τρία ζώα της θάλασσας. Ζωγράφισαν το μελάνι του χταποδιού, τα σαγόνια του καρχαρία, τα πνευμόνια του δελφινιού και άλλα πολλά και κατάφεραν να βρουν τα χαρακτηριστικά για κάθε ζώο.
6ο Εργαστήριο
Συμπληρώθηκε φύλλο εργασίας το οποίο περιείχε τα χαρακτηριστικά των τριών ζώων της θάλασσας και ζητούσε από τα παιδιά να κυκλώσουν το σωστό ζώο ανάλογα με το χαρακτηριστικό του. Τέλος, τα παιδιά αποφάσισαν να κάνουν μια μεγάλη ομαδική εργασία με θέμα το βυθό και να την διακοσμήσουν με όσα έμαθαν.
Στα πλαίσια της διαμόρφωσης και αξιοποίησης του αύλειου χώρου των δυο σχολείων και στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον επισκέφτηκαν το σχολείο μας δασολόγοι από το Δασαρχείο της Θεσσαλονίκης στις 14 Μαΐου του 2025! Τα παιδιά και των δυο σχολείων μαζί με τις εκπαιδευτικούς ενημερώθηκαν για τα δάση της Ελλάδας, για τα ζώα, τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν αυτά τα οικοσυστήματα και πώς μπορούν οι άνθρωποι να βοηθήσουν. Στη συνέχεια, η δράση μετακινήθηκε στην αυλή όπου οι δασολόγοι εξήγησαν στα παιδιά ποια δέντρα φιλοξενεί η αυλή των δυο σχολείων και τα παιδιά διακόσμησαν τα δέντρα με ήλιους, ποτιστήρια και καρδούλες, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάνε ότι ένα δέντρο χρειάζεται φως, νερό και αγάπη!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης για την επίσκεψη του στα σχολεία μας και για την πλούσια παρουσίαση πληροφοριών που βοήθησε τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν περιβαλλοντικά!
Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς, το 1ο Νηπιαγωγείο Ανατολικού σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Ανατολικού αποφάσισαν την αναμόρφωση και ανάπλαση της αυλής για την καλύτερη αξιοποίηση της από τα παιδιά και την σχολική κοινότητα. Αφορμή αποτέλεσε η παρατήρηση της αυλής από τα παιδιά, η συλλογή φωτογραφιών και η έναρξη συζήτησης με θέμα τι χρειάζεται αλλαγή στην αυλή μας και πώς θα μπορούσαμε να την κάνουμε πιο όμορφη.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι ενέργειες που έγιναν και σχετικό φωτογραφικό υλικό:
ΠΛΑΝΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ
1. Περιβαλλοντική Αξιοποίηση της Αυλής Στόχος: Δημιουργία φυσικών οικοσυστημάτων και ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης.
Δραστηριότητες:
Δενδροφύτευση με τη βοήθεια ενός γονιού που ασχολείται επαγγελματικά με την περιποίηση κήπων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά την φύτευση μικρών δέντρων και να βοηθήσουν και εκείνα.
Φύτευση λουλουδιών σε παρτέρια και στις αυτοσχέδιες γλάστρες που φτιάχτηκαν από λάστιχα αυτοκινήτων τα οποία βάφτηκαν με διάφορα χρώματα .
Παραλαβή καφέ κάδου ανακύκλωσης – κομποστοποίησης από το δήμο για αξιοποίηση οργανικών απορριμμάτων.
Πρόσκληση δασολόγων από το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης για περιβαλλοντική ενημέρωση σχετικά με τα δέντρα και τα δάση αλλά και ταυτοποίηση των δέντρων που φιλοξενεί η αυλή του σχολείου.
Χρονισμός: Δεκέμβριος – Μάιος
2. Παιδαγωγική Αξιοποίηση της Αυλής Στόχος: Ενσωμάτωση της αυλής σε δραστηριότητες διδασκαλίας και βιωματικής μάθησης.
Δραστηριότητες:
Συζήτηση των παιδιών και των εκπαιδευτικών στην ολομέλεια για την καλύτερη αξιοποίηση της αυλής και την προσθήκη ποιοτικών παιχνιδιών και δραστηριοτήτων. Αφορμή αποτέλεσαν οι φωτογραφίες που τράβηξαν τα παιδιά στην αυλή και δόθηκε η ευκαιρία για βιωματική και ενεργή εμπλοκή των παιδιών σε θέματα που τα αφορούν, για δημοκρατική λήψη αποφάσεων και για ανάληψη ευθυνών για να πραγματοποιηθούν όλα όσα συζητήθηκαν.
Οι ιδέες των παιδιών απεικονίστηκαν εικαστικά από τα ίδια και συγκεντρώθηκαν για να συζητηθούν στην ολομέλεια. Επίσης, τα παιδιά δημιούργησαν μια αρχική μακέτα της αυλής με lego.
Τέθηκε ερώτημα για το ποια επιδαπέδια παιχνίδια να φτιαχτούν στην αυλή και δημιουργήθηκε ψηφιακό ερωτηματολόγιο για την ανάδειξη της πιο δημοφιλούς ιδέας, ενισχύοντας το δημοκρατικό κλίμα της τάξης.
Αναγνώσεις λογοτεχνικών κειμένων κάτω από δέντρα – “αναγνωστικές γωνιές”. Δημιουργία αναγνωστικής γωνιάς με την τοποθέτηση μικρής φορητής βιβλιοθήκης σε ένα από τα παγκάκια της αυλής. Προτιμήθηκε παγκάκι το οποίο βρίσκεται σε σκια για να αποτελεί ένα μέρος ποιοτικής χαλάρωσης για τα παιδιά με τη συντροφιά των βιβλίων.
Οργάνωση μικρών θεατρικών δρώμενων ή παρουσιάσεων.
Χρονισμός: Καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους
3. Εικαστική Παρέμβαση Στόχος: Αισθητική αναβάθμιση του χώρου και καλλιέργεια της δημιουργικής έκφρασης.
Δραστηριότητες:
Τα παγκάκια που διαθέτει η αυλή βάφτηκαν με διάφορα χρώματα και προστέθηκαν καινούργια
Εικαστικές επιδαπέδιες παρεμβάσεις στην είσοδο του σχολείου
Ζωγραφική στην πρόσοψη του σχολείου με θέμα τα θετικά μηνύματα ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό με αφορμή την σχετική παγκόσμια ημέρα στις 6 Μαρτίου. Τα παιδιά φιλοτέχνησαν με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους άδειους τοίχους επικοινωνώντας το δικό τους μήνυμα για το σχολείο που θέλουν να δημιουργήσουν.
Δημιουργία τοιχογραφιών με τη συμμετοχή μαθητών και καλλιτέχνη.
Κατασκευή έργων τέχνης με φυσικά υλικά από την αυλή του σχολείου
Καλλιτεχνικά εργαστήρια με γονείς και τοπικούς καλλιτέχνες.
Χρονισμός: Μάρτιος -Μάιος
4. Δημιουργικό Παιχνίδι και Άθληση Στόχος: Ανάπτυξη της κοινωνικότητας και της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών.
Δραστηριότητες:
Κατασκευή και ζωγραφική επιδαπέδιων παιχνιδιών (κουτσό, σαλίγκαρος, λαβύρινθος).
Αξιοποίηση της αμμοδόχου του σχολείου σαν υδροδόχο για παιχνίδια με το νερό.
Άθληση με ομαδικά παιχνίδια (μικρές σκυταλοδρομίες, εμπόδια, στόχοι).
Χρονισμός: Μάιος – Ιούνιος
5. Συνεργασία με Φορείς και Άνοιγμα στην Κοινωνία Στόχος: Ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου και καλλιέργεια της έννοιας της κοινότητας.
Δραστηριότητες:
Συνάντηση με γονείς και παρουσίαση του σχεδίου δράσης. Επιπλέον, τα παιδιά παρουσίασαν το αποτέλεσμα της ψηφιακής ψηφοφορίας στους γονείς σχετικά με τα επιδαπέδια παιχνίδια, ζητώντας την βοήθειά τους.
Προσκληση περιβαλλοντικών φορέων όπως το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης
Πρόσκληση της τοπικής αυτοδιοίκησης και συλλόγων για υποστήριξη (υλικά, τεχνική βοήθεια).
Ετήσια γιορτή λήξης με παρουσίαση των έργων των παιδιών και ξενάγηση στην αυλή.
Χρονισμός: Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος – κορύφωση Ιούνιο
Στο παρόν εργαστήριο σκοπός είναι τα παιδιά να γνωρίσουν τα επαγγέλματα, παλιά και καινούργια, χειρωνακτικά και πνευματικά, γνωστά και άγνωστα και να μπορούν να τα κατατάσσουν σε αυτές τις κατηγορίες. Επίσης, σκοπό αποτελεί και η συνειδητοποίηση ότι κάθε επάγγελμα είναι σημαντικό και συνδράμει στην ευημερία των ανθρώπων και της κοινωνίας.
1ο Εργαστήριο
Με αφορμή έναν γάμο που έγινε κατά την διάρκεια των διακοπών του Πάσχα παρουσιάστηκε φωτογραφικό υλικό και η εκπαιδευτικός ζήτησε από τα παιδιά να παρατηρήσουν ποια επαγγέλματα συνεργάζονται για την πραγματοποίηση ενός γάμου. Όλες οι απαντήσεις των παιδιών συγκεντρώθηκαν σε έναν εννοιολογικό χάρτη και εικογραφήθηκαν από τα ίδια. Τα παιδιά κατέληξαν στο ότι χρειάζονται περίπου 11 διαφορετικά επαγγέλματα για να γίνει ένας γάμος.
2ο Εργαστήριο
Στη συνέχεια, η εκπαιδευτικός και τα παιδιά συγκέντρωσαν σε μια λίστα όσα επαγγέλματα γνωρίζουν από το οικογενειακό και ευρύτερο περιβάλλον τους. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Επίσης, έγινε συζήτηση στην ολομέλεια για ποιους λόγους δουλεύουν οι άνθρωποι και ότι όλα τα επαγγέλματα είναι εξίσου σημαντικά. Συμπληρώθηκαν και σχετικά φύλλα εργασίας από τα παιδιά και παρακολουθήθηκαν βίντεο από το YouTube.
3ο Εργαστήριο
Με αφορμή την συζήτηση για την σημασία του κάθε επαγγέλματος, η εκπαιδευτικός έφερε στην τάξη κάρτες (από αναρτημένο υλικό συναδέλφων σε άλλα νηπιαγωγεία) που σχημάτιζαν ζευγάρια. Τα ζευγάρια αυτά απεικόνιζαν διάφορα επαγγέλματα μαζί με τα χαρακτηριστικά τους αντικείμενα π.χ. η μοδίστρα ήταν ζευγάρι με βελόνες, ο μάγειρας ήταν ζευγάρι με τις κουτάλες και πάει λέγοντας. Η νηπιαγωγός σκόρπισε τις καρτέλες στο πάτωμα της παρεούλας, χωρίζοντας τα αντικείμενα από τους επαγγελματίες και ζητώντας από τα παιδιά να βρουν τα σωστά ζευγάρια. Κάθε παιδί που έβρισκε ένα ζευγάρι εξηγούσε την επιλογή του και στη συνέχεια η εκπαιδευτικός έβαζε το ερώτημα του τι θα γινόταν αν δεν υπήρχε το εκάστοτε επάγγελμα για να απαντήσουν τα παιδιά. Σε συνέχεια της συγκεκριμένης δραστηριότητας έγινε και σχετικό φύλλο εργασίας.
4ο Εργαστήριο
Σε αυτή τη φάση η ολομέλεια των παιδιών αποφάσισε να ρωτήσει ο καθένας τους γονείς του για να συγκεντρωθούν τα επαγγέλματά τους στην τάξη. Αφού συγκεντρώθηκαν οι απαντήσεις, διαβάστηκαν στην ολομέλεια και τα παιδιά τις χώρισαν σε χειρωνακτικά και πνευματικά επαγγέλματα.
5ο Εργαστήριο
Αφού τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με πολλά επαγγέλματα, ήρθε και η σειρά τους να διαλέξουν το δικό τους και να δικαιολογήσουν την επιλογή τους. Οι απαντήσεις τους αποτυπώθηκαν σε χειροτεχνία που ενθουσίασε τα παιδιά και τα ίδια διακόσμησαν τον μελλοντικό εαυτό τους με τα σχετικά αντικείμενα του επαγγέλματος που διάλεξαν.
6ο Εργαστήριο
Η ενότητα των επαγγελμάτων έκλεισε με το αστείο βιβλίο «Ωχ χταπόδι, λάθος πόδι» που διασκέδασε πολύ τα παιδιά. Με το πέρας της ιστορίας τα παιδιά έκαναν τις δικές τους αστείες αλλαγές στα επαγγέλματα των ποδιών του Γιάννου, διατυπώνοντας τις ξεκαρδιστικές συνέπειες που θα είχαν στους πελάτες. Τέλος, τα παιδιά έπαιξαν και πάλι με τις κάρτες αλλά και παντομίμα με θέμα τα επαγγέλματα.
Στις 9 του Μάη γιορτάστηκε η μέρα του E-Twinning! Όλα τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία μαζεύτηκαν σε μια γιορτή για την συνεργασία, τη φιλία και τη δημιουργικότητα!
Καθώς πλησίαζε η γιορτή της Μητέρας, τα παιδιά μίλησαν για την μητέρα και για τα συναισθήματά τους, ζωγράφισαν το πορτρέτο της μαμάς τους αλλά και το λόγο που την αγαπάνε τόσο. Διαβάστηκαν σχετικά παραμύθια και συζητήθηκαν, τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και ετοιμάστηκαν δυο γλυκά δωράκια: Ένα λουλούδι με το προσωπάκι του παιδιού μαζί με γλυκά λογάκια και ένα βιβλίο με συνταγές μαγειρικής από συνταγές που μοιράστηκαν οι ίδιες οι μητέρες των παιδιών.
Ευχαριστούμε πολύ τις μητέρες για την συνεργασία τους και τους ευχόμαστε Χρόνια Πολλά!
Γυρνώντας από τις πασχαλινές διακοπές, τα παιδιά ζωγράφισαν πώς πέρασαν τις γιορτινές μέρες και μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τα συναισθήματα τους. Μέσα από τις ιστορίες τους, τα παιδιά ξεχώρισαν κάποιες από τις λέξεις που τους έμειναν μέσα από το Πάσχα. Αυτές οι λέξεις απομονώθηκαν, τα παιδιά τις ζωγράφισαν και οργανώθηκε ένα παιχνίδι μνήμης όπου το κάθε παιδί έλεγε την δικιά του λέξη και το επόμενο παιδί προσέθετε την δικιά του, απαριθμώντας και όλες τις υπόλοιπες λέξεις που ειπώθηκαν πριν από αυτή.
Φτάνοντας η Πρωτομαγιά, η τάξη αποφάσισε να φτιάξει το δικό της μαγιάτικο στεφάνι και να το διακοσμήσει έξω από την πόρτα. Την παραμονή της Πρωτομαγιάς τα παιδιά έφεραν λουλούδια από το σπίτι τους και ξεκίνησε η κατασκευή. Σε πρώτη φάση η εκπαιδευτικός χώρισε τα λουλούδια ανάλογα με το είδος τους και έγραψε τα ονόματα τους σε καρτέλες. Όταν τα παιδιά μαζεύτηκαν γύρω από τα λουλούδια ενθουσιάστηκαν και αμέσως ήθελαν μάθουν όλα τα ονόματα. Κάθε λουλούδι περνούσε από τα χέρια τους και άγγιζαν τα απαλά πέταλα και μύριζαν το άρωμα (αν υπήρχε). Έγινε συζήτηση για τα μέρη ενός λουλουδιού και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να τα παρατηρήσουν σε αληθινά φυτά. Τέλος, το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του μπουκέτο από ό,τι λουλούδια ήθελε και η εκπαιδευτικός τα έδεσε όλα επάνω στο στεφάνι. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και το στεφάνι μπήκε στην είσοδο! Έγινε συζήτηση φυσικά για την ημέρα της Πρωτομαγιάς, όχι μόνο για τις ανοιξιάτικες εξορμήσεις αλλά και για την ιστορία της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Φύλλα εργασίας και χειροτεχνίες αλλά και ανοιξιάτικα τραγούδια πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της τάξης.
ξεκινήσαμε να μιλάμε για το Πάσχα καθώς δεν έμεναν πολλές μέρες μέχρι τις διακοπές. Ξεκινώντας από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης, τα παιδιά άρχιζαν να «χτίζουν» την δικιά τους εκκλησία με την ιστορία του Χριστού όπως διαρθρώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα. Παράλληλα γινόταν συζήτηση για τα έθιμα των ημερών, φύλλα εργασίας και παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα σχετικά με αυτά. Επίσης, ο διαδραστικός πίνακας χρησιμοποιήθηκε για να δουν τα παιδιά την χώρα του Ισραήλ, τα Ιεροσόλυμα και τον Πανάγιο Τάφο με τη χρήση του Google Maps. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και επειδή ήθελαν να δουν από μέσα τον Πανάγιο Τάφο έγινε προβολή ντοκιμαντέρ για την παρουσίαση των εσωτερικών χώρων. Όταν ολοκληρώθηκε η ιστορία του Χριστού τα παιδιά σειροθέτησαν τα γεγονότα σε μια όμορφη χειροτεχνία και έπαιξαν παιχνίδια με μουσική και τις εικόνες από τη Μεγάλη Εβδομάδα: Στο χώρο ήταν σκορπισμένες οι εικόνες από τα γεγονότα της Καινής Διαθήκης και τα έθιμα. Τα παιδιά χόρευαν με τη μουσική και όταν αυτή σταματούσε η εκπαιδευτικός έλεγε μια ημέρα από τη Μεγάλη Εβδομάδα και τα παιδιά έτρεχαν να ακουμπήσουν την σωστή αγιογραφία και το αντίστοιχο έθιμο σε άλλο γύρο. Έγινε, επίσης, σειροθέτηση των γεγονότων και των εθίμων των ημερών από τα παιδιά και διαβάστηκαν και άλλα πασχαλινά παραμύθια.
Για τις πασχαλινές χειροτεχνίες οργανώθηκε για άλλη μια φορά το εργαστήριο γονέων και παιδιών στο χώρο του σχολείου μας. Το σχολείο για άλλη μια φορά γέμισε χαμόγελα, λαμπάδες, προβατάκια και χρώματα! Στο τέλος ολοκληρώθηκαν τέσσερις υπέροχες κατασκευές: Ένα προβατάκι με ποπκορν, ένα πασχαλινό καλάθι που τοποθετήθηκαν αυγά που έβαψαν τα παιδιά σε επόμενη μέρα, μια μικρή καρτούλα με ευχές και ένα πασχαλινό αυγό κολλάζ! Δεν παραλείψαμε να διακοσμήσουμε λαμπάδες με διαμαντάκια, γυαλιστερά αυτοκόλλητα και κορδέλες που προμήθευσε μητέρα μαθητή!
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την καλή τους διάθεση, τη συμβολή τους στο εργαστήριο και τα χαμόγελά τους στο πασχαλινό μας εργαστήρι!
Ξεκινώντας ο Απρίλης μας έφερε μπροστά στα μικρά ψεματάκια και στις πλάκες τις Πρωταπριλιάς! Αφού είπαμε τα μικρά ψεματάκια μας και τα παιδιά διασκέδασαν προχωρήσαμε στην ιστορία « Ο Ψεύτης Βοσκός» για να δουν τα παιδιά ότι τα υπερβολικά ψέματα δεν βγαίνουν σε καλό. Έγινε μια μεγάλη συζήτηση επάνω στο παραμύθι και μετά η τάξη έπαιξε παιχνίδι με ψέματα και αλήθειες στο διαδραστικό πίνακα. Λάθος τίτλοι αγαπημένων βιβλίων, εύρεση του ψεύτη από γνωστές ιστορίες αλλά και διαχωρισμός ψευδών και αληθών γνώσεων ήταν μερικά από τα παιχνίδια που κράτησαν το ενδιαφέρον των παιδιών.
Η επόμενη μέρα αφιερώθηκε στην Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου. Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι το αγαπημένο τους βιβλίο και το παρουσίασαν στην ολομέλεια, μιλώντας για την πλοκή του βιβλίου, το αγαπημένο τους σημείο αλλά και γιατί τους αρέσει. Έγινε συζήτηση για τα μέρη ενός βιβλίου, για τις βιβλιοθήκες και τα βιβλιοπωλεία αλλά και για το πώς πρέπει να φερόμαστε στα βιβλία. Θυμηθήκαμε αγαπημένα παραμύθια και κλείσαμε με έναν σελιδοδείκτη φτιαγμένο με χαρούμενες φατσούλες και πολλά χρώματα!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή