“Ας δείξουμε σε όλους τι μάθαμε!”
Αποφασίσαμε να ενημερώσουμε και τους γονείς σχετικά με το σωστό τρόπο ανακύκλωσης συσκευασιών. Αφόρμηση στάθηκε η ανάγνωση των παρακάτω παραμυθιών:
Δημιουργήσαμε ατομικές αφίσες για να θυμόμαστε όλα αυτά που μάθαμε…
…αλλά και την ομαδική μας αφίσα η οποία θα απευθύνεται στους γονείς των μαθητώ/τριών με οδηγίες σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων.
Συνθέσαμε και γράψαμε το σύνθημα μας για την ανακύκλωση!
“Ανακύκλωση εγώ
ανακύκλωση εσύ
για να σώσουμε τη Γη!”
Στην τελευταία φάση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Φροντίζω το Περιβάλλον” (Υποθεματική: Οικολογία- παγκόσμια και τοπική κληρονομιά), δημιουργείται ο τελικός εννοιολογικός χάρτης που έχει ως στόχο την καταγραφή και τεκμηρίωση της νεοαποκτηθείσας γνώσης των παιδιών και ταυτόχρονα την κινητοποίηση μεταγνωστικών διεργασιών μέσω του αναστοχασμού.
Οι μαθητές/τριες αναστοχάζονται σχετικά με τη διαδικασία της μάθησης τους, τον εμπλουτισμό των πρότερων γνώσεων τους, αξιολογούν τη συνεισφορά τους στη μαθησιακή διαδικασία, εκφράζουν τα συναισθήματα τους για αυτήν και συγκρίνουν τις ιδέες και γνώσεις τους σχετικά με το θέμα.
Κλείνοντας τον 2ο Θεματικό κύκλο, ας παίξουμε κάποια επιπλέον online games για να αξιολογήσαμε τα όσα μάθαμε:
- Παιχνίδια αντιστοίχισης
- Παιχνίδι μνήμης (memory cards)
https://matchthememory.com/recyclegameofstella
- Βάζω τα ανακυκλώσιμα υλικά στον σωστό κάδο
https://images.nationalgeographic.com/wpf/media-content/richmedia/1/1143/project/dist/desktop.html
Τέλος, δόθηκε στους μικρούς μαθητές βραβείο για την ενεργή συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.