Μάθε, παιδί μου κόμικς!

 

Τα… νήπια

Το ψηφιακό κόμικ των παιδιών του 4ου Νηπιαγωγείου Πειραιά είναι το μοναδικό έργο ευρωπαϊκού νηπιαγωγείου ανάμεσα στους 34 φιναλίστ κατακτώντας μάλιστα την τέταρτη θέση. «Ηταν συνεργατικό το project, καθώς το κόμικ το φτιάξαμε και το στείλαμε στον διαγωνισμό μαζί με το νηπιαγωγείο Ανάληψης Λαγκαδά. Καταφέραμε μάλιστα να συνεργαστούμε εξ αποστάσεως! Οι έννοιες της δημοκρατίας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων είναι από τα βασικά θέματα που επεξεργαζόμαστε στο νηπιαγωγείο, κυρίως λόγω και της σύνθεσης του μαθητικού πληθυσμού τα τελευταία χρόνια, δηλαδή της πολυπολιτισμικότητας» τόνισε στην «Espresso της Κυριακής» η νηπιαγωγός του 4ου νηπιαγωγείου Πειραιά και υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Κυριακή Μέλλιου. Οπως εξήγησε η ειδικός, βασικός στόχος της εκπαίδευσης του νηπιαγωγείου είναι τα παιδιά να αναπτύσσουν δημοκρατικές συνήθειες και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, που θα στηρίξουν και τη μετέπειτα ζωή τους:

«Το κόμικ πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Ανάληψης και τη νηπιαγωγό τους, υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Αννα Μουταφίδου. Τα παιδιά επεξεργάστηκαν ομαδικά ένα καρέ το οποίο αφορούσε μία καταγραφή ενός περιστατικού που δεν αποτελεί κομμάτι μιας δημοκρατικής συμπεριφοράς και στη συνέχεια πρόσθεσαν τα δικά τους στοιχεία, έτσι όπως καταγράφηκαν από τη σκέψη τους. Προσπάθησαν ουσιαστικά να δώσουν μία επίλυση προβλήματος στο θέμα που έχει προκύψει. Στο ένα καρέ τα παιδιά έχουν κόψει εφημερίδες κι έχουν φτιάξει κάποιον να χτυπάει κάποιον άλλον, ενώ στο επόμενο καρέ τού προσφέρει μια καρδιά.

Θεωρώ πως ήταν μία εξαιρετικά δημιουργική εργασία, δεδομένου ότι έγινε από πεντάχρονα. Είμαστε ευχαριστημένοι όχι μόνο για την κατάκτηση της τέταρτης θέσης, αλλά κυρίως για τα συναισθήματα που αναπτύχθηκαν στα παιδιά και της συνεργασίας, τα οποία επιβεβαιώνουν και το τελικό αποτέλεσμα που αποτυπώνεται στο έργο».

 

ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ESPRESSO

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *