Νύχτα-Ημέρα

μέρα

1. Με αφορμή το όνειρο της προηγούμενης νύχτας…

  • Συζήτηση για τα όνειρα (τί είδαμε, πότε τα είδαμε)
  • Σύνδεση σκοτάδι-νύχτα, φως-μέρα
  • Δραστηριότητες νύχτας, και δραστηριότητες ημέρας

2. Προβολή εικόνων σχετικών με τη νύχτα και τις δραστηριότητες καθώς και της ημέρας.

3. Σε Α4 χαρτόνι που είναι μισό άσπρο και μισό μαύρο ζωγραφίζουμε με κηρομπογιές τοπίο τη νύχτα στο μαύρο και μέρα στο άσπρο.

4. Κατασκευή πίνακα εξακτίνωσης μέρα-νύχτα με  τί κάνουμε αντίστοιχα

 

5. Διαβάσαμε την ιστορία «Το ερωτευμένο αστέρι»

 

6. Ακούσαμε το τραγούδι «Να διώξω τα σύννεφα» της Καίτης Χωματά

 

μέρα

  1. Προβολή εικόνων με τη γη, το φεγγάρι και τον ήλιο.
  2. Παράδειγμα με την υδρόγειο σφαίρα κι έναν φακό, όπου φέγγει ο φακός έχει μέρα και από πίσω νύχτα.
  3. Δραματοποίηση από τα παιδιά της περιστροφής της γης γύρω από τον ήλιο.
  4. Ομαδική κατασκευή σε χαρτόνι μαύρο, με πιάτα χάρτινα (ήλιος, γη, φεγγάρι).

5. Διαβάσαμε την ιστορία » Ο παράξενος έρωτας του ήλιου και του φεγγαριού» του Νίκου   Μαριόλη.

6.Ελεύθερη απεικόνιση, από τα παιδιά, της γης με τον ήλιο

3η ημέρα

1. Προβολή ψηφιακής αφήγησης του παραμυθιού  «Ο Φεγγαροσκεπαστής»

Ο Φεγγαροσκεπαστής

φεγγαροσκεπαστής

 

2.Ελεύθερη ζωγραφική από τα παιδιά από ό,τι τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι.

3.Ομαδική εργασία-ημερολόγιο φεγγαριού για να ξέρει ο «Φεγγαροσκεπαστής» κάθε βράδυ του Φεβρουαρίου και πόσο από το φεγγάρι να σκεπάζει.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση