ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.

Δημιουργικός διαγωνισμός Make a Wish!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας με χαρά συμμετέχουν στον Δημιουργικό Διαγωνισμό του Make a Wish στην κατηγορία ¨Σχεδίασε το Αστέρι σου¨.

Ζωγραφίζοντας το αστέρι μας…

Η συμμετοχή μας…

20250130 090126 removebg preview

Χριστούγεννα….

Χριστούγεννα έρχονται και εμείς πήραμε τα τριγωνάκια μας και ξεκινήσαμε να διαδώσουμε το χαρμόσυνο μήνυμα της γέννησης του Χριστού και να μοιράζουμε ευχές για καλή τύχη στους νοικοκύρηδες των σπιτιών, των μαγαζιών και όχι μόνο!

Η αγάπη του κόσμου ήταν συγκινητική, που μας άνοιξαν όχι μόνο την πόρτα του σπιτικού τους αλλά και την “αγκαλιά” τους και χαίρονταν μαζί μας!

image 5 1

Merry Christmas Photo Collage 1

Σας ευχόμαστε ολόψυχα να περάσετε Καλές Γιορτές γεμάτες όμορφες οικογενειακές στιγμές και να συναντηθούμε πάλι με υγεία και χαμόγελα!!!

Χρόνια Πολλά!!! Και του χρόνου με υγεία!!!

Συμμετέχουμε στο “Make a wish”

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στη φιλανθρωπική δράση «Το Αστέρι της Ευχής» του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος). Ο οργανισμός αυτός εκπληρώνει τις ευχές παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες, προσφέροντάς τους χαρά, ελπίδα και δύναμη για να παλέψουν.

Το Make-A-Wish δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1997 και έχει φέρει αμέτρητες χαρούμενες στιγμές σε παιδιά, κάνοντάς τους τις ευχές τους πραγματικότητα. Με τη συμμετοχή μας στη δράση «Το Αστέρι της Ευχής», ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να συμβάλουμε στην εκπλήρωση αυτών των παιδικών ευχών και να φέρουμε χαμόγελα σε παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους θέλοντας να βοηθήσουν στην πραγματοποίηση της ευχής ενός παιδιού που πάσχει από σοβαρή ασθένεια αγόρασαν το χάρτινο Αστέρι της Ευχής.

IMG 20241211 122144 768x1024 removebg preview

IMG 20241205 121059 450x600 removebg preview

IMG 20241229 113431 150x150 1

 

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΗΡΘΑΝ ΠΑΛΙ!

Η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων πλησιάζει και αρχίσαμε τις προετοιμασίες!

Στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τραγουδήσαμε, γελάσαμε, βγάλαμε φωτογραφίες!

image 4 1

image 1 2

 

image 9

image 2 2

image 3 2

IMG dadf687b762475cb063c5a2302c1c63a V

Και του Χρόνου!

 

Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρια δεξιοτήτων θεματική ενότητα: ενδιαφέρομαι και ενεργώ – κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη  Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα Τίτλος εργαστηρίου “Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να προωθήσει το σεβασμό στον Εαυτόν και στον Άλλον καθώς και την έννοια και την αξία της διαφορετικότητας. Η καλύτερη κατανόηση του εαυτού μας και του άλλου δίπλα μας γίνεται μέσα από εμπειρίες. Όσο πιο νωρίς επεξεργαστεί ένα παιδί τις έννοιες της διαφορετικότητας και του σεβασμού και βιώσει αντίστοιχες εμπειρίες, τόσο πιο αποτελεσματικά θα καλλιεργήσει δεξιότητες που θα κάνουν το σεβασμό πράξη και τρόπο ζωής. Οι στόχοι του προγράμματος προσδιορίζονται βάσει των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τις εξής κατηγορίες: Δεξιότητες Μάθησης, Δεξιότητες Ζωής, Δεξιότητες του Νου και Δεξιότητες της Τεχνολογίας και της Επιστήμης. Στα προτεινόμενα εργαστήρια δίνεται κυρίως έμφαση στις δεξιότητες της κοινωνικής ζωής, στις ρουτίνες σκέψεις και αναστοχασμού και στην παραγωγική μάθηση μέσω των Τεχνών και της δημιουργικότητας. Επιδιώκεται τα παιδιά να κατακτήσουν γνώσεις, να καλλιεργήσουν δεξιότητες και να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού στη διαφορετικότητα στον καθημερινό τρόπο ζωής και τη συμπεριφορά τους.

1ο εργαστήριο «Ας γνωριστούμε – ποιοι είμαστε;- συγκρότηση ομάδας”.

Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στο χώρο με μουσική  Όταν σταματήσει η μουσική κινείται μόνο όποιος πάρει ένα άγγιγμα από την νηπιαγωγό και λέει το όνομά του το οποίο επαναλαμβάνουν οι άλλοι.

«Φρουτοσαλάτα» Κάνουμε έναν κύκλο με καρεκλάκια. Οι καρέκλες είναι σε αριθμό μία λιγότερη από όσα είναι τα παιδιά στην τάξη. Με μουσική χορεύουν στο στοπ κάθονται στον κύκλο με τις καρέκλες όλοι εκτός από ένα παιδί το οποίο λέει: «Να σηκωθούν όλοι όσοι έχουν μπλε παντόφλες κλπ». Όποιοι σηκώνονται πρέπει να τρέξουν για να αλλάξουν καρέκλα. Σκοπός είναι να βρουν γρήγορα να κάτσουν σε μία νέα καρέκλα -όχι στην αρχική τη δική τους. Όποιος μένει απέξω στέκεται στη μέση του κύκλου και συνεχίζει το παιχνίδι με τους ίδιους κανόνες.

«Το δέντρο της ομάδας μας» Τα παιδιά κάνουν το περίγραμμα του χεριού τους και μέσα σε αυτό ζωγραφίζουν κάτι που τους αρέσει και δημιουργούν με αυτά το δέντρο της ομάδας.  Στη συνέχεια, σε χαρτί του μέτρου φτιάχνουμε ένα δέντρο και τα παιδιά τοποθετούν το χεράκι τους συμπληρώνοντας με αυτό τα γυμνά κλαδιά του δέντρου.
1 ¬ B¦ D Ech B¦¬ page 00011 ¬ B¦ D Ech B¦¬ page 0002

2ο εργαστήριο «Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας»

«Συμβόλαιο της ομάδας».  Τα παιδιά αποτυπώνουν σε χαρτάκι έναν κανόνα εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας που έχουν επιλέξει και να τους κολλάνε στο «Δέντρο της Ομάδας».

«Χαρίζω στον εαυτό μου και στον άλλον κάτι θετικό» Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι αφενός η αναγνώριση θετικών ιδιοτήτων που διαθέτουν τα ίδια για τον εαυτό τους -ως χαρακτήρες και ως δεξιότητες- με στόχο να αναπτύξουν μία θετική εικόνα για τον εαυτό τους και αφετέρου η αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών που βλέπουν και θαυμάζουν στους άλλους. Mε μουσική χορεύουμε και όταν σταματήσει η μουσική συναντάμε κάποιον του λέμε κάτι θετικό/όμορφο που έχουμε και μου αρέσει στον εαυτό μας, κάτι θετικό/όμορφο που καταφέρνουμε και κάτι που μας αρέσει και θαυμάζουμε στον άλλον.

2¬ B¦ D Ech B¦¬ page 0001

20250509 080335

«Η αλυσίδα της τάξης μας» Στόχος αυτής της δραστηριότητες είναι να φτιαχτούν κανόνες μιας πιο συγκεκριμένης κατηγορίας που αφορούν στην ανεκτικότητα, στην αποδοχή του άλλου και στη συνεργασία. Γράψαμε τους κανόνες συνεργασίας με τους άλλους και αποδοχής όλων σε φράσεις όπως «δεν αφήνω κανένα μόνο του», «συνεργάζομαι με όλους», «αν κάποιο παιδί μείνει έξω από τα ζευγάρια/τις τριάδες/την ομάδα προσπαθώ να τον φέρω δίπλα μου» κλπ  και φτιάξαμε μία χάρτινη αλυσίδα

3ο εργαστήριο «Είναι όλα γύρω μου ίδια ή διαφορετικά;-Οι αρχικές μας ιδέες!»

Στο πάτωμα έχουν τοποθετηθεί χαρτιά Α4. Κάθε παιδί κινείται μόνο του  περνώντας ανάμεσα από τα απλωμένα στο πάτωμα χαρτιά Χωρίς να τα πατάει και ανάμεσα από τους άλλους. Κατά τη διάρκεια της κίνησής του δε πρέπει να αγγίζει ούτε να μιλά στους άλλους.  Ζητάμε από τα παιδιά να μας ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη διαφορετικότητα.

3 ¬ B¦ D Ech B¦¬ page 0001

4ο εργαστήριο «Ομοιότητες και Διαφορές στο περιβάλλον (φύση και ζώα) – Τι κρύβουν τα μπαλόνια;»

Στόχος του εργαστηρίου είναι να εντοπίσουν τα παιδιά ομοιότητες και διαφορές στο περιβάλλον μέσα από εικόνες λουλουδιών, φυτών, δέντρων και ζώων. Με μουσική τα παιδιά  κινούνται ελεύθερα στο χώρο. Στο σταμάτημα της μουσικής έρχεται στην παρέα τους ένα μπαλόνι το οποίο πρέπει να φροντίσουν ώστε να μην πέσει κάτω στο πάτωμα, χρειάζεται το μπαλόνι να διατηρείται από τα παιδιά στον αέρα. Μετά από λίγο έρχεται και δεύτερο μπαλόνι στη συνέχεια κι άλλο κλπ.

Στο τέλος στην παρεούλα σπάνε τα μπαλόνια και εμφανίζεται η εικόνα που έχουν μέσα.


5ο εργαστήριο-Ομοιότητες και Διαφορές στο ανθρώπους
Στόχος είναι εντοπίσουν τα παιδιά ομοιότητες και διαφορές στους ανθρώπους μέσα από εικόνες αλλά και από την παρατήρηση του εαυτού τους και των συμμαθητών τους.
Ο Picasso και η Margaret Keane – Πρόσωπα και συναισθήματα

5 6 ¬ B¦ D Ech B¦¬ page 0001 1

image 3  

Καλούμε τα παιδιά να παρατηρήσουν αυτά τα ιδιαίτερα πρόσωπα, να σκεφτούν τι τα εντυπωσιάζει στο καθένα από αυτά και να συζητήσουμε για το πόσο διαφορετικοί είμαστε μεταξύ μας οι άνθρωποι και στην πραγματικότητα. «Μπορεί να διαφέρουμε στην εμφάνιση, όμως όλοι έχουμε κάτι κοινό που είναι πιο σημαντικό από όλα: Τα συναισθήματα! Τα συναισθήματα φαίνονται στα μάτια των ανθρώπων ανεξαρτήτου χρώματος και σχήματος».
Παίξαμε και αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα

ALLHLOSEBASMOW page 0001

Δημιουργούμε πρόσωπα όπως ο Picasso


6ο εργαστήριο “Η αξία της διαφορετικότητας”

Στόχος του εργαστηρίου είναι να αναδειχθεί η αξία της διαφορετικότητας στη ζωή μας. Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι είναι σημαντικό να διαφέρουμε μεταξύ μας και πως όλοι μπορούμε να μάθουμε και να κερδίσουμε από τους άλλους.

«Ίδιοι ή διαφορετικοί; Πώς νιώθω πιο καλά;»Στόχος είναι να νιώσουν τα παιδιά πως είναι όταν είμαστε όλοι ίδιοι και πόσο ωραίο είναι να έχει ο καθένας την μοναδικότητα του και να είναι ξεχωριστός.  «Περπατάμε όλοι ίδια με τους άλλους. Στη συνέχεια η οδηγία αλλάζει και είναι: «Κοιτάζω αυτόν που θα αγγίξουν τα ξυλάκια και κινούμαι στο χώρο ακριβώς με τον ίδιο τρόπο».

Όταν τελειώσει η μουσική ο καθένας θα καθίσει με το δικό του μοναδικό τρόπο ακίνητος σαν άγαλμα. Η τάξη μας γέμισε διαφορετικά μοναδικά αγάλματα!

Ρωτάμε τα παιδιά πώς ένιωσαν όταν όλοι έπρεπε να κινηθούν με τα χέρια κολλημένα στο πλάι ήταν ίδιοι ήταν πιο ελεύθεροι, ο καθένας είχε το δικό του τρόπο να περπατήσει ελεύθερα κλπ. Τελικά είναι ωραίο να είμαστε όλοι στον κόσμο ίδιοι; ή ο καθένας ξεχωριστός και διαφορετικός;

«Είμαι ο εαυτός μου και μπορώ να πω όχι!» Στόχος του εργαστηρίου είναι να κατανοήσουν τα παιδιά ότι δεν πρέπει να υποκύπτουμε σε συμπεριφορές άλλων εάν δεν μας εκφράζουν και τους ίδιους ή να κάνουμε κάτι παρά τη θέλησή μας για να γίνουμε αποδεκτοί/αρεστοί από άλλους. Παρατηρούμε την εικόνα και αξιοποιούμε τις ρουτίνες σκέψεις Βλέπω, Σκέφτομαι, Αναρωτιέμαι.

5 6 ¬ B¦ D Ech B¦¬ page 0002 1


7 ο εργαστήριο- Τελικές ιδέες παιδιών για τη διαφορετικότητα-Αξιολόγηση.

Στόχος του εργαστηρίου είναι η αποτύπωση των τελικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της διαφορετικότητας.

«Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν ίδια;» Τα   παιδιά φτιάχνουν κούκλες για κουκλοθέατρο με τον όρο να είναι όλα ίδια. Κατόπιν, παίζουν ένα αυτοσχέδιο κουκλοθέατρο με τις κούκλες που έχουν κατασκευάσει. Δημιουργούν τη δική τους ιστορία με τίτλο «Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν ίδια;».

«Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν διαφορετικά;» Τα παιδιά φτιάχνουν κούκλες για κουκλοθέατρο διαφορετικές, και παίζουν ένα αυτοσχέδιο κουκλοθέατρο με τις κούκλες που έχουν κατασκευάσει. Δημιουργούν τη δική τους ιστορία με τίτλο «Τι θα συνέβαινε σε έναν κόσμο όπου όλα θα ήταν διαφορετικά;».

«Οι τελικές μας ιδέες» Ζητάμε από τα παιδιά να μας ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη διαφορετικότητα.

ALLHLOSEBASMOW page 0002

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών στο δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, β) στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων και γ)στην προαγωγή του σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.

Παρακολουθήσαμε δυο ιστορίες   συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε  …..

Τι  μπορούμε να κάνουμε εμείς αν συναντήσουμε παιδάκια με δυσκολίες στην τάξη μας ;

Τα παιδιά είπανε πολύ ωραία πράγματα: Μπορούμε να παίξουμε τουβλάκια μαζί, να φάμε μαζί, να διαβάσουμε ένα παραμύθι, να ζωγραφίσουμε μαζί, να ακούσουμε μουσική, να παίξουμε κουκλοθέατρο, να μαθαίνουμε μαζί, να χορέψουμε μαζί κ.α πολλά…

Στη συνέχεια βρήκαμε λέξεις που  ταιριάζουν  στις ιστορίες που είδαμε: ΦΙΛΙΑ, ΑΓΚΑΛΙΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΒΟΗΘΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ…

image 5

image 1 1

image 2 1

image 3 1

Αυτή η γεμάτη χαμόγελα, φαντασία και ενσυναίσθηση εμπειρία, μας έδειξε πόσο πολύτιμη είναι η αλληλεπίδραση και η συμπερίληψη!

 “Όταν μπαίνεις στα παπούτσια του άλλου…όλοι μαζί είμαστε ομάδα δυνατή“!

Βεβαιώσεις φοίτησης μαθητών μέσω του gov.gr

Για να εκδώσετε την βεβαίωση πρέπει:

1.Να συνδεθείτε στο gov.gr   
https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-paideias-kai-threskeumaton/paideias-kai-threskeumaton/attending-school

2.Κατηγορία: Εκπαίδευση

3. Εγγραφή σε σχολείο

4.Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας σε σχολείο

5.Είσοδος στην Υπηρεσία. Χρησιμοποιήστε τους κωδικούς σας στο Taxisnet.

Η βεβαίωση εκδίδεται αυτόματα.

Χρήσεις: Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, Επίδομα Στέγασης, Επίδομα παιδιού

Πολυτεχνείο

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας με την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Συζητήσαμε για τα γεγονότα, τραγουδήσαμε και στολίσαμε την τάξη με όλες τις δημιουργίες των παιδιών που ετοίμασαν τις προηγούμενες ημέρες!

Διαβάσαμε το βιβλίο «Στο δάσος» της Σοφίας Ζαραμπούκα, γνωρίσαμε τους ήρωες της ιστορίας και σχολιάσαμε τη συμπεριφορά τους.

images

Μας θυμίζει κάτι το παραμύθι που διαβάσαμε;

Αναρωτηθήκαμε τι σημαίνει η λέξη Εκλογές και αποφασίσαμε να διεξάγουμε τις δικές μας εκλογές στην τάξη για να μάθουμε τη διαδικασία με βιωματικό τρόπο.

image 4

image

Επίσκεψη στη Δημόσια Βιβλιοθήκη και στο Δημαρχείο Βέροιας

Την Τρίτη 12/11, το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Αγίου Γεωργίου, επισκέφτηκε τη Δημόσια Βιβλιοθήκη Βέροιας και το Δημαρχείο.

Στόχος της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν το χώρο της Βιβλιοθήκης, να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που παρέχει στους πολίτες, να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον τους για φιλαναγνωσία.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το φιλόξενο περιβάλλον της βιβλιοθήκης, να περιηγηθούν σε αυτόν, να διασκεδάσουν και να απολαύσουν μία ξεχωριστή και δημιουργική αφήγηση παραμυθιού. 

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την Κ. Αθηνά και την Κ.Φιφή για την τόσο εγκάρδια υποδοχή!

image 7 removebg preview

1 768x768 1

image 6 1

Επόμενη στάση Δημαρχείο Βέροιας

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του Δημοτικού συμβουλίου, τις συνελεύσεις που γίνονται σε αυτήν την αίθουσα  

Ευχαριστούμε πολύ τον Αντιδήμαρχο Παιδείας Κ. Τσιφλίδη και τους υπαλλήλους του  Δήμου για την φιλοξενία τους !!

2 768x575 1